Gå til innhold

Dere som hater unger


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

F.eks tråden om den "stakkars", sympatihøstende kjerringa som var så uheldig å få kåpen sin tilklint av en unge hun ikke så kom løpende. Du virker ikke dum, det virker som du forstår problemet, så skjønner ikke hvorfor du føler du må forsvare noe. Jeg snakker om de som hater unger.

Anonymous poster hash: 6d658...f54

Hva er det jeg forsvarer? Du generaliserer mennesker som reagerer på uoppdragne barn. Det at en del foreldre tar det særdeles lettvint med barneoppdragelse skal ikke gå utover andre. Har du en intens irriterende unge må man regne med reaksjoner fra omverdenen. Når jeg går på kafe så kan jeg velge hvilken kafe jeg vil gå på og velger bort steder som som ikke tiltaler meg pga miljøet, men ungene sitter på alle kafeer på formiddagen i min by. Jeg jobber turnus og har mulighet til å gå på kafe på formiddagen, men det har jeg slutta med, orker ikke å ta ansvaret for andres unger. Og dette er faktisk et tema i min by, at det er dårlig plass til andre på formiddagen på byens kafeer, kryr med unger der. Til tider rene barnehagen. Hva slags foreldre er det disse barna har? Lek og vær sammen med barnet ditt, og kom inn på kafeer når barnet er sosialisert.

Anonymous poster hash: eba9e...ce3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns barn er utrolig ubehagelige å være rundt! De er høylytte, masete og sutrete, og tenker kun på seg selv... Jeg forstår at dette er sånn barn ER, så jeg bare unngår å omgås dem så langt det lar seg gjøre😄

Har forøvrig både utdanning, jobb og et skikkelig fint ekteskap, og ingen mental sykdom😉 Venter faktisk barn selv om ikke lenge, fordi det er et veldig høyt ønske ♥️ Tro det eller ei😂

Anonymous poster hash: 314e1...342

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. For å komme med et lite innspill her; er det ikke ofte slik at mennesker som ikke liker unger, er veldig glad i dyr og behandler de som barn?

Jeg har hvertfall merket meg det..

Kan det ha noe med disse menneskenes sosiale kompetanse å gjøre?! 😜

Anonymous poster hash: 20c75...1af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sett noe til dette, bare at folk ikke liker barn. Det gjør ikke jeg heller på en måte. Jeg vil ikke ha barn og synes de bråker for mye. Ja, det er foreldrene jeg retter irritasjonen mot og det tror jeg de fleste andre gjør også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. For å komme med et lite innspill her; er det ikke ofte slik at mennesker som ikke liker unger, er veldig glad i dyr og behandler de som barn?

Jeg har hvertfall merket meg det..

Kan det ha noe med disse menneskenes sosiale kompetanse å gjøre?!

Anonymous poster hash: 20c75...1af

Jeg er en av dem som ikke liker unger og som heller er mer interessert i dyr. Men jeg behandler ikke dyr som barn, jeg behandler dem som dyr. Jeg kan heller ikke se at det har noe med sosial kompetanse å gjøre, jeg ser det heller mer som om mitt morsinstinkt er litt feilkoblet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Runforit

Du er ikke tilfeldigvis mora til ungen som kliner snørr og sjokolade på jakken til en annen dame som er omtalt i en tråd her? Anonymous poster hash: fc2b3...269

Hahahaha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere tenkt på at det er DERE det er noe i veien med, ikke ungene? Hva er det som gjør at dere har så vanskelig for å forstå at barn er uskyldige, og formes av miljø og oppdragelse? Ingen unger er drittunger, de er utelukkende et resultat av hva de har opplevd.

Det blir som å kalle en person med sterk angst for et uverdig drittmenneske. Han kan ikke noefor det! Ikke det at jeg tviler på at dere er der også.. Det er veldig ille å lese alle de stygge meningene tapere på kvinneguiden sitter og lirer av seg, stort sett hver eneste dag.

Få dere et liv! Istedet for å sitte i en pytt av selvmedlidenhet og selvhat som gjør at dere forsøker å rette hatet mot noe annet enn dere selv (i dette tilfellet er det barn dere retter det mot), så gjør noe med livet! Ta dere en utdanning, få dere en kjæreste, finn livets ekte verdier; hvilken verdi er det i å sitte på kvinneguiden dag ut, dag inn og slenge dritt?

Tro meg, dere kommer til å føle dere så mye bedre på innsiden, og husk at uansett hvor mange ganger du skriver at du har et liv, at du har/tar utdanning og liker livet, så blir det ikke mer sant :(

Anonymous poster hash: 6d658...f54

Skjønte ikke helt det der jeg...

Anonymous poster hash: 5f01a...8e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...