Gå til innhold

Til dere som hater Hotel Cæsar


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

hva har det med tråden å gjøre? Hvordan vet du om jeg har en hobby eller kke fordi jeg starta en tråd? Skjerpings...

Anonymous poster hash: e55c9...849

Nei du burde skjerpe deg! Alle må ikke mene det samme som deg,og du burde slutte å angripe folk som ikke deler dine meninger om en serie!

Anonymous poster hash: 2a7fb...361

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei du burde skjerpe deg! Alle må ikke mene det samme som deg,og du burde slutte å angripe folk som ikke deler dine meninger om en serie!

Anonymous poster hash: 2a7fb...361

skjerp deg du, jeg har faen meg ikke angript noen! skjerp deg

Anonymous poster hash: e55c9...849

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjerp deg du, jeg har faen meg ikke angript noen! skjerp deg

Anonymous poster hash: e55c9...849

Skjerp deg!

Anonymous poster hash: 2a7fb...361

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjerp deg!

Anonymous poster hash: 2a7fb...361

Nå gjentar du deg bare selv, slutt å tull og ødelegg tråden min ellers rapporterer jeg deg!

Anonymous poster hash: e55c9...849

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå gjentar du deg bare selv, slutt å tull og ødelegg tråden min ellers rapporterer jeg deg!

Anonymous poster hash: e55c9...849

Du som gjentar deg selv hver gang noen nevner hotel cæsar i en tråd her inne.

Det er fullt lovlig å mene hotel cæsar er en dritt serie!

Anonymous poster hash: 2a7fb...361

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som gjentar deg selv hver gang noen nevner hotel cæsar i en tråd her inne.

Det er fullt lovlig å mene hotel cæsar er en dritt serie!

Anonymous poster hash: 2a7fb...361

det er fullt lovlig å mene hotel cæsar er en bra serie, som sagt slutt å ødelegg tråden med å angripe meg

Anonymous poster hash: e55c9...849

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor kan du ikke godta at det ikke er alle som liker Hotel Cæsar?

Jeg skjønner bare ikke greia. På tide å se litt mindre tv, kanskje? :vetikke:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke si jeg hater serien, hate er et sterkt ord. Men jeg kan heller ikke påstå at jeg liker den eller at jeg skjønner at noen vil kaste bort tid på noe så elendig. Det samme tenker nok mange om det jeg liker å se på også, som f.eks. the big bang theory...
Jeg blir ikke fra meg av irritasjon om noen mener den serien er elendig, alle liker ikke det samme, sånn er det bare.
Jeg liker ikke Hotel caesar fordi jeg mener det er dårlig skuespill, det er så lite troverdig at det gjør vondt å se på. Synd, for de erfarne skuespillerne som er med gjør sikkert en kjempejobb i andre prosjekter...men det kommer ikke frem i denne serien.
Ja, har sett nok av den til å gjøre meg opp en slik mening og det helt frivillig også ;) Det var bare en bakside ved å henge med ei venninne som var avhengig av serien ;)

Det vil alltid være noen som klager, samme hvor bra noe måtte være. Ingen grunn til å la det gå innpå seg...med mindre du er en av produsentene eller skuespillerene så klart ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan du ikke godta at det ikke er alle som liker Hotel Cæsar?

Jeg skjønner bare ikke greia. På tide å se litt mindre tv, kanskje? :vetikke:

Jeg har ikke noe iimot at folk kan mislike serien men, poenget med tråden var å vise at man har litt å takke serien for siden den har inspirert norsk drama. Dem har til og med innrømmet det :)

Anonymous poster hash: e55c9...849

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noe iimot at folk kan mislike serien men, poenget med tråden var å vise at man har litt å takke serien for siden den har inspirert norsk drama. Dem har til og med innrømmet det :)

Anonymous poster hash: e55c9...849

Det virker som du har mye imot at folk misliker Hotel Cæsar, siden du oppretter en tråd for å motsi alle som er uenige med deg. Det virker som du tar dette litt for seriøst. Det er bare en tv-serie.

Jeg takker ikke Hotel Cæsar for noe som helst, da jeg synes det er ren og skjær søppel-tv.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk får lov til å hate hotel cæsar :) Ville bare gjøre oppmerksom etter at jeg hørte det fra dem i serien at serien har betydd mye for norsk drama, er mange drama serier i norge som ikke hadde vært det samme uten serien. men hver sin smak :)



Anonymous poster hash: e55c9...849
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk får lov til å hate hotel cæsar :) Ville bare gjøre oppmerksom etter at jeg hørte det fra dem i serien at serien har betydd mye for norsk drama, er mange drama serier i norge som ikke hadde vært det samme uten serien. men hver sin smak :)

Anonymous poster hash: e55c9...849

Du "hørte fra dem i serien at serien har betydd mye for norsk drama"? Hvem er "dem i serien"?

Og siden du gjennom flere sider her i tråden ikke skjønte hva som sto i artikkelen (som du selv linket til) vedr. Mad Men og Hotel Cæsar - selv om folk prøvde å forklare deg hva som egentlig står i artikkelen, så er vel ikke det noe som tilsier at Hotel Cæsar er for de mer oppegående av oss.

Anonymous poster hash: 1de5b...74a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du "hørte fra dem i serien at serien har betydd mye for norsk drama"? Hvem er "dem i serien"?

Og siden du gjennom flere sider her i tråden ikke skjønte hva som sto i artikkelen (som du selv linket til) vedr. Mad Men og Hotel Cæsar - selv om folk prøvde å forklare deg hva som egentlig står i artikkelen, så er vel ikke det noe som tilsier at Hotel Cæsar er for de mer oppegående av oss.

Anonymous poster hash: 1de5b...74a

Jeg kan gi en link til et klipp fra et radioprogram hvor det ble sagt at cæsar inspirerte norske drama serier hvis du vil? :)

Anonymous poster hash: e55c9...849

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Serien har inspirert serier som madmen og betydd ganske mye for norske serier så hvorfor hater dere så mye på serien? Dere hadde ikke hatt deres precious madmen hadde det ikke vært for hotel cæsar og dagens drama serier hadde ikke vært det samme siden dem tar etter hotel cæsar. Dette burde dere tenke på før dere starter med alt det hatet deres ;)

Anonymous poster hash: e55c9...849

Hotel Cæsar har rett og slett ovelevd seg selv. Jeg fulgte med i de 2 første sesongene, men etter det, ble serien gjentagende. En annen grunn til at jeg ikke ser denne serien, er at jeg ikke gidder å se på såpe-serier. Synes ikke de gir meg noe som helst.

Anonymous poster hash: 47a4e...6d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis man sammenligner andre såpe serier sin levetid som days of our lifes og den engelske fra 50 tallet så er hotel cæsar sine 17 år bare støv :P men det kan se ut som dere får deres ønske oppfylt, serien kommer til å slutte om 1 år altså i desember. Er det bare meg i denne tråden som liker serien altså



Anonymous poster hash: e55c9...849
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hotel Cæsar har rett og slett ovelevd seg selv. Jeg fulgte med i de 2 første sesongene, men etter det, ble serien gjentagende. En annen grunn til at jeg ikke ser denne serien, er at jeg ikke gidder å se på såpe-serier. Synes ikke de gir meg noe som helst.

Anonymous poster hash: 47a4e...6d2

`jeg ser på fordi jeg liker dramaen, action og spenningen :)

Anonymous poster hash: e55c9...849

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk får lov til å hate hotel cæsar :) Ville bare gjøre oppmerksom etter at jeg hørte det fra dem i serien at serien har betydd mye for norsk drama, er mange drama serier i norge som ikke hadde vært det samme uten serien. men hver sin smak :)

Anonymous poster hash: e55c9...849

Sier de selv ja. Det betyr ikke at utsagnet stemmer.

Anonymous poster hash: 47a4e...6d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...