Gå til innhold

Hun suger ikke mer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ofte dusjer jeg rett før vi har sex, hjelper ikke det heller.

Anonymous poster hash: d5f26...b73

Det spiller ingen rolle om du dusjer rett før dere skal ha sex, du må vaske bort kukosten og smusset under forhuden også. Sykt mange menn som er urenslige der uten at de er klar over det, og det samler seg ekkel smak og gugge der iløpet av bare et døgn eller to. Sørg også for å være frisert, og pass på at du behandler henne med respekt når hun først suger deg! Kanskje du har vært ufin mot hun før? Tvunget hodet hennes dit, kjørt pikken ut og inn i munnen hennes så hun føler seg overkjørt og har mistet lysten på å gjøre det, eller kommet i munnen hennes uten å si i fra når hun ikke vil ha sperm i munnen? For ja, sperm i munnen er nesten traumatisk for enkelte. Tenk deg en gugge som varm yoghurt blandet med kukost, salt og gammel ost eller sur melk som sprenger inn i ganen og drøvelen på deg i 70km/t hastighet. Jeg hadde selv sugesperre i flere år pga en ufin partner som knulla meg i munnen til jeg gråt og brakk meg og kom i munnen min når jeg ikke ville som fikk meg til å kaste opp.

Anonymous poster hash: 80952...a3f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det spiller ingen rolle om du dusjer rett før dere skal ha sex, du må vaske bort kukosten og smusset under forhuden også. Sykt mange menn som er urenslige der uten at de er klar over det, og det samler seg ekkel smak og gugge der iløpet av bare et døgn eller to. Sørg også for å være frisert, og pass på at du behandler henne med respekt når hun først suger deg! Kanskje du har vært ufin mot hun før? Tvunget hodet hennes dit, kjørt pikken ut og inn i munnen hennes så hun føler seg overkjørt og har mistet lysten på å gjøre det, eller kommet i munnen hennes uten å si i fra når hun ikke vil ha sperm i munnen? For ja, sperm i munnen er nesten traumatisk for enkelte. Tenk deg en gugge som varm yoghurt blandet med kukost, salt og gammel ost eller sur melk som sprenger inn i ganen og drøvelen på deg i 70km/t hastighet. Jeg hadde selv sugesperre i flere år pga en ufin partner som knulla meg i munnen til jeg gråt og brakk meg og kom i munnen min når jeg ikke ville som fikk meg til å kaste opp. Anonymous poster hash: 80952...a3f

Når ts sier han dusjer, tror du han bare sotter på gulvet og plasker i strålene?:P

Det er klart han mener dusjer før sex=vasker seg før sex. Hvem er det som dusjer uten å vaske seg egentlig?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når ts sier han dusjer, tror du han bare sotter på gulvet og plasker i strålene?:P

Det er klart han mener dusjer før sex=vasker seg før sex. Hvem er det som dusjer uten å vaske seg egentlig?

Mange som ikke husker å dra forhuden tilbake og vaske der, og ordentlig mellom pung og rumpeballer.

Anonymous poster hash: 08928...978

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sugde ofte kjæresten min før, og jeg liker å gjøre det. Nå har det latt vente på seg, og grunnen er ikke mer enn at han er over gjennomsnittet, og kjeven min er trang (eller hva enn det kalles). Har ikke lyst til å gjøre det om jeg ikke får han til å komme, men han sier jo at akkurat det ikke er så viktig. De siste to månedene har jeg også slitt med forkjølelse :glare: Skal sies at vi har et avstandsforhold akkurat nå også.



Anonymous poster hash: 34719...956
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føles litt rart å innrømme det, men jeg tenner faktisk på menn som gjør husarbeid :O

Tror det har noe med at han da virker ansvarsfull og som en voksen mann som tar sin del av arbeidet. Sexy rett og slett. Det gir meg også energi (siden jeg slipper å gjøre alt selv) til å tilfredsstille han så godt jeg kan og har lyst.

Anonymous poster hash: 48143...0cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sugde ofte kjæresten min før, og jeg liker å gjøre det. Nå har det latt vente på seg, og grunnen er ikke mer enn at han er over gjennomsnittet, og kjeven min er trang (eller hva enn det kalles). Har ikke lyst til å gjøre det om jeg ikke får han til å komme, men han sier jo at akkurat det ikke er så viktig. De siste to månedene har jeg også slitt med forkjølelse :glare: Skal sies at vi har et avstandsforhold akkurat nå også.

Anonymous poster hash: 34719...956

På hvilken måte har denne historien relevans for det TS spør om?

Anonymous poster hash: fb3c2...ca6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjelper ikke å stå i dusjen litt før sex, du må bruke såpe og klut grundig for å vaske vekk all lukt som minner om rompelukt fra pung, skrukk og rompe. Ei ærlig dame jeg var sammen med i 20 åra gjorde meg oppmerksom på at det ikke holdt å bare vaske loffen, for jeg opplevde det samme som deg. Alltid vært superrenslig etter den episoden. :D

Dette!!! Alt for få gutter som vasker alt skikkelig!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dump henne, be hun om å pakke sakene sin og å komme seg vekk til hun lydig suger pikk igjen. I mellomtiden finner du billige desperate damer over alt som suger pikk for å bo gratis :-)

Anonymous poster hash: 1796f...5c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På hvilken måte har denne historien relevans for det TS spør om?

Anonymous poster hash: fb3c2...ca6

For å si det sånn, alt det andre her kan også være tullete, vi vet jo ikke tankegangen hennes og jeg kom med et innspill i hvordan det _kan være. Problem?

Anonymous poster hash: 34719...956

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For guds skyld ikke hør på folk som sier du burde gjøre mer husarbeid.

Degrader deg til en bitch og hun vil se på deg som en bitch.

Tren, få sunne hobbier, dra mer ut. Bli en mann av verdi og få henne til å innse det. Få henne til å innse at du er så attraktiv at det finnes mange andre kvinner der ute som vil suge pikken din med glede.

Da ser du fort at hun endrer sine takter.



Anonymous poster hash: d2ee3...b90
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du forsøkt å spørre tidligere på kvelden? Tenker særlig på det at hun sier hun skal tidlig på jobb. Om hun er kjempetrøtt når du spør, er veien mye kortere til et nei enn et ja.



Anonymous poster hash: 54347...402
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, TS.

Etter hva som kommer frem her, så gir du henne munnsex, du gjør husarbeid, du holder på hygiene osv.

Du oppfører deg som en drømmemann slik sett.

Når hun ikke suger deg fordi du ikke har gått ut med søpla, kommer det av at hun projiserer resten av samlivet inn i seksuallivet. Hvis ei kvinne virkelig setter pris på deg og samværet med deg, så suger hun deg uten videre.

Hun er lei av deg, innse det. Du er antakelig for snill. Forvent for eksempel at når du tar i et tak ekstra, så er det for at dere skal tilbringe mer tid i lag.

Det kan hende hun trenger det sjokket at du går henne på klinga, og spør henne om hun virkelig er interessert i deg. Og gå for guds skyld ikke til sexnekt, da har vi henne her om tre uker, i en 5 sider lang tråd med rådet "dump han."

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg slutta med BJ's når typen slutta å gå ned på meg.



Anonymous poster hash: d1c09...925
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp et vibrerende egg, og stropp hu fast i soffaen med kontrollen i lomma mens man vasker huset og tar hun etterpå.

Nesten som et kinderegg, og 3 ting på engang. :P

Selve definisjonen på den moderne mann kvinner vil ha.

Anonymous poster hash: 301d6...cff

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hm, på grunnlag av det du har svart her, om at du også gir oralsex tilbake, samt har god hygiene, så er det eneste jeg kan komme på at hun egentlig ikke liker å suge, og nå prøver å innføre en ny tradisjon med at dette er noe som skjer sjeldent.

Dessverre var det dette som skjedde meg med min eks - i motsatt tilfelle. Jeg sugde ofte han, mens det fort kom frem at han egentlig ikke likte å slikke damer.

Dette ble et veldig stort frustrasjons- og ikke minst irritasjonsmoment for meg i sexlivet vårt, da jeg digger å bli slikket mer enn det meste annet. Så det var veldig provoserende å bare gi uten å få.. Å skulle godta det fordi man ikke kan tvinge noen.. Likevel ble det veldig skjevt, og han var så utrolig ego på alle måter.

Glad han er en eks, og en sånn type holdning til oralsex kommer til å være en dealbreaker for meg i fremtiden.



Anonymous poster hash: 03d4e...ec2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

... Få hun til å komme slik hun aldri har kommet før....

Du mener vel "Få hun til å komme slik henne aldri har kommet før"?

Anonymous poster hash: 950d8...4d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mener vel "Få hun til å komme slik henne aldri har kommet før"? Anonymous poster hash: 950d8...4d7

Du mener nok "Få henne til å komme slik hun aldri har kommet før."
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mener nok "Få henne til å komme slik hun aldri har kommet før."

Korrekt!

Anonymous poster hash: 1796f...5c7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...