Gå til innhold

Til dere som hater Hotel Cæsar


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er folk fra usa som har sett serien, hvordan vet du at de hater tekstet ting? det er faktisk folk fra usa som ser på cæsar, en som lasta opp klipp fra måne på youtube la til engelsk tekts på videoene sine og så begynte folk fra usa og andre land og komme og se på videoene

Nå går du på angrep...

Anonymous poster hash: e55c9...849

En? Som i 1? Ok, 1 amerikaner.

Eller finn bevis på påstanden om at "så begynte folk fra usa og andre land og komme og se på vidoene". Link mottas gjerne!

Anonymous poster hash: 1de5b...74a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke dårlig for oss :) Jeg skjønner ikke folk som skal klamre seg til tven hver dag for å se ungkaren når det er så dårlig ;)

Anonymous poster hash: e55c9...849

Jeg har ikke TV ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi trenger ikke diskutere i denne tråden mer, mod kan stenge den



Anonymous poster hash: e55c9...849
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cæsar er bra! Cæsar er toppen! Cæsar er kult i den ville galoppen! Jeg skrur på tvn hver dag tro meg, Cæsar er konge, det synes jeg! Anonymous poster hash: 5ea4c...4db

Hva syns dere cæsarfans om diktet mitt?

Anonymous poster hash: 5ea4c...4db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Følger ikke med på Hotell Cæsar, men så en episode en gang jeg var sjuk.

Fant ut at det ikke fristet å følge med.

Synes skuespillerne er dårlige eller så er det regissøren som feiler. Men nå må det også nevnes at jeg ikke ser på såpe serier og synes de aller fleste norske skuespillere er elendige.



Anonymous poster hash: a215a...3ea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kjekke med å prioritere høyere utdannelse fremfor å glane på HC hver eneste dag, er at man lærer å alltid underbygge påstander med kilder. TS har ingen troverdighet what so ever i denne saken, i tillegg til å lese ord som ikke står der (ref: link til mad men og HC).



Anonymous poster hash: 64bd5...d30
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva syns dere cæsarfans om diktet mitt? Anonymous poster hash: 5ea4c...4db

Når en spør om no så bruk en å få et svar! Spøtt ut!

Anonymous poster hash: 5ea4c...4db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kjekke med å prioritere høyere utdannelse fremfor å glane på HC hver eneste dag, er at man lærer å alltid underbygge påstander med kilder. TS har ingen troverdighet what so ever i denne saken, i tillegg til å lese ord som ikke står der (ref: link til mad men og HC).

Anonymous poster hash: 64bd5...d30

Nå er du bare latterlig, sitter du her og sier at alle dem som ser på hotel cæsar har ingen utdanning? Haha get out... Nå har du dummet deg ut, når du sier slikt så kommer folk til å lage et styr ut av det ;)

Jeg har troverdighet, hva en ab som deg sier bryr meg langt ut i fra og jeg har en kilde, du må være en av de som aldri leser første post, rip...

Når en spør om no så bruk en å få et svar! Spøtt ut!

Anonymous poster hash: 5ea4c...4db

Slutt å spam tråden min

Anonymous poster hash: e55c9...849

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er du bare latterlig, sitter du her og sier at alle dem som ser på hotel cæsar har ingen utdanning? Haha get out... Nå har du dummet deg ut, når du sier slikt så kommer folk til å lage et styr ut av det ;) Jeg har troverdighet, hva en ab som deg sier bryr meg langt ut i fra og jeg har en kilde, du må være en av de som aldri leser første post, rip... Slutt å spam tråden min Anonymous poster hash: e55c9...849

Men les diktet mitt daaaa. Det er jo en hyllest til Cæsar og jeg vil ha tilbakemelding. Jeg spammer ikke. Jeg digger Cæsar jo. Lever nesten for det. Har tl og med gått i protesttog mot nedleggelse.

Anonymous poster hash: 5ea4c...4db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde du gjorde narr av dem som liker serien



Anonymous poster hash: e55c9...849
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper virkelig ikke at serien stenges slik at dere ikke vinner...



Anonymous poster hash: e55c9...849
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trodde du gjorde narr av dem som liker serien Anonymous poster hash: e55c9...849

Nei, nei jeg digger Cæsar og har sett hver eneste episode. Diktet var ment som en hyllest selv om jeg ikke er noen god dikter.

Anonymous poster hash: 5ea4c...4db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Serien har inspirert serier som madmen og betydd ganske mye for norske serier så hvorfor hater dere så mye på serien? Dere hadde ikke hatt deres precious madmen hadde det ikke vært for hotel cæsar og dagens drama serier hadde ikke vært det samme siden dem tar etter hotel cæsar. Dette burde dere tenke på før dere starter med alt det hatet deres ;)

Anonymous poster hash: e55c9...849

herregud, du kan ikke være seriøs, get a life!

Anonymous poster hash: 2dec8...2f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nei jeg digger Cæsar og har sett hver eneste episode. Diktet var ment som en hyllest selv om jeg ikke er noen god dikter.

Anonymous poster hash: 5ea4c...4db

Da er du den første som har kommentert her som liker cæsar, før har alle utenom meg i denne tråden hatet serien. Vurderte å legge til en avstemining men ten

herregud, du kan ikke være seriøs, get a life!

Anonymous poster hash: 2dec8...2f3

Skjerp deg selv og kom deg ut av tråden min, det er ikke lov med personangrep, du har fortsatt mye å lære om hvordan et forum funker lille gutt ;)

Anonymous poster hash: e55c9...849

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...