Gå til innhold

Vinterskoene dine.


Adhara

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

114818.png

Kjøpte nettopp disse i skinn med for inni på Bianco, så kommer nok til å bruke disse aller mest denne vinteren :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

114818.png

Kjøpte nettopp disse i skinn med for inni på Bianco, så kommer nok til å bruke disse aller mest denne vinteren :)

Fine. Har sett på de selv :)

Anonymous poster hash: 696ae...f5b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

114818.png

Kjøpte nettopp disse i skinn med for inni på Bianco, så kommer nok til å bruke disse aller mest denne vinteren :)

Oi, veldig lekre! Hva kostet de? Jeg er på jakt etter noen pene vintersko som passer til mer formelle anledninger (intervju osv), og disse virket greie. :)

Jeg har disse skoene, de har vart i 6 vintre nå så jeg trenger noen nye klumpete vintersko også. :ler:http://www.miinto.no/p-275929-vintersko-fra-timberland

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, veldig lekre! Hva kostet de? Jeg er på jakt etter noen pene vintersko som passer til mer formelle anledninger (intervju osv), og disse virket greie. :)

Jeg har disse skoene, de har vart i 6 vintre nå så jeg trenger noen nye klumpete vintersko også. :ler:http://www.miinto.no/p-275929-vintersko-fra-timberland

Jeg tror de er fra Bianco. :)

Anonymous poster hash: 696ae...f5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan ser dine vintersko ut?

Jeg har Converse Shearling i grått som ble kjøpt i fjor, vurderer å gå for svart i år.

As-Shearl-Charcoral01.jpg

Oj! Jeg visste ikke at Converse hadde vintersko. Duger de? Har de ikke den samme glatte sålen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj! Jeg visste ikke at Converse hadde vintersko. Duger de? Har de ikke den samme glatte sålen?

Jeg synes absolutt de duger, men jeg er ikke sånn utpreget frysepinn heller da, er ganske varmblodig :P

De har den samme glatte sålen, dessverre. Men for meg funker de, for det blir ikke så veldig glatt her jeg bor, er mest sørpe her. Brodder passer vel fint sammen med disse skoene om det blir veldig glatt der du bor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes absolutt de duger, men jeg er ikke sånn utpreget frysepinn heller da, er ganske varmblodig :P

De har den samme glatte sålen, dessverre. Men for meg funker de, for det blir ikke så veldig glatt her jeg bor, er mest sørpe her. Brodder passer vel fint sammen med disse skoene om det blir veldig glatt der du bor :)

Brodder. Hm! Jeg har vintersko som ikke trenger brodder, men stort sett går jeg i de vanlige skoene mine også om vinteren med mindre det er mye snø.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

part6-1.jpg

Hvordan kan folk si at uggs er stygt når det eksisterer slike sko.

Dr martens, foret innside med ull:

Det er ikke ull, syntetisk stoff. Har de jeg og, ikke spesielt varme!

Disse..... Kosta skjorta og litt til, men jeg jobber i hjemmetjenesten og er en del på dårlig/ ikke måkte gårdsplasser, og dette var en god investering!

Disse skoene i den lyse fargen(ikke hvit) er så utrolig fine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde egentlig tenkt å kjøpe sånne danske duck feet, men finner de ingen steder. Så da blir det vel et par svarte snowjogs fra ebay istedenfor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...