Gå til innhold

Dine Tinderdater


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tror jeg må prøve dette tinder :danse:



Anonymous poster hash: 7be85...a56
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror jeg må prøve dette tinder :danse:

Anonymous poster hash: 7be85...a56

Ikke få for store forhåpninger.

Det er ikke morsomt om man ser ut som en vanlig mann i gata der. Får veldig sjeldent matches og om jeg får noen så svarer de ikke eller sender en melding.

Tror det er mye lettere som kvinne der inne.

Håper også du bor i en storby. Er lett for å gå tom for folk der også, om man ikke bor i en av storbyene da :)

For din del håper jeg du er en attraktiv jente med et godt smil. Da kommer du langt på Tinder :)

Lykke til

Anonymous poster hash: 6b555...b8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Steamboat

Det er ikke morsomt om man ser ut som en vanlig mann i gata der. Får veldig sjeldent matches og om jeg får noen så svarer de ikke eller sender en melding.

Anonymous poster hash: 6b555...b8c

Enig, det er byen som gjelder. Mindre konkurranse(slipper alle som ikke går ut på byen eller ikke sjekker opp damer) pluss at det er alkohol inn i bildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har kun møtt 1 gutt fra tinder.

daten var ganske koselig. han hadde reservert bord på en fin restaurant og etter noen glass vin dro vi hjem til han. vi hadde sex og morgenen etter ordnet han med deeen frokosten å greier. eneste problemet var at han hele tiden nevnte eksen sin :jolie: og han var veldig ''intens'' altså skulle HELE tiden fortelle meg hvor flott og vakker jeg var. ble helt satt ut jeg. og følte stemningen var litt stiv. han forsto ikke ironi for eksempel. og jeg er en såpass tøysete person at det er viktig for meg å kunne tulle og le.

jeg bestemte meg for å møte han 1 gang til, og samme greiene gjentok seg akkurat som sist. så bestemte meg for å droppe fyren :fnise:



Anonymous poster hash: c7210...33f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke få for store forhåpninger.

Det er ikke morsomt om man ser ut som en vanlig mann i gata der. Får veldig sjeldent matches og om jeg får noen så svarer de ikke eller sender en melding.

Tror det er mye lettere som kvinne der inne.

Håper også du bor i en storby. Er lett for å gå tom for folk der også, om man ikke bor i en av storbyene da :)

For din del håper jeg du er en attraktiv jente med et godt smil. Da kommer du langt på Tinder :)

Lykke til

Anonymous poster hash: 6b555...b8c

Har allerde fått 4 matches :danse: Tror dette kommer til å bli spennende for min del (siden jeg har aldri vært på date før). Gjør dette for moroskyld og hvem vet hva som kan skje. Synd du ikke får napp påTinder, men håper du har bedre lykke i realiteten (noe jeg ikke har :fnise: )

Anonymous poster hash: 7be85...a56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har allerde fått 4 matches :danse: Tror dette kommer til å bli spennende for min del (siden jeg har aldri vært på date før). Gjør dette for moroskyld og hvem vet hva som kan skje. Synd du ikke får napp påTinder, men håper du har bedre lykke i realiteten (noe jeg ikke har :fnise: )

Anonymous poster hash: 7be85...a56

Aldri vært på date før jeg heller. Er nok dessverre nitrist i realiteten også :P

Anonymous poster hash: 6b555...b8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aldri vært på date før jeg heller. Er nok dessverre nitrist i realiteten også :P

Anonymous poster hash: 6b555...b8c

:trist: Da må du prøve å jobbe med dette. Eller kan du jo utvide søket ditt litt hvis du ikke bor for langt unna en storby.

Anonymous poster hash: 7be85...a56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan starter dere samtalene? Ett vanlig "hei" funker dårlig for meg..

Anonymous poster hash: 9bdcf...838

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en mann og har ca 100 matcher på Tinder nå. Har ikke møtt noen ennå, har snakket med mange, kanskje 30 stk, men samtalene døde ut ganske fort, og de jeg spurte om å treffes enten sa nei eller svarte aldri. Merkelige greier.

Samme med sukker, har vært der i nesten tre år, snakket med mange, men ble aldri noe date.



Anonymous poster hash: bd7ee...e9c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som dater på Tinder, så aktive dere er og møter mange der. Skjønner ikke helt hvordan dere får det til, å hoppe fra den ene til den andre.



Anonymous poster hash: 45a63...72d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har over 100 matches selv.. (Skulle egegentlig bare teste det ut og ikke skrivet noe særlig med noen ennå)

170 høy og ikke akkurat brad pitt..

Men et bra bilde av seg selv(ikke dolla opp/redigert til 1000) og en bra tekst (noe som får en til og trekke på smilebåndet) tror jeg er alfa omega for og få matches..

Og starte en samtale med hei da gidder jeg ikke svare en gang..

Finn på noe orginalt.. (Alt er bedre en hei syntes jeg)

Det fleste menn som kvinner søker sjelden en modell men et menneske som passer seg selv..

Anonymous poster hash: 00e64...49a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som dater på Tinder, så aktive dere er og møter mange der. Skjønner ikke helt hvordan dere får det til, å hoppe fra den ene til den andre.

Anonymous poster hash: 45a63...72d

haha, det er fordi det er egentlig enkelt. Hvis du bruker tinder, pass på å ikke bli mindfucked

Anonymous poster hash: c6e00...6a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min første og eneste tinderdate var kanskje ikke så vellykket. Vi hadde pratet en del på forhånd, og hadde lyst til å treffes. Så var det ei helg jeg skulle ut i byen hans, så jeg ba han om å komme til vårt vors. Etter å ha pratet en del på vors så dro vi på byen, etterhvert så måtte han hjem (heldigvis), følte virkelig det ikke var noe match i virkeligheten. Så endte jeg opp med å ta med en annen hjem i stedenfor :P



Anonymous poster hash: 85c32...252
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Auch, en jeg har snakket med lenge på Tinder har mange felles venner. Greit nok...

Nå fant jeg ut at det er fordi han så å si kjenner exen min. Dvs han har ikke exen på face, men alle kompisene. De er i samme krets.

Føles litt "forbudt". Og jeg er redd for hva de vil si om meg. Ikke at jeg har gjort noe dumt, men vet jo aldri hva folk kan si for kjipe ting:s



Anonymous poster hash: bd4f5...7cb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel strengt talt ikke så vanskelig å treffe folk på Tinder.. Lastet det ned i begynnelsen av april etter et langt opphold og har vel 166 matches nå etter 3 uker, pluss jeg har blokkert et par...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Auch, en jeg har snakket med lenge på Tinder har mange felles venner. Greit nok...

Nå fant jeg ut at det er fordi han så å si kjenner exen min. Dvs han har ikke exen på face, men alle kompisene. De er i samme krets.

Føles litt "forbudt". Og jeg er redd for hva de vil si om meg. Ikke at jeg har gjort noe dumt, men vet jo aldri hva folk kan si for kjipe ting:s

Anonymous poster hash: bd4f5...7cb

Jeg også sånn! "Åja, så du og xxx er venner? Jaaa.. Sorry, men jeg orker ikke drama. Håper du koser deg videre :)"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Var på date med en utrolig kjekk og grei fyr på søndag, men han bor langt unna til vanlig for tiden så derfor blir det vanskelig

Skal på date med en jeg har snakket med hver dag i mange uker om ikke så alt for lenge når han kommer hjem igjen, og akkurat denne daten ser jeg veldig frem til siden jeg liker han veldig godt.

Dater aldri to personer på en gang, så sier derfor nei til andre nå siden jeg skal treffe han jeg har snakket med lenge nå snart :)



Anonymous poster hash: 43d31...081
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel strengt talt ikke så vanskelig å treffe folk på Tinder.. Lastet det ned i begynnelsen av april etter et langt opphold og har vel 166 matches nå etter 3 uker, pluss jeg har blokkert et par...

Jeg er så kresen så x-er ut nesten alle jeg, men får likevel mange matcher :)

Anonymous poster hash: 43d31...081

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke få for store forhåpninger.

Det er ikke morsomt om man ser ut som en vanlig mann i gata der. Får veldig sjeldent matches og om jeg får noen så svarer de ikke eller sender en melding.

Tror det er mye lettere som kvinne der inne.

Håper også du bor i en storby. Er lett for å gå tom for folk der også, om man ikke bor i en av storbyene da :)

For din del håper jeg du er en attraktiv jente med et godt smil. Da kommer du langt på Tinder :)

Lykke til

Anonymous poster hash: 6b555...b8c

Skjønnhet er i øyet som ser. Ofte er det " en vanlig mann i gata" jeg faller for :) Viktigste er at han er snill og respekterer meg :)

Anonymous poster hash: 43d31...081

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så kresen så x-er ut nesten alle jeg, men får likevel mange matcher :)

Anonymous poster hash: 43d31...081

Hahah jeg x-er de fleste selv, men har trykket igjennom mange. Bor ganske sentralt så får opp mange å velge mellom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...