Gå til innhold

Fagforbud


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Eller Skolenes Landsforbund?

Det er LOs utdannings/ skoleorganisasjon og alle som jobber i skoleverket/ oppvekst, uansett stilling, kan melde seg inn der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvilke fagforbund spesialpedagoger kan melde seg inn i?

Hvilken type spesialpedagog er du? Det finnes mange typer. Hvilken grad har du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hvilken type spesialpedagog er du? Det finnes mange typer. Hvilken grad har du?

Så det er ikke alltid så flott som det høres ut som altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trådstarter

Hva mener du med det? Hva har flott med dette å gjøre? :klø:

Cand alt: jeg er trådstarter, og har ikke skrevet dette innlegget. Skjønte det ikke jeg heller...

Vel, jeg er student, på 3. året bachelor i spes.ped. Skal ta master (psykososiale vansker) om ett år. Jeg jobber ved siden av, i kommunen. Nå som det er lønnsforhandlinger tenkte jeg at jeg muligens kunne fått høyere lønn dersom jeg melder meg inn. Jeg har grunnfag i psykologi fra før, så jeg har en bachelorgrad nå (den heter vel kultur og samfunn, tror jeg). Om ett år får jeg en bachelorgrad i spes.ped og ett år psykologi ved siden av.

Jeg har vært i kontakt med utdanningsforbundet, der får jeg gratis medlemsskap, men ettersom jeg har en assistent-stilling og ikke pedagogisk stilling kan de ikke hjelpe meg med lønnsforhøyelser. Dvs ikke noe for meg nå. Noen andre tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, trådstarter. Hvis du skal ha en master bør du melde deg inn i samfunnsviterne. Men ta det med forbehold i forhold til hvilken type jobb du skal ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trådstarter
OK' date=' trådstarter. Hvis du skal ha en master bør du melde deg inn i samfunnsviterne. Men ta det med forbehold i forhold til hvilken type jobb du skal ha.[/quote']

Takk for svar. Hva slags forbehold tenker du på? :oops: Er ikke helt inne i dette her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg har lest på siden til FO, og der sto det at det er for vernepleiere, sosionomer og barnevernspedagoger, det var derfor jeg skrev det. Jeg er interessert i alle tips om fagforeninger, så takk for opplysningen, da skal jeg ta kontakt med FO.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mulig jeg er helt på jordet, men innen BUP må jo FO også være et aktuelt alternativ?

Jeg vet også om mange innen kommunesektoren som velger Fagforbundet fordi det er et såpass stort forbund.

.

BuP er statlig og tror ikke det er noen FO`ere der. Sant som gjeste sier, dette er for vernepleier, barnevernspedagoger og sosionomer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor hører du ikke litt med kollegaene dine på jobben? Samfunnsvitern er for samfunnsvitere (statsvitere, sosant, samfunnsgeo etc).Med kun et samfunnsfag er de kanskje ikke den mest relevante fagforeningen? Sjekk med dine kolleger er mitt råd :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...