Gå til innhold

Vinterskoene dine.


Adhara

Anbefalte innlegg

Jeg har kun prøvd ekte vare (og flere modeller også) - og det var virkelig elendige saker. Hvis du kaller dét der oppbygging og god kvalitet tror jeg heller det er du som ikke har erfaring med ordentlig oppbygde kvalitetssko. UGGs er rett og slett elendige greier. Naboen min kjøpte seg splitter nye UGGs for et par uker siden, og de er allerede ødelagte i fasongen. Det ser ut som de har blitt brukt i månedsvis.

Javel, da må jeg ha et par utrolig spesielle uggs da, siden jeg går som en skadeskutt elg i bergensvær og de fortsatt ser flotte ut. Bra du har så mye erfaring med merket at du kan si at alt derfra suger, siden en av dine naboer har slike sko. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Javel, da må jeg ha et par utrolig spesielle uggs da, siden jeg går som en skadeskutt elg i bergensvær og de fortsatt ser flotte ut. Bra du har så mye erfaring med merket at du kan si at alt derfra suger, siden en av dine naboer har slike sko. :ler:

Jeg undres på hvorfor du tar dette så personlig - er det virkelig SÅ grusomt at andre har en annen opplevelse av noe enn deg; og dét når det gjelder noe så latterlig trivielt som SKO? Lever du av å selge disse skoene til vanlig eller? ;)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg ingen tilhenger av UGGs så skal ikke blande meg for mye her, men det finnes jo flere typer UGGs enn de der "vanlige" som ser ut som tøfler, som ser mye mer solide ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg undres på hvorfor du tar dette så personlig - er det virkelig SÅ grusomt at andre har en annen opplevelse av noe enn deg; og dét når det gjelder noe så latterlig trivielt som SKO? Lever du av å selge disse skoene til vanlig eller? ;)

Bryr meg ikke om andre syntes de er stygge, men er litt latterlig å påstå noe så bastant når du ikke engang har gått mye med et par. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilken butikk er disse kjøpt i?

DNA på Oslo city.

Anonymous poster hash: 14cdf...132

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De likte jeg Wonders :) de ser solide ut, men samtidig feminine, sikkert pga rutene.

Jeg syns de såg skikkelig maskuline ut jeg. Såg ut som homoChanelboots. Men jeg er veldig sær på sko.

Anonymous poster hash: 238cb...b05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Næ, bor i byen og her er det veldig flinke til å strø :)

Haha. Bor tydeligvis ikke i samme by som meg;) her er de dårlig på å strø:P men de virker kalde. Fått prøvd de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er gode å gå med, har fin støtte og holder seg i flere år. :)

Tror du bare har erfaring med kopier og ikke uggs australia som er av god kvalitet.

Jeg har uggs. Og hatt to par. Ekte vel og merke. Grunnen til at jeg bruker de, er fordi det er ull og jeg fryser ikke på bena. Uansett hva slags sko jeg har kjøpt og hvor mye ullsokker jeg har brukt så er det bestandig kaldt. Jeg har prøvd med ullsåler og det som er. Kroppen min er dessverre ikke laget for temperaturene her i nord og jeg fryser om sommeren også.

Jeg er veldig fornøyd med mine og har hatt de i to sesonger. De varmeste skoene jeg har hatt. ,Men de er ikke vanntette. Ikke sklisikre heller, men bra med spir under. Anbefaler de fint til andre selv om de er dyre og jeg er 30:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wææ. Tør ikke å vise mine. Alle har jo helt rene og pene sko. Uten hull. :-O

Vel jeg har et par ganske utgåtte marsjstøvler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Vel.. Tid for en ny vinter og nye vintersko?

Hva er hot or not? :)

Mine gode beloved uggs gikk adundas i fjor og havna i dynga... Der revna, men er de varmeste skoene jeg har hatt. Ordentlig ull inni :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...