Gå til innhold

Til dere som hater Hotel Cæsar


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg så en halv episode Hotel Cæsar da Georg Anker Hansen døde. Jeg har aldri ledd så mye av sorgscener pga elendig skuespill og dialog som ble ufrivillig komisk. Jeg ser ingen grunn til å se mer på den serien. Tilfeldigvis liker jeg ikke Mad Men heller, men det har ikke noe med kvalitet på skuespill å gjøre.

Anonymous poster hash: 83526...83d

Haha er du kanskje bedre selv på skuespill? Skuespillerne i cæsar på den tiden var ganske proffe, anette hoff, sossen krogh osv, de har mer erfaring og er bedre i skuespill enn de unge talentløse som jakob oftebro og aksel hennie

Anonymous poster hash: e55c9...849

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

såpe serier har skapt mange gode skuespillere, det er mange norske skuespillere som starta karrieren sin i cæsar som tarjey westby og stian barsnes simonsen

home and away for eksempel har avlet ganske mange verdenspopulære skuespillere som julian fra nip tuck, chris hersmworth fra thor, simon fra the mentalist osv



Anonymous poster hash: e55c9...849
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olivia Benson

Haha er du kanskje bedre selv på skuespill? Skuespillerne i cæsar på den tiden var ganske proffe, anette hoff, sossen krogh osv, de har mer erfaring og er bedre i skuespill enn de unge talentløse som jakob oftebro og aksel hennie

Anonymous poster hash: e55c9...849

Man trenger ikke være skuespiller selv for å se om noen er en god skuespiller eller ikke. Det er forskjell på å være teaterskuespiller og film-og TV-skuespiller. Det er det mange i Norge som ikke har skjønt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man trenger ikke være skuespiller selv for å se om noen er en god skuespiller eller ikke. Det er forskjell på å være teaterskuespiller og film-og TV-skuespiller. Det er det mange i Norge som ikke har skjønt.

Man har ingen rett til å si folk ikke kan skuespille visst man ikke kan selv, da er man en forbanna hykler...

Anonymous poster hash: e55c9...849

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha er du kanskje bedre selv på skuespill? Skuespillerne i cæsar på den tiden var ganske proffe, anette hoff, sossen krogh osv, de har mer erfaring og er bedre i skuespill enn de unge talentløse som jakob oftebro og aksel hennie Anonymous poster hash: e55c9...849

Hjelper ikke at folk "har et navn" når de er med i noe elendig. Nei, jeg hadde ikke klart bedre selv for det har jeg ikke noe mål om, men bruker jeg tid på å se noe så bruker jeg den tiden på noe som er bra. Hotel Cæsar blir for meg aldri bra eller severdig.

Anonymous poster hash: 83526...83d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olivia Benson

Man har ingen rett til å si folk ikke kan skuespille visst man ikke kan selv, da er man en forbanna hykler...

Anonymous poster hash: e55c9...849

hehe, nei det har ingenting med hykleri å gjøre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjelper ikke at folk "har et navn" når de er med i noe elendig. Nei, jeg hadde ikke klart bedre selv for det har jeg ikke noe mål om, men bruker jeg tid på å se noe så bruker jeg den tiden på noe som er bra. Hotel Cæsar blir for meg aldri bra eller severdig.

Anonymous poster hash: 83526...83d

Hotel cæsar er ikke elending, mye bedre enn alt det amerikanske mølet dere ser på...

hehe, nei det har ingenting med hykleri å gjøre.

Jo det har det, ferdig snakke

Anonymous poster hash: e55c9...849

Lenke til kommentar
Del på andre sider

såpe serier har skapt mange gode skuespillere, det er mange norske skuespillere som starta karrieren sin i cæsar som

stian barsnes simonsenAnonymous poster hash: e55c9...849

Stian Barsnes Simonsen var kjent fra Midt i smørøyet før Cæsar. Og det er ikke såpseriene som "skaper" gode skuespillere, men de har klart å sette søkelyset på en del.

Anonymous poster hash: 83526...83d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stian Barsnes Simonsen var kjent fra Midt i smørøyet før Cæsar. Og det er ikke såpseriene som "skaper" gode skuespillere, men de har klart å sette søkelyset på en del.

Anonymous poster hash: 83526...83d

Jo det er såpeserier som skaper gode skuespillere, stian var ikke godt kjent før cæsar

Julian, chris hersmworth, simon og mange andre var ikke kjent i det hele tatt før home and away...

Anonymous poster hash: e55c9...849

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Serien har inspirert serier som madmen og betydd ganske mye for norske serier så hvorfor hater dere så mye på serien? Dere hadde ikke hatt deres precious madmen hadde det ikke vært for hotel cæsar og dagens drama serier hadde ikke vært det samme siden dem tar etter hotel cæsar. Dette burde dere tenke på før dere starter med alt det hatet deres ;)

Anonymous poster hash: e55c9...849

Jeg har ikke sett noen av seriene du snakker om, g har ingen mening om noen av dem, men jeg skjønner ikke problemet.

Hvis noen misliker, eller hater, en tv-serie du liker, blir serien dårligere for deg av den grunn?

Anonymous poster hash: 67de8...f43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei men jeg er lei av folk over alt som slenger dritt om serien og de som ser på, jeg vokste opp til cæsar, beynte å se på i 1998 når jeg var 7 år så det er en del av tv hverdagen min



Anonymous poster hash: e55c9...849
Lenke til kommentar
Del på andre sider

serien har fått internasjonel priser og nominasjoner så det er tydelig serien ikke er dårlig...



Anonymous poster hash: e55c9...849
Lenke til kommentar
Del på andre sider

en serie for ikke en internasjon pris visst den er dårlig



Anonymous poster hash: e55c9...849
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

serien hadde ikke vart i 17 år hvs den var fårig



Anonymous poster hash: e55c9...849
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig mulig å hate en tv-serie som man ikke er tvunget til å se på? :klo:

Anonymous poster hash: f62d5...d1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man blir ikke påtbunget en serie



Anonymous poster hash: e55c9...849
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bare.... OMG!! Noen trenger en hobby! Evt en ny hobby!

Anonymous poster hash: 2a7fb...361

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare.... OMG!! Noen trenger en hobby! Evt en ny hobby!

Anonymous poster hash: 2a7fb...361

hva har det med tråden å gjøre? Hvordan vet du om jeg har en hobby eller kke fordi jeg starta en tråd? Skjerpings...

Anonymous poster hash: e55c9...849

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest crazycatlady

Hotel Cæsar er serien som "alle" elsker å hate, men jeg tror veldig mange ser den i smug uten å tørre å innrømme det. Å se på Cæsar har blitt flaut å innrømme for mange uten at jeg helt skjønner hvorfor. Kanskje fordi serien er norsk og norske ting for mange liksom "bare er dårlige"? Jeg syns Cæsar er den beste norske serien og det er ikke uten grunn den har gått i så mange år. Selv om det har vært noen dårlige skuespillere innom har det også vært mange gode som f.eks Sossen Krogh, Toralv Maurstad, Kari Simonsen, Anette Hoff, Nils Ole Oftebro, Anne Marie Ottesen og Tom Eddie Brudvik for å nevne noen. Selv syns jeg Cæsar er god underholdning og jeg har sett det mer eller mindre siden starten. Vært litt av og på, men har sett de aller fleste sesongene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...