Gå til innhold

Paris Hilton & Nicole Richi!!


Gjest MåneSkygge

Anbefalte innlegg

Gjest Moonshadow

Nå vet ikke jeg hvem du er, men mener du at at din erfaring som modell og Paris sin erfaring kan sammenlignes nok til at du vet hvordan hun har det og hva hun må gjøre og gi opp for å holde seg på topp?

Det vet jeg ikke for jeg vet ikke hvordan hun har opplevd det å jobbe modellbransjen, men da var ikke akkurat noe dans på roser for meg heller. Det er kun flaks for meg at jeg fortsatt er her, men det orker jeg ikke gå mer inn på.

Men du har rett til din oppfattning og det har alle andre også :)

Sier bare hva jeg mener..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt greit med meninger om man kan fordype dem 8)

Det er det jeg selv har og jeg prøver å respekterer andres meninger så godt jeg kan, men jeg tar meg ofte friheten til å formidle mine egne også :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du hørt om klipping og redigering? Poenget med dette programmet er nettopp å fremstille jentene slik du oppfatter dem. Det hadde ødelagt mye om de plutselig skulle fremstått som drevne bønder og dype individer.

Et tydelig eksempel var jo da en av jentene sa høyt og tydelig: "Jeg setter paien på bakken her jeg!" - og kameraet zoomer inn på hunden som står et stykke unna. Pussig at de husket å filme bikkja FØR de visste at den kom til å spise opp paien. Det virket for planlagt spør du meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Et tydelig eksempel var jo da en av jentene sa høyt og tydelig: "Jeg setter paien på bakken her jeg!" - og kameraet zoomer inn på hunden som står et stykke unna. Pussig at de husket å filme bikkja FØR de visste at den kom til å spise opp paien. Det virket for planlagt spør du meg...

Synes det var ganske logisk jeg da. Sett mat på bakken, to hunder i nærheten, det tar jo ikke et geni og skjønne at sannsynligheten for at hundene tar seg et javs er ganske stor.

Er faktisk litt enig med TinaK. Jeg synes også de mangler sosial intelligens.

Selv om de har vokst opp det miljøet de har og ikke er vant til gårds arbeid går det vel ann å oppføre seg som folk :o

Att de ikke klarer og holde en jobb er nå en ting, men de er jo direkte slemme mot andre.

De er frekke og motbydlige i måten de oppfører seg på, rett og slett uspislige.

Uansett klasse forskjell - så skal man behqandle mennesker med respekt og det gjør ikke de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt enig med gamle alex!

uansett hvem du er og hva du er vant til, så mangler noe noe vesentlig når du ikke klarer å ha respekt for andre og andres ting!

Det jeg har sett av oppførsel er oppførsel jeg ville forventet hos BARN!!!! Barn som ikke har lært at å ødelegge andres mat og andres ting faktisk er noe man ikke gjør!! Barn som ikke har lært at livet også inneholder ansvar og respekt, selv for mennesker som er annerledes en en selv.

Men disse jentene skal iflg alder egentlig ha lært at slik oppførsel faktisk ikke er akseptert.

Kan se at det er lett underholdning ja, men synes egentlig litt synd på jentene, og det er ikke så mye ved det lille jeg har sett som trigger meg til å se på en serie som i mine øyne gjør narr av to jenter som faktisk har blitt slik de er på grunn av foreldrenes rikdom. for det er slik jeg har oppfattet serien.

(og ja, jeg vet de er med frivillig, men skjønner de hvordan de blir fremstilt og oppfattet av mange?) (de bryr seg egentlig ikke da, men jeg håper de ikke blir tvunget til å stå på egne ben før de er litt mer forberedt.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig mulig å være så lite intligente og så sinnsykt usjarmerende som de to. De virker jo så utrolig dumme og jeg synes rett og slett de er hæslige. En skam for kvinnekjønnet... Hva synes dere andre??

Forsåvidt enig. Men jeg kikka på programmet på tirsdag og måtte bare le. Det var jo morsomt da :ler:

Hadde vært delig å hatt litt av likegyldigheten til disse bertene. De har virkelig ingen bekymringer, og tar alt ingen ting seriøst... Helt urolig :D

En skam for kvinnekjønnet????, det er heldigvis ikke mange kvinner som dem da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sitter og humrer når jeg leser de negative kommentarene deres! :ler: Dere er sååååå misunnelige!!!Her har dere to pene, slanke, rike, morsomme positive jenter, og dere klarer bare å si negative ting om dem!! :ler:

Ærlig talt!Jenten kommer fra ett land hvor janteloven ikke hersker, og har super selvtillitt, og er super positive, til seg selv og verden de har havnet i. Syns jeg ser noen av dere tørre å gå på en sånn tillstellning med alle bøndene i anrekk som var så oppsiktsvekkende og annerledes!!!!Det kreves BALLER å gjøre noe sånt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Jeg sitter og humrer når jeg leser de negative kommentarene deres! :ler: Dere er sååååå misunnelige!!!Her har dere to pene, slanke, rike, morsomme positive jenter, og dere klarer bare å si negative ting om dem!! :ler:

Ærlig talt!Jenten kommer fra ett land hvor janteloven ikke hersker, og har super selvtillitt, og er super positive, til seg selv og verden de har havnet i. Syns jeg ser noen av dere tørre å gå på en sånn tillstellning med alle bøndene i anrekk som var så oppsiktsvekkende og annerledes!!!!Det kreves BALLER å gjøre noe sånt!

Ja ja det sier jo litt om hvor forskjellig menneske syn vi har.

At de er pene, morsomme og posetive for stå for din regning.

Om jeg er misunnelig :roll: - vet du hva den tror jeg faktisk ikke jeg gidder å svare på.

man at du synes det er helt greit at man behandler andre mennesker som drit , viser fingeren til unger, ødelegger det andre har brukt år på å bygge opp....... og at det betyr at man har baller :o sier jo det litt om hvor mye respekt du mener man burde ha for andre.

Hvis du tar ut av regnestykke at dette er et underholdings program tror jeg du selv aldri hadde akseptert at noen behandlet deg eller din familie slik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud! :ler: Ha litt humor a!Det er kanskje akkuratt det jeg mener. Man trenger ikke å gå gjennom livet å være så blod alvorlig! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, og hvorfor i alle dager skal man ta hensyn til andre en seg selv? :tommel::roll:

Viktigere at man har det artig en å eie respekt!!

(og nei, jeg er ikke sjalu på jentene og deres utseende, å være blond og gå i utfordrene klær KAN vi alle, dersom vi synes det er den optimale drømmesituasjon!!)

(jeg synes heller ikke det er å ha baller å kle seg slik disse jentene gjør, jeg synes det viser like lite innsikt som når kvinner går rundt i hotpants og bikini i land der kulturen er å kle seg mer tildekket!! Men det er vel å ha baller det og, og selvfølgelig ikke å ta hensyn og tilpasse seg...) :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moonshadow

Forsåvidt enig. Men jeg kikka på programmet på tirsdag og måtte bare le. Det var jo morsomt da :ler:

Hadde vært delig å hatt litt av likegyldigheten til disse bertene. De har virkelig ingen bekymringer, og tar alt ingen ting seriøst... Helt urolig :D

En skam for kvinnekjønnet????, det er heldigvis ikke mange kvinner som dem da :ler:

Ja det er veldig morrsomt å se på og heldigvis, som du sier så er det ikke mange som dem :lol:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moonshadow
Jeg sitter og humrer når jeg leser de negative kommentarene deres! :ler: Dere er sååååå misunnelige!!!Her har dere to pene, slanke, rike, morsomme positive jenter, og dere klarer bare å si negative ting om dem!! :ler:

Ærlig talt!Jenten kommer fra ett land hvor janteloven ikke hersker, og har super selvtillitt, og er super positive, til seg selv og verden de har havnet i. Syns jeg ser noen av dere tørre å gå på en sånn tillstellning med alle bøndene i anrekk som var så oppsiktsvekkende og annerledes!!!!Det kreves BALLER å gjøre noe sånt!

Må nok kanskje skuffe deg.. Fines ikke misunnelig på de. Jeg liker meg selv godt som jeg er og kan godt si det om jeg synes noen er pene osv... Som for eks J-lo, Britney og mange andre.

Jeg synes ikke de to er noe pen, men det har jeg da all rett til å mene. Smaken er som baken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(de bryr seg egentlig ikke da' date=' men jeg håper de ikke blir tvunget til å stå på egne ben før de er litt mer forberedt.)[/quote']

Når du skriver stå på egne men, hva mener du da? :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nei, og hvorfor i alle dager skal man ta hensyn til andre en seg selv? :tommel::roll:

Viktigere at man har det artig en å eie respekt!!

(og nei, jeg er ikke sjalu på jentene og deres utseende, å være blond og gå i utfordrene klær KAN vi alle, dersom vi synes det er den optimale drømmesituasjon!!)

(jeg synes heller ikke det er å ha baller å kle seg slik disse jentene gjør, jeg synes det viser like lite innsikt som når kvinner går rundt i hotpants og bikini i land der kulturen er å kle seg mer tildekket!! Men det er vel å ha baller det og, og selvfølgelig ikke å ta hensyn og tilpasse seg...) :roll:

Bøyer meg i støvet for aline`s innlegg :D

Det er en klassiker her på KG, å si at "dere" er jo baaare misunnelige, når dere kommer med negative ting om xxxxx" etc...

Ærlig talt - det er lov å tenke litt "beyond" misunnelse, og kanskje prøve å forstå at ikke alle synes det er like sjarmerende med to tilsynelatende dekadente, blonde, hobbynegere som ikke har løftet en finger i hele sitt liv og bare er i media for å posere og underholde.

Jeg synes det er mer interessante ting i verden i allefall, og det er ikke fordi jeg "døøør etter å se ut som Paris & Nicole" og er deppa fordi de kommer på tv og ikke jeg ... :ler::P

De jentene stiller seg dessuten i en posisjon, der de faktisk må kunne takle kritikk - som enhver annen kjendis ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ`kke noen som bråkær hær vel ? ;-)

Er jo lov å overse "bråk" isåfall :)

Er litt underholdning i å se / delta i debatter her og ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Æ`kke noen som bråkær hær vel ? ;-)

Er jo lov å overse "bråk" isåfall :)

Er litt underholdning i å se / delta i debatter her og ; )

:wink: Just det. :sjarmor:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med det mener jeg at jeg håper de slipper å måtte jobbe eller ta over noe alvorlig ansvar før de har blitt litt mer modne!

Klart at man da vil lære, men slik de er oppdratt/oppvokst så langt, så virker det ikke som de aner hva ansvar og hensyn betyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det jo slik at de faktisk begge to jobber. Selv om det er en usikker fremtid så krever den nok mye av begge to. De må være tilstede da og da, være hyggelig mot de rette folka, reise fra sted til sted, de har lite privatliv og får neppe sitte hjemme i sofaen og skrive inn til forum som KG 8)

Jeg er litt enig med *Shira*, det skulle vært helt OK å ikke tenke på hva alle mener om seg selv. Det å vise fingeren til folk ikledt Sonic drakter kan vel strengt tatt ikke tolkes som trakassering eller mobbing. Jeg tror folk ble mer overrasket og den der lille bygda trengte sikkert to slike jenter. Det utvidet sikkert spekteret demmes litt. De trodde helt sikkert at slike ikke fantes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slik jeg oppfattet det, så er modelljobbinga vel Paris som driver med, og hun oppfatter det jo ikke som en jobb selv.... så da var det kanskje ikke så rart jeg gjorde det heller.

Tror ikke heller, men det VET vel ingen av oss, at hun trenger å smile til noen hun ikke har lyst til å smile til, eller at hun er nødt til å gjøre noe særlig hun ikke selv har lyst til!

Men det er min oppfatning, og den er ikke blitt svakere etter dette showet!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...