Gå til innhold

Har du sett rumpehullet til kjæresten din?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Åja jeg skjønner. Dere har enten ikke sex eller så skrur dere av lyset. Jaja, enhver sin lyst. Eller mangel på lyst er vel det rette ordet.



Anonymous poster hash: 09ba9...002
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt enig....Jeg kjenner folk som er så pripne at de må snu på glasset hver gang de tar en sup av det for ikke å legge leppene sine på det samme stedet de nettopp drakk ifra :hakeslepp::rolleyes: (Herregud!)

Vet dere forresten hvor fantastisk masse matrester, dritt og bakterier og skit det er i munnen til et menneske? Hvordan orker dere å kysse partneren deres på/i munnen da? ;) . Vi snakker vel ikke om å stikke hele tungen dypt inn i rævhullet heller da? Har man akkurat skrubbet rumpa si godt med såpe og skyllt over med lunket vann, er utsiden og huden der nede så ren man kan få det. Da vil det IKKE være skadelig å slikke litt rundt og på ræva.

Nå skjønner jeg jo at folk kan assosiere det hullet med hva det er designet for, og at det kan bli litt ekkelt for noen, men uansett.....begriper ikke hvordan folk orker å ha sex med et annet menneske da, dersom man syntes sånt er ekkelt. Når man kysser på brystet/magen da? Tenk på alle de døde hudcellene som samler seg på tungen din da?!? :hakeslepp: :hakeslepp: :hakeslepp: FYSJAMEG!

:ler::fnise:

Er desverre ikke alle som har skjønt at det er en vesentlig del av det å DELE den intimopplevelsen med et annet menneske. Noe tror de skal ha sex for KUN å nyte selv.... :glare:

Bortsett fra at der finner du ikke og overfører du salmonella- og shigellainfeksjoner, campylobakter, rotavirusinfeksjoner, hepatitt A og poliomyelitt.

En fordel du har litt kunnskap om type bakterier og smitte før du kommer med slike lekmannsvurderinger.

Anonymous poster hash: 20c49...88d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sett kjærestens rumpehull, nei. Han har sett mitt, og bruker noen ganger å slikke det. Han slikker kun på overflaten, ikke inni. Vasker meg godt, og han sier det smaker hud og lukter ingenting annet en vanlig kjønn - altså fitte. Han hadde neppe gjort det om det smakte/luktet vondt. Jeg for min del kommer ikke til å slikke han i rumpa.

Anonymous poster hash: 2cf6a...d19

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde virkelig ingen ide om hvilken kunnskap jeg ville sitte igjen med etter å ha klikket meg inn på denne tråden her. Har enda ikke bestemt meg om jeg skal utvide også min manns horisont med å vise ham den.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Og jeg slikker ikke mobilen heller :)



Anonymous poster hash: be472...19a
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva får du utav å slikke et rumpehull?

(Foruten brun tunge da)

?

Anonymous poster hash: dfe83...146

Brun tunge? Hahaha

Håper da folk har mer renslighet enn som så. Eller har folk her inne konstant bremsespor?

Anonymous poster hash: 9b1a8...486

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk her er så pripne :fnise: både jeg og typen har god hygiene, begge vasker seg godt både foran og bak i dusj og etter toalett, så jeg ser ikke problemet. Håndtakene på trikken som aldri blir vasket er nok verre. Rimming er hvertfall digg og dere går glipp av en del :)



Anonymous poster hash: 652f8...b0f
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk her er så pripne :fnise: både jeg og typen har god hygiene, begge vasker seg godt både foran og bak i dusj og etter toalett, så jeg ser ikke problemet. Håndtakene på trikken som aldri blir vasket er nok verre. Rimming er hvertfall digg og dere går glipp av en del :)

Anonymous poster hash: 652f8...b0f

Slikker du håndtakene på trikken? Interessant.. Modum bad next?

Anonymous poster hash: 20c49...88d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikkeså mye kjæreste som date kanskje, Men ja, jeg slikker det nå og da :)

Eeew nasty. Man driter fra rumpehullet også skal stikke der? :spy:

Anonymous poster hash: 60b0c...bbd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig å ikke ha sett rumpehullet til partneren!! Er litt misunnelig på samboeren sitt, for syntes han sitt er mye finere enn mitt. Han har bare et lite skrukkete hull med samme farge som resten av kroppen, mens jeg har mer skrukker og mørkere farge der, nesten gråaktig...

Anonymous poster hash: 76461...e49

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slikker du håndtakene på trikken? Interessant.. Modum bad next? Anonymous poster hash: 20c49...88d

Nå var det ikke meg du siterte, men mange mennesker har dårlig håndhygiene. F.eks vasker mange ikke hendene før de spiser. Mange holder dessuten på med mobilen før/mens de lager mat uten å vaske hendene slik at bakteriene overføres til maten man spiser. Jeg tror dessuten at få blir syke av å slikke et nyvasket rumpehull - med mindre de har et dårlig imunforsvar. Når det er sagt forstår jeg at ikke alle har det som preferanse, inkludert meg selv, til tross for at jeg mottar.

Anonymous poster hash: 2cf6a...d19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Egentlig ikke.

Om rumpehullet er aldri så nyvasket så er det alltid tarmbakterier der. Selv om doskåla er nyvasket og kloret så føler jeg ikke akkurat behov for å slikke nedi den heller, uansett hvor ren den måtte være.

Nei jeg har heller ikke lyst til å stikke tungen nedi doskåla og slikke hele dassen.

Anonymous poster hash: 60b0c...bbd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var det ikke meg du siterte, men mange mennesker har dårlig håndhygiene. F.eks vasker mange ikke hendene før de spiser. Mange holder dessuten på med mobilen før/mens de lager mat uten å vaske hendene slik at bakteriene overføres til maten man spiser. Jeg tror dessuten at få blir syke av å slikke et nyvasket rumpehull - med mindre de har et dårlig imunforsvar. Når det er sagt forstår jeg at ikke alle har det som preferanse, inkludert meg selv, til tross for at jeg mottar. Anonymous poster hash: 2cf6a...d19

Imunnforsvar*

Anonymous poster hash: 2cf6a...d19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deg om dine preferanser, men det forandrer ikke det faktum at du daglig får i deg tarmbakterier fra mange hold.

Å det blir ikke noe bedre av slikke rumpehull.

Anonymous poster hash: 60b0c...bbd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå var det ikke meg du siterte, men mange mennesker har dårlig håndhygiene. F.eks vasker mange ikke hendene før de spiser. Mange holder dessuten på med mobilen før/mens de lager mat uten å vaske hendene slik at bakteriene overføres til maten man spiser. Jeg tror dessuten at få blir syke av å slikke et nyvasket rumpehull - med mindre de har et dårlig imunforsvar. Når det er sagt forstår jeg at ikke alle har det som preferanse, inkludert meg selv, til tross for at jeg mottar.

Anonymous poster hash: 2cf6a...d19

Merkelig logikk. Siden du har så god håndhygiene så skal du være enda mer uhygienisk ved å slikke andres bæsjehull?

Anonymous poster hash: 20c49...88d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slikker du håndtakene på trikken? Interessant.. Modum bad next?

Anonymous poster hash: 20c49...88d

Nei, men folk tar på håndtak på trikken når de ikke har vasket seg etter de har driti og kom borti litt bæsj da de tørket seg før de dro hjemmefra. Deretter kommer du på trikken, tar der, piller borti nese, munn, tar på baguetten du skal spise osv. Dritten sprer seg uansett.

Anonymous poster hash: 652f8...b0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk her er så pripne :fnise: både jeg og typen har god hygiene, begge vasker seg godt både foran og bak i dusj og etter toalett, så jeg ser ikke problemet. Håndtakene på trikken som aldri blir vasket er nok verre. Rimming er hvertfall digg og dere går glipp av en del :)

Anonymous poster hash: 652f8...b0f

Så hvis man ikke har lyst til å slikke rumpehull, så er man prippen? Det argumentet er så idiotisk og typisk at en rævslikker skal komme med sånt tull. Jeg er ikke prippen bare fordi jeg ikke slikker ræv og jeg er heller ikke en person som kun har sex i misjonæren i mørket. Det finnes en mellomting ;)

Anonymous poster hash: 60b0c...bbd

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men folk tar på håndtak på trikken når de ikke har vasket seg etter de har driti og kom borti litt bæsj da de tørket seg før de dro hjemmefra. Deretter kommer du på trikken, tar der, piller borti nese, munn, tar på baguetten du skal spise osv. Dritten sprer seg uansett.

Anonymous poster hash: 652f8...b0f

Man sier visst at på seg selv kjenner man andre best...

Bæsj på fingrene, pille nese og rimming. hmmmm

Anonymous poster hash: 20c49...88d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...