Gå til innhold

Dere som hater unger


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har dere tenkt på at det er DERE det er noe i veien med, ikke ungene? Hva er det som gjør at dere har så vanskelig for å forstå at barn er uskyldige, og formes av miljø og oppdragelse? Ingen unger er drittunger, de er utelukkende et resultat av hva de har opplevd.

Det blir som å kalle en person med sterk angst for et uverdig drittmenneske. Han kan ikke noefor det! Ikke det at jeg tviler på at dere er der også.. Det er veldig ille å lese alle de stygge meningene tapere på kvinneguiden sitter og lirer av seg, stort sett hver eneste dag.

Få dere et liv! Istedet for å sitte i en pytt av selvmedlidenhet og selvhat som gjør at dere forsøker å rette hatet mot noe annet enn dere selv (i dette tilfellet er det barn dere retter det mot), så gjør noe med livet! Ta dere en utdanning, få dere en kjæreste, finn livets ekte verdier; hvilken verdi er det i å sitte på kvinneguiden dag ut, dag inn og slenge dritt?

Tro meg, dere kommer til å føle dere så mye bedre på innsiden, og husk at uansett hvor mange ganger du skriver at du har et liv, at du har/tar utdanning og liker livet, så blir det ikke mer sant :(

Anonymous poster hash: 6d658...f54

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ok. Og ellers har du det bra?Anonymous poster hash: cb072...f21

Jeg har det bra, verre er det med alle taperne som sitter på KG og skriver dritt hver dag! :) ellers, hva ønsket du å tilføre til tråden?

Anonymous poster hash: 6d658...f54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bra premiss du starter med, tviler du vil få noe medhold med den argumentasjonen.



Anonymous poster hash: 2c69b...144
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

bra premiss du starter med, tviler du vil få noe medhold med den argumentasjonen. Anonymous poster hash: 2c69b...144

Jada, jeg ønsker bare å få folk til å tenke før de spyr ut all dritten de har lagret opp i kroppen. Det er jo derfor de er som de er, de forsøker å fokusere på å hate unger fremfor å få seg et bedre liv.

Anonymous poster hash: 6d658...f54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke tilfeldigvis mora til ungen som kliner snørr og sjokolade på jakken til en annen dame som er omtalt i en tråd her?



Anonymous poster hash: fc2b3...269
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tapere som spyr ut dritt … ja, ja. Jeg kan faktisk skjønne at folk bruker et ord som drittunge når de nettopp har hatt en møkkaopplevelse med et barn foreldrene ikke har styring på (eller ikke gidder å holde styring på). Det betyr ikke at man hater alle unger eller er blind for at barnet selvsagt er blitt formet. Husk at vi voksne også er blitt formet. Det betyr ikke at vi kan legge skylda på andre for alt vi foretar oss.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, jeg ønsker bare å få folk til å tenke før de spyr ut all dritten de har lagret opp i kroppen. Det er jo derfor de er som de er, de forsøker å fokusere på å hate unger fremfor å få seg et bedre liv.

Anonymous poster hash: 6d658...f54

Men ved å argumentere slik du gjør, anklagende og ufint, så er du med å bidra med guffe og galle. Dette må være blant de sureste inleggene jeg har lest. Om du hadde appelert til vår empatiske side ved å argumentere at barn i seg selv ikke er problemet, men de blir letter offer for omstendighetene og det er ikke barnet i seg selv som er problemet og det blir feil å hate barn i dine øyne for det. Kanskje prøve å få folk til å se årsak og grunn til at barn ikke er å like istedenfor å bare hate barn.

Er forøvrig helt enig med deg i HI men måten det er lagt frem på er så krast og ufint at det virker mot sin hensikt og jeg har lyst til å årgumentere mot deg selvom jeg egentlig er enig.

Anonymous poster hash: 2c69b...144

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg liker ikke unger. Unger blir først akseptable når de har passert 18. Årsaken til det er at det er så utrolig mange ufordragelige drittunger som ikke eier oppdragelse slik at fåtallet med barn som ikke irriterer meg forsvinner i mengden. Unger bråker, maser, lukter vondt og er skitne (store deler av tiden). De er frekke og stressende. Jeg likte ikke barn når jeg var barn selv engang.

Men jaggu er jeg mentalt frisk, lykkelig, gift og i full jobb likevel.



Anonymous poster hash: dbf9c...652
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen barn er drittunger, men det er ikke barnas skyld, det er foreldrene som har gjort en dårlig jobb. Om jeg møter på frekk unge, så er det foreldrene jeg ser rart på og ikke ungen.

Anonymous poster hash: 84063...e11

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså, jeg liker ikke unger. Unger blir først akseptable når de har passert 18. Årsaken til det er at det er så utrolig mange ufordragelige drittunger som ikke eier oppdragelse slik at fåtallet med barn som ikke irriterer meg forsvinner i mengden. Unger bråker, maser, lukter vondt og er skitne (store deler av tiden). De er frekke og stressende. Jeg likte ikke barn når jeg var barn selv engang.

Men jaggu er jeg mentalt frisk, lykkelig, gift og i full jobb likevel.

Anonymous poster hash: dbf9c...652

Samme her. Jeg hater ikke barn, men jeg liker dem generelt sett ikke. Jeg har ingen interesse av å forholde meg til barn, og synes generelt det er stressende og slitsomt og omgås dem.

Og har et kjempeflott liv med det.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uhumskheter

Altså, jeg liker ikke unger. Unger blir først akseptable når de har passert 18. Årsaken til det er at det er så utrolig mange ufordragelige drittunger som ikke eier oppdragelse slik at fåtallet med barn som ikke irriterer meg forsvinner i mengden. Unger bråker, maser, lukter vondt og er skitne (store deler av tiden). De er frekke og stressende. Jeg likte ikke barn når jeg var barn selv engang.

Men jaggu er jeg mentalt frisk, lykkelig, gift og i full jobb likevel.

Anonymous poster hash: dbf9c...652

Det varer ikke lenge. Snart blir du mentalt syk, skilt, og mister jobben. KUN fordi du IKKE liker BARN!!!

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her. Jeg hater ikke barn, men jeg liker dem generelt sett ikke. Jeg har ingen interesse av å forholde meg til barn, og synes generelt det er stressende og slitsomt og omgås dem.

Og har et kjempeflott liv med det.

Akkurat.

Jeg vil ikke barn noe vondt, jeg vil bare ikke ha de rundt meg.

Jeg er en av de som gjerne betaler dobbelt for å få barnefrie-hotell, fly, tog, busser o.s.v.

Den eneste positive med barn er at de blir voksne snart. Heldigvis er barndommen kort.

Anonymous poster hash: dbf9c...652

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det varer ikke lenge. Snart blir du mentalt syk, skilt, og mister jobben. KUN fordi du IKKE liker BARN!!!

:fnise:

Helt sikkert! Akk, å fy! Hadde jeg bare likt snørr-maskiner!

Anonymous poster hash: dbf9c...652

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Faerunpedia

Jeg har utdannelse, en god jobb, en kjæreste, gode venner,en jeg liker ikke barn for det. Jeg hater dem ikke, men synes de er slitsomme, bråkete, skitne og uintelligente. Jeg forbeholder meg derfor retten til å holde meg unna dem, og ser ikke at det skulle være noe problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere tenkt på at det er DERE det er noe i veien med, ikke ungene? Hva er det som gjør at dere har så vanskelig for å forstå at barn er uskyldige, og formes av miljø og oppdragelse? Ingen unger er drittunger, de er utelukkende et resultat av hva de har opplevd.

Det blir som å kalle en person med sterk angst for et uverdig drittmenneske. Han kan ikke noefor det! Ikke det at jeg tviler på at dere er der også.. Det er veldig ille å lese alle de stygge meningene tapere på kvinneguiden sitter og lirer av seg, stort sett hver eneste dag.

Få dere et liv! Istedet for å sitte i en pytt av selvmedlidenhet og selvhat som gjør at dere forsøker å rette hatet mot noe annet enn dere selv (i dette tilfellet er det barn dere retter det mot), så gjør noe med livet! Ta dere en utdanning, få dere en kjæreste, finn livets ekte verdier; hvilken verdi er det i å sitte på kvinneguiden dag ut, dag inn og slenge dritt?

Tro meg, dere kommer til å føle dere så mye bedre på innsiden, og husk at uansett hvor mange ganger du skriver at du har et liv, at du har/tar utdanning og liker livet, så blir det ikke mer sant :(

Anonymous poster hash: 6d658...f54

Har du vurdert tanken om at mennesker er forskjellige?

Du er særdeles trangsynt.

Det er jo ikke bra, eller hva?

Endret av Snuppi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...