Gå til innhold

Har du sett rumpehullet til kjæresten din?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du dør ikke, men du kan bli ganske syk av tarmbakterier.

Men da er det større sannsynlighet for at du blir syk av de tarmbakteriene du får i deg på alle andre måter enn av det bittelille du får i deg fra et nyvasket rumpehull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men da er det større sannsynlighet for at du blir syk av de tarmbakteriene du får i deg på alle andre måter enn av det bittelille du får i deg fra et nyvasket rumpehull.

Egentlig ikke.

Om rumpehullet er aldri så nyvasket så er det alltid tarmbakterier der. Selv om doskåla er nyvasket og kloret så føler jeg ikke akkurat behov for å slikke nedi den heller, uansett hvor ren den måtte være.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du dør ikke av litt bakterier da. Skjønner at det ikke appellerer til dere som ikke tenner på det, men jeg synes det er digg og lar meg ikke stoppe av litt bakterier.

Greit nok. Men når folk i fullt alvor mener et rumpehull er renere enn en mobiltlf så snakker vi om total mangel på kunnskap om bakteriologi. Den eneste måten du kan få et rumpehull helt ren på overflaten, fri for tarmbakterier, er ved bruk av alkohol. Men bruker du alkohol der vil du naturligvis ødelegge huden.

Anonymous poster hash: 20c49...88d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig ikke.

Om rumpehullet er aldri så nyvasket så er det alltid tarmbakterier der. Selv om doskåla er nyvasket og kloret så føler jeg ikke akkurat behov for å slikke nedi den heller, uansett hvor ren den måtte være.

Deg om dine preferanser, men det forandrer ikke det faktum at du daglig får i deg tarmbakterier fra mange hold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen sitt, ja. Nåværende kjæreste, nei. Helt ok, har ingen spesiell rumpe-interesse.



Anonymous poster hash: fdb7a...96d
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha ler så jeg gråter av denne tråden! Morsomt med litt underholdning på søvnløse netter :Knegg::fnise:

Har sett rumpehullet til gubben. Syns han har penere rumpehull enn mitt.



Anonymous poster hash: c6682...b67
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Greit nok. Men når folk i fullt alvor mener et rumpehull er renere enn en mobiltlf så snakker vi om total mangel på kunnskap om bakteriologi. Den eneste måten du kan få et rumpehull helt ren på overflaten, fri for tarmbakterier, er ved bruk av alkohol. Men bruker du alkohol der vil du naturligvis ødelegge huden. Anonymous poster hash: 20c49...88d

Men jeg er ikke så fanatisk at jeg trenger at alt skal være bakteriefritt. Noen ganger om jeg mister sjokoladen min på bakken, og jeg virkelig har lyst på den, så plukker jeg den opp igjen og spiser videre... True story!

Endret av Soulless
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rimming går vel på at man slikker rundt anus eller rumpehullet og ikke stikker tunga nedi. Da går det jo helt fint med rumpebakterier.

Likevel anbefaler leger at man ikke skal rimme i andre deler av verden på grunn av annerledes syn på hygiene og større fare for smitte av HIV og aids. Det er også viktig å ikke slikke vagina eller suge penis etter rimming, for å ikke overføre bakterier inn i urinrøret.

Når de fleste snakker om rimming så handler det om slikking mellom rumpeballene. Ikke inn i rumpehullet. Er du veldig beskymret for tarmbakterier kan du holde deg til mellomkjøttet på både menn og kvinner.

Og dere som ikke rimmer, er det slik at dere ikke suger og slikker på ballene heller?



Anonymous poster hash: 09ba9...002
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du dør ikke av litt bakterier da. Skjønner at det ikke appellerer til dere som ikke tenner på det, men jeg synes det er digg og lar meg ikke stoppe av litt bakterier.

Hva får du utav å slikke et rumpehull?

(Foruten brun tunge da)

?

Anonymous poster hash: dfe83...146

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva får du utav å slikke et rumpehull?

(Foruten brun tunge da)

?

Anonymous poster hash: dfe83...146

Jeg tenner selv på å gi partneren min nytelse.

Anonymous poster hash: 09ba9...002

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ved håndhilsing, dørhåndtak, på bussen, butikken, penger, osv..

Et nyvasket rumpehull er ganske rent i forhold til mye annet

Anonymous poster hash: d85fb...361

Det er jo daglige bakterier "alle" møter på, som faktisk IKKE kan sammenlignes. Men å frivillig smake noen direkte i rumpehullet og få eventuelle bæsjeperler på tungen/Rævskjegg? Neitakk, utsetter ikke kjeften min for det!

Anonymous poster hash: 145ee...306

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo daglige bakterier "alle" møter på, som faktisk IKKE kan sammenlignes. Men å frivillig smake noen direkte i rumpehullet og få eventuelle bæsjeperler på tungen/Rævskjegg? Neitakk, utsetter ikke kjeften min for det!

Anonymous poster hash: 145ee...306

Wow. Bæsjeperler. Har du en partner som ikke vasker seg? Kanskje noe du bør ta opp?

Anonymous poster hash: 09ba9...002

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest anonym2233

[...]

(Foruten brun tunge da)

?

Anonymous poster hash: dfe83...146

Du får jo ikke brun tung aka bæsj på tunga!

En stikker ikke tunga langt inni tarmene, for så å grave ut dritten :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får jo ikke brun tung aka bæsj på tunga!

En stikker ikke tunga langt inni tarmene, for så å grave ut dritten :S

Æsj Neph, du og dissa feisjene dine!

Anonymous poster hash: feeb6...007

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får jo ikke brun tung aka bæsj på tunga!

En stikker ikke tunga langt inni tarmene, for så å grave ut dritten :S

Jeg gjør det på kjæresten min, NAM :wow:

Bæsj smaker faktisk ganske godt! Anbefaler å prøvesmake. :sikle:

Anonymous poster hash: ce87b...889

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest anonym2233

Æsj Neph, du og dissa feisjene dine!

Anonymous poster hash: feeb6...007

I knoow!! For du vet jo alt om dem og kjenner meg så godt.. MmMmm :ler:

Har du ikke lært at du ikke sier æsj til folk? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Men da er det større sannsynlighet for at du blir syk av de tarmbakteriene du får i deg på alle andre måter enn av det bittelille du får i deg fra et nyvasket rumpehull.

Helt enig....Jeg kjenner folk som er så pripne at de må snu på glasset hver gang de tar en sup av det for ikke å legge leppene sine på det samme stedet de nettopp drakk ifra :hakeslepp::rolleyes: (Herregud!)

Egentlig ikke.

Om rumpehullet er aldri så nyvasket så er det alltid tarmbakterier der. Selv om doskåla er nyvasket og kloret så føler jeg ikke akkurat behov for å slikke nedi den heller, uansett hvor ren den måtte være.

Dere jenter som slikker kjærestens rumpehull, slikker dere også toalettskålen?

Anonymous poster hash: 20c49...88d

Vet dere forresten hvor fantastisk masse matrester, dritt og bakterier og skit det er i munnen til et menneske? Hvordan orker dere å kysse partneren deres på/i munnen da? ;) . Vi snakker vel ikke om å stikke hele tungen dypt inn i rævhullet heller da? Har man akkurat skrubbet rumpa si godt med såpe og skyllt over med lunket vann, er utsiden og huden der nede så ren man kan få det. Da vil det IKKE være skadelig å slikke litt rundt og på ræva.

Nå skjønner jeg jo at folk kan assosiere det hullet med hva det er designet for, og at det kan bli litt ekkelt for noen, men uansett.....begriper ikke hvordan folk orker å ha sex med et annet menneske da, dersom man syntes sånt er ekkelt. Når man kysser på brystet/magen da? Tenk på alle de døde hudcellene som samler seg på tungen din da?!? :hakeslepp: :hakeslepp: :hakeslepp: FYSJAMEG!

Men jeg er ikke så fanatisk at jeg trenger at alt skal være bakteriefritt. Noen ganger om jeg mister sjokoladen min på bakken, og jeg virkelig har lyst på den, så plukker jeg den opp igjen og spiser videre... True story!

:ler::fnise:

Jeg tenner selv på å gi partneren min nytelse.

Anonymous poster hash: 09ba9...002

Er desverre ikke alle som har skjønt at det er en vesentlig del av det å DELE den intimopplevelsen med et annet menneske. Noe tror de skal ha sex for KUN å nyte selv.... :glare:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

^ Det er ikke dritt i munnen med mindre man har slikket noen i ræva.

Anonymous poster hash: dfe83...146

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...