Gå til innhold

Paris Hilton & Nicole Richi!!


Gjest MåneSkygge

Anbefalte innlegg

Gjest Moonshadow

Er det virkelig mulig å være så lite intligente og så sinnsykt usjarmerende som de to. De virker jo så utrolig dumme og jeg synes rett og slett de er hæslige. En skam for kvinnekjønnet... Hva synes dere andre??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hi hi, jeg synes de er litt morsomme, jeg.

Spesielt det de gjorde med skiltet på burgersjappa! :hoho:

De har vel aldri trengt å anstrenge seg for noen ting før, så de har ikke hatt noen anledning til å bryne intellektet.

Da blir man vel ikke så lur, da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, ikke "rocket-scientists" i allefall :ler:

Men en ting skjønner jeg fremdeles ikke :

Nicole Richie er datteren til Lionel Richie ? Javel ?

Jeg synes ikke det likner... Med trekk + hudfarge etc.

Er hun hans adoptivdatter ??

Ingen som har tenkt noe over det ? :o

:: nysgjerrig nå ::

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så bare litt, men hadde faktisk trodd at de var enda mer blåst mellom ørene.. så for min del så "imponerte de" :roll:

Hun Nicole var faktisk normalt pen, dog utspjåket, men fr. Hilton bærer mer preg av at det er brukt penger på skjønnhet, enn at hun har det selv.

Norske jenter er MYE penere! ... for ikke å snakke om smartere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Moonshadow

Jeg synes ingen av de er så spesielt pene og de synker i mine øyne når de oppfører seg slik som de. Men det er gøy å se på da, blir nesten så jeg skjemmes litt på deres vegne av og til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men en ting skjønner jeg fremdeles ikke :

Nicole Richie er datteren til Lionel Richie ? Javel ?

Jeg synes ikke det likner... Med trekk + hudfarge etc.

Er hun hans adoptivdatter ??

Ingen som har tenkt noe over det ? :o

:: nysgjerrig nå ::

Hun ble adoptert av Lionel Richie da hun var 9 år gammel. Hennes egen far (mørkhudet) er et medlem av "The Commodores" og er en veldig god venn av Lionel.

Jeg synes begge er pene og det er jo det de tjener på. De har jo nok vett til å posere foran kamera iallfall.. Eller, når man ikke klarer èn dag på Sonic uten å ødelegge alt så er det vel best at de gjør det de gjør :)

Det er iallfall god underholdning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir helt sjokkert over at det går an å være sååå dum, frekk og hæslig! Pene? Hvor da? Ser ingentig pent ved dem jeg da...Og Paris er jo så tynn at man ser igjennom henne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner egentlig at de ikke takler helt arbeidslivet og slikt, siden de aldri har vært nødt til å arbeide.

Men jeg lurer litt på hvorfor foreldrene ikke har lært dem en bitteliten smule ansvarsfølelse og empati, for sett fra det ene programmet jeg så, så eier ingen av dem noe av dette.

Jeg tror forsåvidt ikke noen av gårdsbrukerne de bor og jobber hos/med hadde klart seg samme periode i Paris og Nicoles verden heller, nettop fordi det må være utrolig vanskelig å hanskes med kameraer uansett hvor du går, bli dollet opp og ikke trenge å gjøre en ting, bli løftet på pidestaller og gullstoler bare fordi de smilte til rett menneske eller rett og slett bare fordi de ER.

Jeg ville ikke taklet en så ansvarsløs og i mine øyne, lite "nyttig" hverdag, tror jeg bare ville følt meg teit.

Men å ødelegge melken til folk som betaler for den, fordi de synes det er flaut å innrømme feil, og å fly rundt å knise over at "haha... nå vanner vi ut melka, da blir det lettmelk og det er sunnere for dem.."..???

Så ikke siste episode, så jeg vet ikke om noe av det de ikke fikk til gikk utover andre, men å tenke såååå bare på seg selv, det synes jeg foreldrene må ta på sin kappe, og de skaper ikke noen sympatiske voksne av barna sine på den måten. Men nå er kanskje ikke foreldrene ett fnugg mer empatiske eller sympatiske heller for alt jeg vet.

Men men, blondinevitsene kommer sikker til å blomstre, og nåde den som våger å komme med sammenligninger!!! :evil: :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi hi, jeg synes de er litt morsomme, jeg.

Spesielt det de gjorde med skiltet på burgersjappa! :hoho:

Hva gjorde de med skiltet? Jeg fikk ikke med meg det, jeg :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke si de er dumme. De er kan bare ikke ting om "farmer life", og det er jo forståelig!Tror nok de bøndene hadde virket like dumme om sitvasjonen var snudd!Syns jentene er supermorsomme, men akkuratt min sans for humor, tar seg ikke høytidlig, har ikke hemninger, og jeg ler godt når jeg ser på. Syns også de er utrolig blide og positive hele tiden, og det syns jeg er ganske bra, tatt i betrakting hvor de må sove, bo etc.....

Nei, hurra, for Paris, og Nicole, de ruler!!!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei vil ikke si de er dumme..

men det har jo vokst opp i en verden som er ganske fjern fra vår..

og paris da som ikke visste hva en brønn var :hoho:

men morsomme er de ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Morsomt er det ja! :ler:

Kanskje ikke så rart at de gjør som de gjør når de aldri har måttet ta ansvar eller tenke på konsekvenser, og målet med livet er å ha det gøy.

Det kunne vært artig å se hvordan bøndene hadde klart seg i jetset-verdenen til jentene ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det ble bare teit,jeg gadd ikke å se på det jeg. Det var helt utrolig dumt.

Men man kan ikke regne med at de fikset dette,når de aldri har satt sine ben på et slikt sted noen gang!

Lilletrollet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er utrolig morsomt å se på og da de gjorde om skiltet var jo absolutt et høydepunkt :ler:

Det kan jo ikke være lett å komme ut av den beskytta verden de lever i til daglig, men jeg synes nå i bunn og grunn det er litt merkelig at de ikke vet hva skatt er?!? Har ikke pappa Hilton tatt ansvar for opplæring av dem som skal overta hele hotellkjeden en gang i framtiden? Lurer på åssen det går jeg :o

Tror neppe bondeknølene hadde klart seg lenge i Paris og Nocoles verden heller. Da hadde de sett teite ut da. Synes jeg ser besta med "rett opp" frisyren på nattklubb i New York :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The manager asks the lissome lasses to reword the tasteful Sonic marquee and' date=' giggling at their own bon mots, the girls put something like “Special Doody Anal Buttplug Weiner Dogs” (they tried to spell “booger” but it was too complex; the spelling of “Weiner” is verbatim). [/quote']

Dette skrev de på skiltet :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...