Gå til innhold

Stoffet drømmer lages av


Klips

Anbefalte innlegg

HER skal jeg skrive om de glimtene og ideene som tiltaler meg, de tingene som jeg umiddelbart kjenner at jeg gjerne skulle gjort noe mer ut av, eller de tingene som jeg ikke vil gjøre men som likevel interesserer meg og inspirerer meg. For det er noe av det som driver meg og gir meg mye glede og pågangsmot.

(Og det er definitivt ikke av den dype og viktige sorten.)

Jeg kan skrive om for eksempel...

- gulerotfarget hår til midjen

- resepsjonisten vår

- kroppen til SJP

- venninnen til Tulippa

eller om kåpen til datteren min, som jeg heklet av "bestemorruter" i massevis av deilige farger, og som jeg gjerne skulle hatt selv, om jeg hadde orket å hekle så mye.

På "Soffan og Syrran" på barne-tv i dag: Syrran med de røde krøllene, den irrgrønne jakken med det orange sjalet over og de rutete strømpene - hva skal man kalle det, bohemstil er det kanskje ikke, men ordene er ikke helt på min side i dag - den alternative stilen har jeg ikke fulgt opp, enda jeg elsker den. Jeg kler meg etter dagens behov (det vil si min følelse den dagen) og det blir ofte svart og stramt og kanskje understated sexy. Ikke at jeg vil bli bohem i morgen. Men jeg vil samle alt jeg elsker her, også de fargerike lange heklekåpene :)

God kveld alle, jeg gleder meg til å komme tilbake.

Endret av Klips
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje Syrran i underbevisstheten inspirerte meg til å ta på den irrgrønne høyhalseren i dag? Med skotskrutet miniskjørt til? (Og svarte blondestrømper, snørestøvletter og skinnjakke). De røde krøllene rakk jeg ikke å genmanipulere frem over natten.

Jeg synes langt hår er det flotteste som finnes, har alltid syntes det, kan bli helt betatt. Men, innser at kort kler meg best, og får heller beundre langt på andre.

I år. Gud vet hva jeg mener neste år ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glamourbibliotekaren inspirerer meg. Fordi det er en spesiell stemning der inne, fordi hun har et gjennomgående fokus på hva som er viktig og hva som er ikke, fordi hun tar de nydeligste bilder (ønsker eg et lomo-kamera og ikke minst talent), fordi hun har lidenskaper som hun fyller livet sitt med og fordi hun krydrer med Audrey Hepburn ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en herlig og inspirerende dagbok! Gleder meg til fortsettelsen. :strix:

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig, Happy Feet :)

mmm - Resepsjonisten -

Se for dere en jente med asymetrisk platinablondt hår (nesten barbert på ene siden), med sotede øyne, en stor kul genser som henger ned over ene skulderen, tatovering i nakken, masse armringer i sølv (kjøpt på herreavdelingen til HM), trange svarte bukser.

Se for dere at hun kaller midtgangen i det langstrakte lokalet vårt for "catwalken"

Se for dere at hun beveger seg mykt som en katt, og nesten purrer underveis.

Se for dere at hun ofte synger for seg selv mens hun jobber, og har en sangkarriere på si

Se for dere at hun har laget egne sjablonger til å drysse sjokoladepulver på kundenes cappucinoer.

Åh, alt hun gjør gjør hun til et kunstverk, enten det er jobben sin eller sin egen fremtoning.

Fabelaktig gjennomført!

Hun sier selv at hun kan bruke for mye tid på små ting fordi hun vil gjøre det så fint, og jeg er ikke i nærheten av det, men det er en morsom tanke å ha med seg for å gjøre hverdagens nødvendigheter mer gledesfylte :)

(Og om dette blir lett gjenkjennelig så har jeg allerede fortalt henne hvordan jeg ser henne uansett ;) )

Når hun kommer inn i mine møter for å servere blir jeg skikkelig stolt: "Se hva vi har!" liksom :fnise:

& hun er skikkelig skikkelig hot!

Endret av Klips
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra Tante Brun :)

Håper på å bli inspirert ofte fremover.

Jøsses, Trinny & Susannah på FEM, elsker Trinny. Hun har visstnok de samme kroppsutfordringer som meg (bortsett fra at hun er høy?), og ser fantastisk ut. Jeg vil ha kjolene hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig, Rosa Pute :)

I dag tar vi en kjapp sveip innom kropp, jeg vet at mange ikke synes Sarah Jessica Parker er noe fin i det hele tatt (og at det er viktig å dele det synspunktet på nett), men JEG syns hun er fin, og hun i de fabelaktige kreasjonene er blant alle tingene som inspirerer meg til å trene.

Andre ting er fantastiske Lene Hansen på Elixia Sjølyst, den superenergiske, pene ivrige nordlendingen.

Har med treningstøy i dag, men har vondt i halsen, så mulig det hadde vært lurest å skippe :(

Etter påske skal jeg ta ut de personlig trener timene jeg fikk ved innmelding og la Lene H gjøre meg fx. slik: http://www.facebook.com/photo.php?pid=4888343&id=663707462

(Og forøvrig kunne jeg godt tenke meg "bay area" på kjøpet, det ser så lett ut å leve sunt sånne steder, men jeg ville sikkert ha tatt med meg alle de usunne uvanene mine dit ;-). Jeg får heller prøve å ta med bildet av den spreke dama (på tur i terrenget i samme bildeserie) HIT og la meg inspirere til å leve litt mer slik som jeg drømmer om at hun gjør der. På med joggesko, ut i skogen!)

Endret av Klips
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, SJP er flott. Likeså hun treningsdama du linket til. Jeg blir bittelitt misunnelig, for hvorfor får ikke jeg sånne lekre muskler? Enda jeg pumper jern som bare det. Er for curvy, rett og slett. (Oi, det var vel litt for pent sagt - kan jo være curvy OG fit, lzm. Jeje.)Pluss at de sikkert er en anelse mer striks i matveien. ;)

Hva trener du da, Klips? Step styrke, high puls og sånt eller? Det er mine favoritter.

Og hun dama di på jobb, med catwalk'n - sctilig. Jeg blir rett og slett fascinert av pene mennesker med en edge, eller hva jeg skal si. Som hu tattoodama - råpen og knalltøff på samme tid. :sexy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult Chan :)

Som hu tattoodama - råpen og knalltøff på samme tid. :sexy:

Cat von Dee? Herlig!

Jeg trener typisk tøffe timer med minimale krav til grasiøsitet. ;-)

Step&Styrke (helst med Lene H), corebar, power, denslags. Samt spinning (som er møkkakjedelig) hvis jeg må trene på morgenen for da er det det eneste som går. Annet enn Energy Yoga på fredag morgen som jeg er på i blant fordi jeg tror jeg skal få Madonna-kropp av det og egentlig hater alle de vonde stillingene.

& i en krok ligger løpeskoene mine og har gjort meg litt småglad hver gang jeg har fått øye på dem, på samme måte som løpemusikken min. Forbinder det med kveldssol og tørr asfalt ;-)

Men etter påske skal jeg få litt veiledning, det finnes sikkert lure og mindre lure måter å legge det opp på.

Curvy er uansett ikke mitt problem :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kult Chan :)

Cat von Dee? Herlig!

Jeg trener typisk tøffe timer med minimale krav til grasiøsitet. ;-)

Step&Styrke (helst med Lene H), corebar, power, denslags. Samt spinning (som er møkkakjedelig) hvis jeg må trene på morgenen for da er det det eneste som går. Annet enn Energy Yoga på fredag morgen som jeg er på i blant fordi jeg tror jeg skal få Madonna-kropp av det og egentlig hater alle de vonde stillingene.

& i en krok ligger løpeskoene mine og har gjort meg litt småglad hver gang jeg har fått øye på dem, på samme måte som løpemusikken min. Forbinder det med kveldssol og tørr asfalt ;-)

Men etter påske skal jeg få litt veiledning, det finnes sikkert lure og mindre lure måter å legge det opp på.

Curvy er uansett ikke mitt problem :hoho:

Cat von Dee ja. Vakker. Lekker.

Å, du er heldig som kan løpe. Jeg måtte bare gi opp det pga beinhinnebetennelse. Sukk. Har et lite håp om at nye løpesko fra Løplabbet kan forhindre det, men har ikke kommet meg til butikken enda. Det er fantastisk å starte dagen med en løpetur. Forbinder løping med tidlige vår-og sommermorgener på min faste løype ved sjøen jeg.

Heldigvis har jeg sats da, med masse morsomme og harde timer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:D Hei Molo!

Vet ikke i hvilken av mine ikke-dagbøker dette egentlig passer, men JEG HAR FÅTT MEG IPHONE. Omg, jeg har blitt helt geek, jeg har klappet og kost med den dingsen i et døgn. Jeg ante virkelig ikke hvor kul den var før jeg hadde en selv. Nå ligger den til lading en meter bortenfor her og jeg føler meg helt naken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...