Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?


danbanan

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Calavi

Om jeg har lagt ut bilde i denne tråden? Nei. :laugh: Har du?

Nei.....tisser i buksa bare ved tanken på å tørre det :skratte:

Da kan dere jo legge ut samtidig, så blir det ikke så skummelt? Jaa :danse:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Da kan dere jo legge ut samtidig, så blir det ikke så skummelt? Jaa :danse:

Mooooooaaaahahahahahaha.......Mulig det skjer en dag jeg er skikkelig trygg på meg selv.....eller dritings :P ....Jeg la forresten ut bilde når jeg tenker meg om...men angret og slettet det vel 2.3 sekunder etter det ble lagt ut :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Calavi

Mooooooaaaahahahahahaha.......Mulig det skjer en dag jeg er skikkelig trygg på meg selv.....eller dritings :P ....Jeg la forresten ut bilde når jeg tenker meg om...men angret og slettet det vel 2.3 sekunder etter det ble lagt ut :nigo:

Oioi, 2-3 sekunder, ikke dårlig :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mooooooaaaahahahahahaha.......Mulig det skjer en dag jeg er skikkelig trygg på meg selv.....eller dritings :P ....Jeg la forresten ut bilde når jeg tenker meg om...men angret og slettet det vel 2.3 sekunder etter det ble lagt ut :nigo:

Haha. Jeg la ut et bilde i den kropp-tråden en gang - i seriøst ETT sekund - for sånn førti år siden, men det ble så jælla dårlig stemning, så angrer nesten fortsatt. Hahaha. KG. :kghjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Haha. Jeg la ut et bilde i den kropp-tråden en gang - i seriøst ETT sekund - for sånn førti år siden, men det ble så jælla dårlig stemning, så angrer nesten fortsatt. Hahaha. KG. :kghjerte:

Yes ;)....berømmer alle som legger ut her....alltid koselig å se ansiktet til brukere...lettere å huske hvem som er hvem og hva de forskjellige mener :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes ;)....berømmer alle som legger ut her....alltid koselig å se ansiktet til brukere...lettere å huske hvem som er hvem og hva de forskjellige mener :)

Men du legger ikke ut selv da så. XD

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Calavi

Ja det er vel noe det? Hakket bedre enn mange andre på KG tipper jeg? :danse:

Jeg vet ikke helt om 2-3 sekunder teller en gang :fnise: Men vi kan jo late som du er supertøff? :P Endret av Calavi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Jeg vet ikke helt om 2-3 sekunder teller en gang :fnise: Men vi kan jo late som du er supertøff? :P

giphy.gif

Hysj....ikke si det til noen at det er meg..... :sjenert:

Jeg fjerner det etter et par sekund....

Endret av HarryDotter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Calavi

giphy.gif

Hysj....ikke si det til noen at det er meg..... :sjenert:

Jeg fjerner det etter et par sekund....

Bah, mobilen var litt treg så i et par sekunder trodde jeg du hadde lagt ut bilde. Kjedelige greier... :P Endret av Calavi
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har lagt ut bilder et par ganger, men kommer nok ikke til å gjøre det igjen. Må innrømme at det er veldig gøy, da. Man får et slags kick. Men den situasjonen jeg er i nå, gjør at jeg ikke vil gjøre det lenger. Har dog sendt det på PM til spesielt interesserte.

Er uansett artig å følge med i tråden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Calavi

Jeg har lagt ut bilder et par ganger, men kommer nok ikke til å gjøre det igjen. Må innrømme at det er veldig gøy, da. Man får et slags kick. Men den situasjonen jeg er i nå, gjør at jeg ikke vil gjøre det lenger. Har dog sendt det på PM til spesielt interesserte.

Er uansett artig å følge med i tråden :)

Ser den. Du kan heller poste trusebilde i kroppstråden! :danse::fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...