Gå til innhold

Single fra 35 pluss


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan finner man kvinner i denne alderen, uten å gå på nett, byen og bingo? Ikke i det hele tatt? Haha....

I denne alderen? Hva er denne alder?

På bingoen på Blå er det jo en gjeng jenter i 20åra som sikkert drømmer om unger alle sammen.

Angående dette med barn/ikke barn så skjønner jeg ikke hvorfor det er så vanskelig? Jeg har ei frivillig barnløs venninne som sliter maksimalt med å finne noen som ikke ønsker barn - tror dere må ha sånn byttekveld ;)

Anonymous poster hash: dad2c...7df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvsagt ikke?

Man har jo aldri noen garanti for å få barn selv om man treffer noen litt yngre(altså innenfor normalt fruktbar alder, type opptil 40 år som deg) - men det er jo noe med at 45+ liksom utelukker barn. Og det blir noe annet.

Anonymous poster hash: dad2c...7df

Nei, det kan jo hende at min fruktbarhet har sunket også. Så jeg har ingen garanti for at jeg kan bli far.

Men kvinner som skriver i profilen sin at de er ferdig med barn og ikke ønsker flere barn, kaster faktisk bort tiden sin ved å kontakte en som vil ha barn.

Barn er viktig for meg, og det hjelper faktisk ikke hvor bra en kvinne er på andre områder, om hun ikke ønsker (eller kan få flere) barn.

Det gidder jeg faktisk ikke en gang å bruke en kaffedate på engang. For det er ikke noe jeg kan diskuteres bort fra.

Anonymous poster hash: ac14c...09c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:-) Din egen da eller? (Høres ut som farefull morskap)

En mann som kan være far for kommende egne barn. Har ingen selv så en mann vil ikke bli stefar. :P

Anonymous poster hash: e5281...159

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 år.To barn som bor hos x en mange mil unna. Singel i 1.5 år.Skilt i 9 år. Kunn sexdates. Vurderer et seriøs forhold viss det er noen der ute.

Endret av Samson66
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det kan jo hende at min fruktbarhet har sunket også. Så jeg har ingen garanti for at jeg kan bli far.

Men kvinner som skriver i profilen sin at de er ferdig med barn og ikke ønsker flere barn, kaster faktisk bort tiden sin ved å kontakte en som vil ha barn.

Barn er viktig for meg, og det hjelper faktisk ikke hvor bra en kvinne er på andre områder, om hun ikke ønsker (eller kan få flere) barn.

Det gidder jeg faktisk ikke en gang å bruke en kaffedate på engang. For det er ikke noe jeg kan diskuteres bort fra.

Anonymous poster hash: ac14c...09c

Jeg er helt enig. Nå kaster jeg ikke bort mere tid på menn som sier de ikke vil ha barn, bli gift el er seriøse.

Jeg har som regel hørt at det er lurt å vente med slike spørsmål.

Men jeg har kommet til et punkt i livet hvor jeg ikke vil kaste bort tid på en som ikke har samme framtidsplaner og ønsker som jeg.

Jeg datet en mann som var rett ut ærlig om at han ønsket å gifte seg og stifte familie en dag, og da scoret han mange poeng hos meg. Det ble ikke oss.

Og det er ikke gitt at det vil bli oss med en mann man dater neste gang heller, men da har man et felles utgangspunkt og det setter jeg pris på.

Jeg har også vært borti menn som mener de allerede har meg fordi jeg sier at dette er noe jeg drømmer om. Men ærlig talt, da nærmer det seg å være litt egosentrisk, for det er mye mer som skal på plass i prosessen på vei til et forhold med barn, hus og hund.

Jeg foretrekker å være ærlig, og det vil jeg nok fortsette å være. Og jeg setter pris på at en mann er det mot meg.

Endret av Leonaen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som vil ha barn, ja og mann og for den del, men som årene går for: tenker dere tanken på å få barn alene? Eller er det fremdeles såpass tabu at tanken på kjernefamilien ikke går an å slippe, eller sette på vent?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere som vil ha barn, ja og mann og for den del, men som årene går for: tenker dere tanken på å få barn alene? Eller er det fremdeles såpass tabu at tanken på kjernefamilien ikke går an å slippe, eller sette på vent?

Kjernefamilien er målet. Men jeg har skrevet her inne tidligere; plan b hvis ikke jeg har funnet meg en mann innen jeg er 37-38. Da blir det å dra til Danmark. Jeg har drømt om å få barn lenge(helst mann først noen år og så barn). Men det skal mye til før jeg tar det steget. Da tenker jeg blant annet å gå til psykolog for å få hjelp til å forberede barn på et mulig liv uten to foreldre. Hvordan takle spørsmål barnet kommer til å spørre om slike ting på beste måte. Jeg har en ganske stor familie og er knyttet til de, så jeg vet at jeg vil klare meg som alenemor. Og om det viser seg at jeg ikke kan bli gravid fordi det er forsent, så har jeg prøvd og det kan jeg leve med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tassen10

Dere som vil ha barn, ja og mann og for den del, men som årene går for: tenker dere tanken på å få barn alene? Eller er det fremdeles såpass tabu at tanken på kjernefamilien ikke går an å slippe, eller sette på vent?

Jeg er mann. Og den tanken er dessverre umulig.

Jeg tror homo/pedofilispekulasjonene blir mer enn jeg kan takle.

Vurderte en stund å melde meg som avlastningshjem/beredskapshjem eller støttekontakt men slo det fra meg av samme grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mann. Og den tanken er dessverre umulig.

Jeg tror homo/pedofilispekulasjonene blir mer enn jeg kan takle.

Vurderte en stund å melde meg som avlastningshjem/beredskapshjem eller støttekontakt men slo det fra meg av samme grunn.

Neida. Tanken er ikke umulig. Det er blitt gjort av en god del her til lands etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tassen10

Neida. Tanken er ikke umulig. Det er blitt gjort av en god del her til lands etter hvert.

Av single heterofile menn? Er det sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av single heterofile menn? Er det sant?

Jeg har selvsagt ikke oversikten over det, men ja, det finnes, men de fleste jeg vet om er homofile. Det er jo ikke gitt at det kun er homofile som ønsker seg barn, så hvorfor man stemples som homofil fordi man som mann får barn, den ser jeg ikke helt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tassen10

Jeg har selvsagt ikke oversikten over det, men ja, det finnes, men de fleste jeg vet om er homofile. Det er jo ikke gitt at det kun er homofile som ønsker seg barn, så hvorfor man stemples som homofil fordi man som mann får barn, den ser jeg ikke helt.

Vel... Som du selv skriver er de fleste du vet om homofile.

Og jeg tror mange derfor lett tenker den tanken: "Han er mann.... Han velger å få barn alene... Hvorfor fant han seg ikke heller ei kjerring.... Han må være homo!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel... Som du selv skriver er de fleste du vet om homofile.

Og jeg tror mange derfor lett tenker den tanken: "Han er mann.... Han velger å få barn alene... Hvorfor fant han seg ikke heller ei kjerring.... Han må være homo!"

Men gjør det noe? Skal folks tanker hindre en i å få barn, dersom man ønsker barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tassen10

Men gjør det noe? Skal folks tanker hindre en i å få barn, dersom man ønsker barn?

Inntil videre hindrer det meg hvertfall.

Får se om jeg er like bastant om ett par år ;)

Nå konsentrerer jeg meg om kjernefamilien. Og så får jeg heller ha "enslig far" som siste utvei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inntil videre hindrer det meg hvertfall.

Får se om jeg er like bastant om ett par år ;)

Nå konsentrerer jeg meg om kjernefamilien. Og så får jeg heller ha "enslig far" som siste utvei.

Tja, da er vel det slik at man prioriterer det som er viktigst for en.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 år, singel i ca 10 år,voksne barn, gidder ikke vurdere flere menn engang, så markedet vet jeg lite om.

Men, skulle jeg møte på en, som er så sær at han kan tenke seg meg, så skal jeg vurdere saken inngående.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ble 35 for tre dager siden. Vært singel i fem. Ingen barn.

Kjenner jeg begynner å bli litt stressa egentlig, men det er da vel en del single damer rundt tredve. Men å finne noen uten barn kan vel være vrient.

Jeg møter kanskje seks-sju i året.

Jeg er 39 og har ihvertfall ingen problemer med å møte damer uten barn. Men det er desidert flest av de i oslo da.

De fleste jeg har møtt er rundt tredve, pluss minus 4-5 år, men ikke funnet noen jeg vil satse hundre prosent med ennå, og har heller ikke hastverk. Det trenger ikke du ha heller:)

Anonymous poster hash: de005...a58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært singel i tre år, og har datet et par menn i den perioden. Jeg har imidlertid ikke følt meg spesielt klar for et forhold før nå.
Jeg liker imidlertid ikke nettdating, så det aner meg at det skal litt til før jeg snubler over den laidback fyren jeg trenger og savner i livet mitt. Hadde vel foretrukket det hvis han ikke hadde barn, men innser jo at det kanskje er for mye å be om når jeg er 35 selv ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tassen10

Inntil videre hindrer det meg hvertfall.

Får se om jeg er like bastant om ett par år ;)

Nå konsentrerer jeg meg om kjernefamilien. Og så får jeg heller ha "enslig far" som siste utvei.

Det er nok litt sammensatt. Barn er veldig viktig for meg.

Men det blir jo tøffere å ha hele ansvaret alene. Dessuten vil jeg ha ett barn som vokser opp med to foreldre.

Jeg vokste opp med alenemor, og jeg savnet en far.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mann som kan være far for kommende egne barn. Har ingen selv så en mann vil ikke bli stefar. :P

Anonymous poster hash: e5281...159

Vi får se om vi finner hverandre på Personlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...