Gå til innhold

Single fra 35 pluss

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Midten av 40-årene. Singel i 2.5 år. Ingen barn (frivillig). Ikke datet noen siden eksen, men er litt på flørter'n nå med en yngre mann.

Anonymous poster hash: d6fb8...71a

Må legge til at jeg fikser ikke Tinder og Sukker. Har prøvd meg litt, men får helt neller av slikt.

Anonymous poster hash: d6fb8...71a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er 34 år og har 3 barn fra 7-11 år. Har vært aleine med de i 5 år. Har datet en del i løpet av de siste årene og hatt et forhold i litt over 1 år som desverre er over. Det er ikke et problem å møte noen som vil date meg, men jeg er så skeptisk og ødelegger nok litt for meg selv med min egen tankegang. Gir ikke opp troen på å møte en som jeg kan bli gammel med, men stresser ikke. Livet er godt aleine også.

Anonymous poster hash: b0cec...0bc

AnonymBruker
Skrevet

36, singel i ett år. Dater 2-3 i måneden, men stresser ikke. Er frivillig barnløs. Ikke vanskelig å finne menn, menn som ikke har/ikke ønsker barn er derimot litt vanskeligere.

Jeg har det motsatt.

Vil ha barn, men treffer nesten bare menn som ikke vil ha flere eller ikke ha i det hele tatt..

Sukk...

Anonymous poster hash: 34e19...7af

• Liker 2
Skrevet

Jeg har det motsatt.

Vil ha barn, men treffer nesten bare menn som ikke vil ha flere eller ikke ha i det hele tatt..

Sukk...

Jeg har det på samme måte. Jeg vil slå meg til ro, familie og barn.

Jeg møter kun menn som ikke vil slå seg til ro, ikke vil ha barn og ikke vil slå seg til ro.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Akkurat fylt 40. Ingen barn. Vært enslig (heter ikke lenger singel når man bikker 40) i halvannet år. Bor langtfaenivold oppi gokk. Leiter på møteplassen etter damer fra hele landet.

Anonymous poster hash: ac14c...09c

Gjest Faerunpedia
Skrevet

Jeg har det motsatt.

Sukk...

sukk, bytte dater?? :)
AnonymBruker
Skrevet

sukk, bytte dater?? :)

Hehe;) kanskje det..

Jeg finner dem på Møteplassen.

AnonymBruker
Skrevet

Selvtilliten fikk en knekk i stad.

Har akkurat fylt 40, og vil finne en kvinne å få barn med.

I dag har jeg blitt kontaktet av to damer på 50+, med voksne barn, og som lurer på "hva jeg søker etter"

Vekslet noen meldinger frem og tilbake, hun ene ble litt bisk, og avsluttet med "ja, du er vel kanskje ute etter noe ungt du kan få familie med du!" Det står jo ganske klart i profilteksten men den hadde hun kanskje ikke lest?:)

Var det frekt av meg å svare ja?

Skrevet

I dag har jeg blitt kontaktet av to damer på 50+, med voksne barn, og som lurer på "hva jeg søker etter"

Vekslet noen meldinger frem og tilbake, hun ene ble litt bisk, og avsluttet med "ja, du er vel kanskje ute etter noe ungt du kan få familie med du!" Det står jo ganske klart i profilteksten men den hadde hun kanskje ikke lest? :)

Absolutt ikke

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vekslet noen meldinger frem og tilbake, hun ene ble litt bisk, og avsluttet med "ja, du er vel kanskje ute etter noe ungt du kan få familie med du!" Det står jo ganske klart i profilteksten men den hadde hun kanskje ikke lest?:)

Var det frekt av meg å svare ja?Anonymous poster hash: ac14c...09c

Morsomt. :sukk: Jeg er snart 40 uten barn og vil ha, men vil helst ha en mann først. Er likevel yngre enn de to damene du ble kontaktet av...

Anonymous poster hash: e5281...159

Skrevet

38 år og alene i 14 måneder.

Ingen barn.

Nja... a. Jeg dater en del, har vel ikke akkurat telling, det er ikke alt som er like minneverdig. Men noen har jo vært riktig så givende også. Nå skal det jo sies at etter bruddet, da traff jeg på en kar som var riktig så surken etter at kona hadde gått fra han, og som bare syntes kvinner var noe herk; sånn ville jeg ikke bli, tenkte jeg, jeg skal ut, treffe trivelige damer og vise meg fra min beste side. Formål: ha og skape fine stunder. Den rett kommer når hun kommer, min tilkommende skal slippe å høre at hun nå bare var den første og beste.. :-)

Markedet er ikke så aller verst. Men jeg skal tilstå at jeg er litt urolig over statistikken: svært mange kvinner jeg møter har i grunnen gjort seg ferdig med barnefødsler og er på jakt etter en stefar.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ingen barn.

Nja... a. Jeg dater en del, har vel ikke akkurat telling, det er ikke alt som er like minneverdig. Men noen har jo vært riktig så givende også. Nå skal det jo sies at etter bruddet, da traff jeg på en kar som var riktig så surken etter at kona hadde gått fra han, og som bare syntes kvinner var noe herk; sånn ville jeg ikke bli, tenkte jeg, jeg skal ut, treffe trivelige damer og vise meg fra min beste side. Formål: ha og skape fine stunder. Den rett kommer når hun kommer, min tilkommende skal slippe å høre at hun nå bare var den første og beste.. :-)

Markedet er ikke så aller verst. Men jeg skal tilstå at jeg er litt urolig over statistikken: svært mange kvinner jeg møter har i grunnen gjort seg ferdig med barnefødsler og er på jakt etter en stefar.

Jeg er ikke på jakt etter en stefar, jeg er på jakt etter en far. :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg er ikke på jakt etter en stefar, jeg er på jakt etter en far. :)

:-) Din egen da eller? (Høres ut som farefull morskap)

Skrevet

Singel i tre år, mer eller mindre. Alt på plass, men kunne for første gang i mitt liv tenke meg barn! Og det er ikke engang skummelt. Men aner ikke hvor jeg treffer en passende "mor".

Skrevet

Hvordan finner man kvinner i denne alderen, uten å gå på nett, byen og bingo? Ikke i det hele tatt? Haha....

Skrevet

Jeg har det motsatt.

Sukk...

Samme her. Jeg treffer aldri menn som ønsker barn. Hvis de sier at de gjør så snakker de plutselig seg selv imot som om du ikke gjør. Så jeg tror noen menn lyver for å bruke det for å bli kjent med meg Men de fleste menn virker uinteressert i å få barn.

Skrevet

Ingen barn.

Markedet er ikke så aller verst. Men jeg skal tilstå at jeg er litt urolig over statistikken: svært mange kvinner jeg møter har i grunnen gjort seg ferdig med barnefødsler og er på jakt etter en stefar

Ja er mange av de mennene, ihvertfall i mitt liv :)

AnonymBruker
Skrevet

Samme her. Jeg treffer aldri menn som ønsker barn. Hvis de sier at de gjør så snakker de plutselig seg selv imot som om du ikke gjør. Så jeg tror noen menn lyver for å bruke det for å bli kjent med meg Men de fleste menn virker uinteressert i å få barn.

Jeg har lest på forumet her at det er litt turn-off for damer at menn er veldig frempå med å få barn. Så jeg holder det for meg selv, selv om jeg har syklig lyst på barn :(

• Liker 1
Skrevet

Jeg har lest på forumet her at det er litt turn-off for damer at menn er veldig frempå med å få barn. Så jeg holder det for meg selv, selv om jeg har syklig lyst på barn :(

Da er det en mann som er interessert i å få seg barn ihvertfalll. Ja, sånn er jeg og: jeg er sykelig interessert i å få barn hele tiden. Hvis en mann ikke ønsker barn så skal det mye til for at jeg klarer å opprettholde interessen.

AnonymBruker
Skrevet

Vekslet noen meldinger frem og tilbake, hun ene ble litt bisk, og avsluttet med "ja, du er vel kanskje ute etter noe ungt du kan få familie med du!" Det står jo ganske klart i profilteksten men den hadde hun kanskje ikke lest? :)

Selvsagt ikke?

Man har jo aldri noen garanti for å få barn selv om man treffer noen litt yngre(altså innenfor normalt fruktbar alder, type opptil 40 år som deg) - men det er jo noe med at 45+ liksom utelukker barn. Og det blir noe annet.

Anonymous poster hash: dad2c...7df

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...