Gå til innhold

Ylvis-fantråd!


Gjesten

Anbefalte innlegg

Jeg skal! Jeg visste om det før den posten på FB kom, pga at jeg er med i et statisbyrå, kun for å se om det noengang ville dukke opp en Ylvis-video. Det tok to år fra jeg meldte meg inn til det skjedde! Ble veldig spent når de søkte ekstra mange i den aldersgruppa, hva betyr det, lissom?

Prøver å ikke tenke så mye på det, for da får jeg litt pusteproblemer! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gikk helt i min egen verden på jobb i dag, og bumpet inn i Vegard. Ble jo helt satt ut, men fikk stotret frem et "hei, beklager". :fnise:



Anonymous poster hash: 9c6b7...eaa
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk helt i min egen verden på jobb i dag, og bumpet inn i Vegard. Ble jo helt satt ut, men fikk stotret frem et "hei, beklager". :fnise:

Anonymous poster hash: 9c6b7...eaa

Oj, så kult! Hvor var det?

Jeg skal også :)

Stilig! :hoppe: Jeg har visst om det i en uke, vært stressa mesteparten av tiden!

Nå har jeg pakka det tøyet de sa man skulle ha med, med litt alternativer. Lurer på om de kommer til å konfiskere telefonene våre og om vi må skrive kontrakt på at vi ikke skal avsløre noe eller legge ut noe på nettet. Siden jeg aldri har sett lekkasjer tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har visst om det i en uke, vært stressa mesteparten av tiden!

Nå har jeg pakka det tøyet de sa man skulle ha med, med litt alternativer. Lurer på om de kommer til å konfiskere telefonene våre og om vi må skrive kontrakt på at vi ikke skal avsløre noe eller legge ut noe på nettet. Siden jeg aldri har sett lekkasjer tidligere.

Så gøy! Tenkte på deg med en gang jeg så posten :) Nå ble jeg skikkelig glad :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy! Tenkte på deg med en gang jeg så posten :) Nå ble jeg skikkelig glad :D

Awww, så koselig! :klem:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gikk helt i min egen verden på jobb i dag, og bumpet inn i Vegard. Ble jo helt satt ut, men fikk stotret frem et "hei, beklager". :fnise:

Anonymous poster hash: 9c6b7...eaa

Det historien var litt forkortet. Fortell! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og! Tenk bare hvor slitne DE er! Det var veldig gøy, syns jeg. Mye venting, men mest i starten før vi fikk vite hva vi skulle gjøre.

Utrolig vanskelig at vi ikke har lov å poste bilder noe sted, men sånn må vi leve med til videoen kommer på tv. Håper ikke det er i november! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la ut bilde av meg og Magnus på FB siden han hadde lagt ut bilde av seg selv på instagram ("ikke akkurat Rosa Parks" Fantastisk!)

Dør litt inni meg av tanken på at dette faktisk kommer på tv og av å ha vært så nær dem så mange ganger...😍😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp!

Etter torsdagens strabaser har jeg lyst til å snakke om ylvis hele tiden, men nå tror jeg at mannen min begynner å få nok...

😳😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Sånn sett er jeg glad kjæresten og jeg er like gærne. Og etter at vi hadde Drammen-konserten i tillegg denne uka har det blitt stort sett Ylvis samtalene går i! :fnise:

Jeg sendte mail til statistansvarlig og spurte om det var ok å poste bilde av en selv med dem, og det var det så lenge man ikke avslørte kulisser eller rekvisitter. Hvordan syns du det var? Jeg klarte ikke å kommunisere ordentlig med dem, jeg ble så stressa, der sto jeg plutselig mellom noen som betyr så enormt mye, og så skulle jeg prøve å være normal. Det var slitsomt å gå rundt en hel dag uten å vise hvor mye det betydde! :fnise: Veldig spent på når videoen kommer og om jeg vil hate eller digge den pga meg selv! :P

Noen har filmet dette, Bård som synger The Cabin på soundcheck. Jeg har hørt på det en haug ganger, syns han gjør det til en helt annerledes sang. Ah, flinke mannen! :rodmer: Digger ham om mulig enda mer nå etter video og Drammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj, så kult! Hvor var det?

Det var på en skole i Oslo :)

Det historien var litt forkortet. Fortell! :jepp:

Jeg gikk inn på Aktivitetsskolen, hvor jeg gikk rett på Vegard. Så opp, sa "oi, hei, beklager" og løp avgårde. Gikk ned en trapp, prøvde å finne det jeg skulle, gikk opp trappen igjen. Da klarte jeg jammen meg å gå rett på han igjen. Tror han ser på meg som "hun-som-løper-rett-inn-i-folk-dama" :fnise:

Anonymous poster hash: 9c6b7...eaa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var på en skole i Oslo :)

Jeg gikk inn på Aktivitetsskolen, hvor jeg gikk rett på Vegard. Så opp, sa "oi, hei, beklager" og løp avgårde. Gikk ned en trapp, prøvde å finne det jeg skulle, gikk opp trappen igjen. Da klarte jeg jammen meg å gå rett på han igjen. Tror han ser på meg som "hun-som-løper-rett-inn-i-folk-dama" :fnise:

Anonymous poster hash: 9c6b7...eaa

Hahahaha! Sikkert skolen til dattera, det, da! :) Så søtt og morsomt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var det stargatelåta som det var statistinnspilling på nå nettopp? Har hørt av ei venn (som også var i foxvideoen.. og er prof. danser) at YLVIS har spilt inn en drøss med videoer i det siste...



Anonymous poster hash: 525b4...f0d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Haha! Sånn sett er jeg glad kjæresten og jeg er like gærne. Og etter at vi hadde Drammen-konserten i tillegg denne uka har det blitt stort sett Ylvis samtalene går i! :fnise:

Jeg sendte mail til statistansvarlig og spurte om det var ok å poste bilde av en selv med dem, og det var det så lenge man ikke avslørte kulisser eller rekvisitter. Hvordan syns du det var? Jeg klarte ikke å kommunisere ordentlig med dem, jeg ble så stressa, der sto jeg plutselig mellom noen som betyr så enormt mye, og så skulle jeg prøve å være normal. Det var slitsomt å gå rundt en hel dag uten å vise hvor mye det betydde! :fnise: Veldig spent på når videoen kommer og om jeg vil hate eller digge den pga meg selv! :P

Noen har filmet dette, Bård som synger The Cabin på soundcheck. Jeg har hørt på det en haug ganger, syns han gjør det til en helt annerledes sang. Ah, flinke mannen! :rodmer: Digger ham om mulig enda mer nå etter video og Drammen.

Haha, det kribler litt fremdeles når jeg tenker på det. Nesten så jeg blir misunnelig på meg selv når jeg ser bildet av meg med dem (som ble usedvanlig vellykket, synes jeg da!).

Litt skuffet over at jeg egentlig ikke fikk sagt hei til dem en gang, men jeg fikk da vekslet noen ord med Magnus.

Jeg ser at det ligger et bilde fra innspillingen på facebookies, og spekulasjonene går høyt om hva dette kan dreie seg om! Morsomt å vite det, men håper virkelig at den videoen slippes tidlig i sesongen!

Mannen min synes forøvrig at det var veldig kult at jeg bare heiv meg rundt og ble med. Han er jo fan han også, men ikke på samme måte som meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det kribler litt fremdeles når jeg tenker på det. Nesten så jeg blir misunnelig på meg selv når jeg ser bildet av meg med dem (som ble usedvanlig vellykket, synes jeg da!).

Litt skuffet over at jeg egentlig ikke fikk sagt hei til dem en gang, men jeg fikk da vekslet noen ord med Magnus.

Jeg ser at det ligger et bilde fra innspillingen på facebookies, og spekulasjonene går høyt om hva dette kan dreie seg om! Morsomt å vite det, men håper virkelig at den videoen slippes tidlig i sesongen!

Mannen min synes forøvrig at det var veldig kult at jeg bare heiv meg rundt og ble med. Han er jo fan han også, men ikke på samme måte som meg...

Det var slitsomt å gå rundt en hel dag uten å vise hvor mye det betydde! :fnise: Veldig spent på når videoen kommer og om jeg vil hate eller digge den pga meg selv! :P

Jeg er sikker på at jeg kommer til å¨synes at alle andre ser helt normale ut og som de hører hjemme der, og så ser jeg bare rar og malplassert ut! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal jeg på Ylvis-konserten i Stavanger i kveld! :danse:

Hadde du det gøy? Så kjempemoro ut på de klippene jeg har sett på nettet! Den konserten er så fantastisk, jeg gleder meg veldig til den fra Spektrum, som blant annet er den eneste med Someone Like Me, kommer på tv!!

Jeg er sikker på at jeg kommer til å¨synes at alle andre ser helt normale ut og som de hører hjemme der, og så ser jeg bare rar og malplassert ut! :fnise:

Hehe, ja, det kommer jeg også til å synes! :P

Det var veldig vansklelig å både late som det var helt normalt at Ylvis gikk rundt OG ikke vise at man så dem engang! Ble jo helt sliten! :P

På denne linken kan forresten de som ikke har sett dem se noen utrolig morsomme teasere til høstens sesong. Digger spesielt den der de synger en for meg ukjent sang om en bøtte de fører fra hode til hode, og den som har den når sangen er ferdig får bank! :hoho:

Hmmm, nå sjekka jeg lista og klarte ikke finne den, men den er her, i alle fall! Mulig dere må trykke på "watch on youtube" for å få med lyd.

Endret av Rainbow81
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...