Gå til innhold

Dine Tinderdater


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er interessert i å høre andres Tinder-historier kort oppsummert.

Jeg har vel vært medlem 3 uker og har truffet 3 til nå, skal snart treffe en til.

Nr 1: Restaurantdate og kveld på byen etterpå. Hadde sex. Trodde aldri jeg skulle høre fra han igjen pga sex første kvelden, men vi har hatt to dater etterpå også. En på dagtid (ikke sex) og en kveld på byen (sex). Vi skrives en del, men har en magefølelse på at han ikke er kjærestepotensial.

Nr 2: Gikk en liten tur sammen. Godt førsteinntrykk, fikk pratet en del. Ikke noe kyssing eller den slags. Skal møtes igjen.

Nr 3: Trente sammen. Følte ikke vi fikk snakket så mye, men vi skal treffes igjen.

Føler de jeg har truffet til nå har vært skikkelige, vært som de utgav seg for osv. Og alle har ønsket å treffe meg igjen. Gode erfaringer med Tinder her:)

Deres erfaringer?

Møter dere mange samtidig foressten?



Anonymous poster hash: bd4f5...7cb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nr 1: Veldig hyggelig, men veldig sær. Var ute etter den type forhold som man har etter man har vært sammen i årevis. Ikke interessert i fysisk kontakt selv om vi hang mye sammen i en tre-fire uker, og at han ga uttrykk for at det gikk superbra på melding. Måtte si at dette ikke fungerte for meg, fikk beskjed at jeg var hore som bare tenkte på sex :fnise:

Nr 2. Insisterte på at vi absolutt skulle møtes. Hadde en date hvor han tafset alt for mye, og hele tiden sa hvordan han merket jeg likte han, ved blant annet at jeg kom borti foten hans og ikke flyttet den vekk :vetikke: Møttes en gang til, sov da hos han, hvor vi hadde sex. Da hadde han tydeligvis kjøpt kaffe til kaffemaskinen hans (som forsåvidt var sviiindyr) til alle de gangene jeg da skulle sove der. Fant også ut at han bodde med sin mor, noe han hadde unngått å nevne, som jeg fant ut da jeg sto opp... Neste gang vi møttes var jeg dausyk og ville bare ligge å se på TV. Han ville ha sex og prøvde seg stadig til tross for at jeg sa klart flere ganger jeg ikke ville. Endte til slutt opp med å kjefte høylytt på ham for så å dra hjem.

Nr 3. Hadde jeg en hyggelig tone med, så vi dro til Sverige sammen i jula for å handle julegaver. Veldig hyggelig kar, men ikke noe mer enn det. Møttes aldri igjen. Lignet ikke på bildet.

Nr 4. Var veldig hyggelig, og var en jevn pulevenn en stund/studiekompis som hjalp meg med pensum. Gode venner enda, god kjemi.

Nr 5. Snakket til meg en goood stund uten at jeg var særlig interessert. Han var på pizza-kveld hos meg en gang etter vi hadde snakket rundt en mnd, hvor han spiste to pizza-stykker, for så å hente tre til som han bare pirket på :vetikke: Syntes det var ganske uhøflig. Han ville møtes igjen, det ville ikke jeg. Han var en veldig veldig veldig sjenert type som rødmet av den minste ting og var veldig stille.

Nr 6. Har jeg snakket med i rundt et halvt år, og er min kjæreste :blomst: Veldig hyggelig og respektfull første gang vi møttes, hadde en del middagsdater, overnattinger osv før det ble "oss".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nr 1. Søt dame og lik som på bildene. Chattet to uker før vi traff hverandre på restaurantdate. Følte uansett ikke at det sa helt klikk på det personlige plan, til det var vi nok for forskjellige. Hun er en som synes klær og sminke er det største i verden og dessverre ikke bryr seg om krig, fred, politikk og sånt. Skal jeg henge med det motsatte kjønn så er jo førstepri at man har litt felles interesser og har noe å snakke om. Ble heller ikke noe pulings selv om jeg ikke hadde sagt nei om temaet hadde kommet opp. Skal ikke treffe henne igjen.

Nr. 2. Søt på bildene men totalt forskjellig i virkeligheten. Traff også henne på restaurantdate etter å ha chattet med henne en ca. to uker i forkant men daten fikk et veldig dårlig utgangspunkt. Når det er 20-30 kg forskjell på bilder og virkelighet så blir jeg litt provosert. Hvorfor kan man ikke være ærlig med en gang om hvem man er? Da tenker jeg automatisk hva mer har denne personen å skjule. Det blir ikke flere dater her heller.

Nr. 3. Søt på bildene og i virkeligheten. Ei jente jeg har mye til felles med bortsett fra kanskje alder. Har vært på tre dater. Hun er sju år eldre en meg, men dette tenker jeg ikke på siden hennes måte å være på tar det fokuset helt bort. Det har ikke blitt pulings enda, vil ta det litt rolig her. Tenker at det er greit å bli skikkelig kjent først, da blir jo også sexen bedre. Skal treffe henne igjen og gleder meg. Noe som alltid er et godt tegn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har til nå truffet tre, og ser for meg at jeg treffer en til, av de jeg har på lista mi.

Nr. 1. Hyggelig gutt, men fant han ikke helt tiltrekkende. Bildene stemte for så vidt, men personligheten gjorde vel at jeg mistet interessen. Vi hadde snakket sammen litt over to uker, ikke mye, men fant ut at pga avstanden var kort og vi syntes å være enige om ting, så ble vi enige om å gå en tur i byen på søndag formiddag. Det som var blant annet var "turn-off", var at han ikke tok initiativ selv i samtalen, men svarte dog for seg når han ble spurt. Da kunne han snakke vél mye, og ikke nødvendigvis spørre tilbake, om jeg hadde noe å tilføye til emnet. Videre virket han vel seriøs, og skjønte ikke helt når jeg spøkte. Det ble mao med den ene gangen.

Nr. 2. Hyggelig fyr dette og. Han hadde jeg snakket omtrent like mye med, og vi hadde i utgangspunktet én felles bekjent (det skulle vise seg å være flere), og på den måten hadde vi litt å snakke om. Kanskje ble vi egentlig ikke så godt kjent, men snakket om andre enn oss selv. På andre date, etter middag i byen, ble det dog tydelig at han hadde planer om at jeg skulle hjem med han. Han prøvde seg ganske diskré, men jeg skjønte hvor han ville hen. Det var ganske turn-off! Plutselig ble jeg usikker på hensikten med møtet, og siden har jeg ikke hørt fra han gitt. (Ble ikke med han hjem).

Nr. 3. Endelig en "fulltreffer"! Utrolig morsom og ålreit fyr som virket veldig fornuftig. Møttes på en kafé på dagtid, og der satt vi en stund gitt. Han hadde mange gode spørsmål, og virket å ville bli interessert i meg og mitt liv. Kjemien føltes veldig umiddelbar, og jeg husker følelsen at nervene forsvant på en-to-tre. Nå skal det sies at vi bare har møttes med den ene gangen, men jeg ser virkelig frem til neste gang.



Anonymous poster hash: 7b051...cc4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kommer dere i snakk med folk på tinder?! Det er ingen matcher som snakker med meg etter match..

Anonymous poster hash: d8e7f...361

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kommer dere i snakk med folk på tinder?! Det er ingen matcher som snakker med meg etter match..

Anonymous poster hash: d8e7f...361

Ta det første steget selv ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan kommer dere i snakk med folk på tinder?! Det er ingen matcher som snakker med meg etter match..

Anonymous poster hash: d8e7f...361

Snakker du til dem da?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Møtte hun på byen. Pulte. Har pult henne én gang til i edru tilstand. Møtes kanskje igjen.



Anonymous poster hash: ff7e4...91a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker jeg dater for mange på en gang nå:s Trodde det skulle være uproblematisk, at noen av de jeg skulle møte var feil (dvs kun 1 date og aldri mer) og at noen skulle avvise meg. Problemet er at jeg har likt alle 4 jeg har møtt og de har likt meg. Dette er travelt og litt problematisk emosjonelt. Aner jo ikke hvor jeg har fyrene heller, så er langt fra så sikker at jeg tør avvise 3 av dem og satse alt på 1. Er bare i begynnerfasen med alle. For alt jeg vet dater de mange andre de også, og plutselig er de borte vekk.



Anonymous poster hash: bd4f5...7cb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare møtt en fra Tinder, vi skrev sammen i en måned før første date.

Dette er nå fire måneder siden, og er jeg vanvittig forelsket.

Og Tinder som bare skulle være et tidsfordriv, hehe.



Anonymous poster hash: a3bb2...f80
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare truffet en, og han var særdeles entusiastisk. Og ville avtale møte helgen etter.

Så ble han sikkert edru eller noe, for jeg er visst blokkert på både Tinder og Facebook, og han svarte aldri på smsen jeg sendte ham dagen etter.

Lurer på om han er snurt fordi jeg ikke ville bli med ham hjem 😜

Anonymous poster hash: 576a2...dd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nr 1: veldig kjekk. Snakket om eksene sine på første date. Generelt veldig ulike personligheter på oss to. Litt kyssing og klåing. Jeg ville ikke ha sex med han på overnatting = han dumpet meg. Litt heartbroken, fordi jeg var ganske betatt av han men det gikk over da jeg møtte nr. 2.

Nr 2: Veldig kjekk og morsom type. Veldig like personligheter og god kjemi. De to minusene med han er vel at han bor hjemme og at han er i ferd med å miste håret. Små kyss på 2. date. Gleder meg allerede til å møte han igjen :).



Anonymous poster hash: a0dbb...a97
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Møtte han, og han så mye kjekkere ut i virkeligheten! Jeg sa tydelig og konkret til han at jeg ikke er ute etter ONS. Vi hadde god kjemi og avtalte å møte hos han. Vi snakket sammen, og han tafset så mye på meg som en hund. Til slutt bestemte jeg meg for å gi han rødt kort :).

- Møtte hos han, og jeg sa også til han at jeg ikke var etter noe ONS. Han tafset også veldig mye. Jeg prøvde å avvise han, men det gikk ikke. Han var sprengkåt. Til slutt ga jeg han dessverre blow job pga. ville at han skulle å tafse meg så mye. Etter det takket jeg nei til sex



Anonymous poster hash: c6e00...6a2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nummer 1: Tok taxi hjem til meg da jeg hadde nachspiel på nyttårsaften og møttes for en drunken date. Forferdelig opplevelse. Sov sammen, har ikke møttes igjen og vil aldri møte ham igjen.

Nummer 2: Halvveis hyggelig date hjemme hos ham med alt for mye vin, endte opp med sex. Likte fyren ganske godt egentlig. Møtte ham to ganger til, hadde sex begge gangene. Har fortsatt litt kontakt på Snapchat men har ikke møtt han på lenge, og kommer ikke til å ta initiativ til å møtes igjen.

Nummer 3: Hyggelig tur til Sverige. Hadde sex etterpå hjemme hos meg. Avtalte å møtes igjen, men det har ikke skjedd. Har nylig gjenopptatt kontakten og det er mulig det blir sex.

Nummer 4: Møttes hjemme hos meg. Trivelig fyr, bodde dessverre på andre siden av landet så måtte utnytte muligheten og ha sex mens jeg kunne, for han var en fryd for øyet. Blir vanskelig å møtes igjen.

Nummer 5: Utrolig hyggelig fyr, like kjekk på ordentlig som på bildene. Likte han veldig godt, men har aldri møttes igjen da han ikke svarte på meldingen min. Merkelig i og med at han skrøt av meg til vennene sine (dro på byen etter noen øl) og vi hadde det kjempehyggelig sammen (noe han selv også ga uttrykk for), men jeg har tatt hintet.

Nummer 6: Merkelig type som tok initiativ til å kjøre meg et sted for å returnere en vare. Hyggelig, men ikke min type og tror kanskje han var kortere enn meg (hadde jeg visst det hadde jeg droppet sko med hæl).. Vil ikke møte ham igjen og han har heller ikke tatt kontakt.

Nummer 7: Uhyggelig date med vin hjemme hos ham, fant også til min store skrekk ut at han var kollega med nummer 2, så det satte en ganske stor demper på stemningen.. Fant på en dårlig unnskyldning og dro hjem etter å ha pint meg gjennom en episode med Paradise Hotel.

Nummer 8: Fantastisk fin og hyggelig svenske som var veldig flink i senga. Avtalen var en ONS så har ikke møtt han igjen.

Nummer 9: Veldig hyggelig fyr som spanderte middag på meg tre ganger på en uke etter første treff, og vi sees enda (til alle som ser golddigger-alert så har jeg også betalt for oss i etterkant). Usikker på om det kommer til å bli noe seriøst da jeg rett og slett ikke tror jeg har fått følelser. Har det veldig hyggelig sammen og det er jo greit å ha regelmessig tilgang til sex og kos, men jeg føler det mangler noe. Er ikke klar for å avslutte hva enn dette er for jeg vet ikke hvilken grunn jeg har for det.



Anonymous poster hash: e3684...c35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Bor i nærheten. Hyggelig, men ikke min type. Virket litt som han tok hva som helst fordi at han var lei av singellivet. Vi gikk ut to ganger.

2. Rålekker. Ble helt i mo i knærne av å se på han. Ble med en ONS dessverre. Jeg foreslo å treffes igjen, men han var ikke lysten på det.

3. Gikk på date også gikk vi hjem til han for sex. Møtes igjen ett par ganger for sex, men orker ikke å fortsette med sånt over lengre tid når det ikke ligger noe god kjemi der eller noen felles interesser.

4. Hadde utrolig fine samtaler. Likte han veldig godt. Møtte hverandre, og gikk lei. Han tafset hele tiden. Jeg kunne ikke sitte ved siden av han i to minutter uten å bli nedklådd og kysset på. Gikk lei etter fire dater. Tok det opp flere ganger, men han bare falt tilbake i gamle vaner.

5. Tenkte bare for å hilse på, var veldig spontant. Han var alt for intens og ikke min type. Kjemien var unaturlig og vi hadde egentlig ekstremt lite tilfelles. Ble bombardert ned på facebook i ettertid med hvordan det gikk med meg. Kom 20-30 beskjeder på en time uten at jeg somlet meg til å svare han. Turn-off.

6. Spontant. Bor i nærheten. Utrolig kjekk! Flott. Utrolig morsom. Gikk med ett smil om munnen etter daten. Vi har veldig like verdier og likt syn på mye, men jeg er usikker på hvor mye vi egentlig har til felles. Tiden får vise. Vi begge ønsker en ny date så det blir bra! :)



Anonymous poster hash: 9c43f...aa0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Leo Nardo

Nummer 1: Tok taxi hjem til meg da jeg hadde nachspiel på nyttårsaften og møttes for en drunken date. Forferdelig opplevelse. Sov sammen, har ikke møttes igjen og vil aldri møte ham igjen.

Nummer 2: Halvveis hyggelig date hjemme hos ham med alt for mye vin, endte opp med sex. Likte fyren ganske godt egentlig. Møtte ham to ganger til, hadde sex begge gangene. Har fortsatt litt kontakt på Snapchat men har ikke møtt han på lenge, og kommer ikke til å ta initiativ til å møtes igjen.

Nummer 3: Hyggelig tur til Sverige. Hadde sex etterpå hjemme hos meg. Avtalte å møtes igjen, men det har ikke skjedd. Har nylig gjenopptatt kontakten og det er mulig det blir sex.

Nummer 4: Møttes hjemme hos meg. Trivelig fyr, bodde dessverre på andre siden av landet så måtte utnytte muligheten og ha sex mens jeg kunne, for han var en fryd for øyet. Blir vanskelig å møtes igjen.

Nummer 5: Utrolig hyggelig fyr, like kjekk på ordentlig som på bildene. Likte han veldig godt, men har aldri møttes igjen da han ikke svarte på meldingen min. Merkelig i og med at han skrøt av meg til vennene sine (dro på byen etter noen øl) og vi hadde det kjempehyggelig sammen (noe han selv også ga uttrykk for), men jeg har tatt hintet.

Nummer 6: Merkelig type som tok initiativ til å kjøre meg et sted for å returnere en vare. Hyggelig, men ikke min type og tror kanskje han var kortere enn meg (hadde jeg visst det hadde jeg droppet sko med hæl).. Vil ikke møte ham igjen og han har heller ikke tatt kontakt.

Nummer 7: Uhyggelig date med vin hjemme hos ham, fant også til min store skrekk ut at han var kollega med nummer 2, så det satte en ganske stor demper på stemningen.. Fant på en dårlig unnskyldning og dro hjem etter å ha pint meg gjennom en episode med Paradise Hotel.

Nummer 8: Fantastisk fin og hyggelig svenske som var veldig flink i senga. Avtalen var en ONS så har ikke møtt han igjen.

Nummer 9: Veldig hyggelig fyr som spanderte middag på meg tre ganger på en uke etter første treff, og vi sees enda (til alle som ser golddigger-alert så har jeg også betalt for oss i etterkant). Usikker på om det kommer til å bli noe seriøst da jeg rett og slett ikke tror jeg har fått følelser. Har det veldig hyggelig sammen og det er jo greit å ha regelmessig tilgang til sex og kos, men jeg føler det mangler noe. Er ikke klar for å avslutte hva enn dette er for jeg vet ikke hvilken grunn jeg har for det.

Anonymous poster hash: e3684...c35

Hvor møter man jenter som deg? Jeg har ikke Tinder.

De siste jentene jeg har møtt inkludert hun jeg har møtt noen ganger nå, liker å ta ting rolig og synes at å kysse på andre møte er å tøye strikken noe langt.

Foretrekker jenter som liker å spre beina ganske raskt og som et minimum kysse litt på første date.

Dette er dog jenter jeg har møtt på dagtid, så det er mulig det er litt andre forventninger og andre type jenter enn Tinder?

Er det slik at Tinder = sex?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på date med en fra Tinder nå til mandag. Vi har to felles venner… Spent på hvordan det går. :)



Anonymous poster hash: efee8...256
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min første og kanskje siste tinder-date var en mørk kveld i november. Gåtur med hver vår kopp te i et skummelt strøk. Har ledd litt av det i etterkant. Tror vi snart er sammen nå :rodmer:



Anonymous poster hash: f04dd...b94
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...