Gå til innhold

Solarium


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei

Er 6+3 i dag og føler meg skikkelig groggy.... Tenkte kanskje det kunne hjelpe med litt farge på kroppen? Er solarium skadelig for fosteret? Er det evt noen forholdsregler jeg må ta?

Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke om solarium kan kalles "farlig" i den tilstanden du nå er i, men jeg synes rett og slett det høres UFORNUFTIG ut....

Kan du ikke heller kose deg med en ansikts-behandling eller massasje eller noe sånnt? Det innbefatter i alle fall ikke stråler av noen slag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest mye om det, vet mange som har hørt med leger og jordmødre, og solarium skal ikke være skadelig.

Så sol deg litt du:) Du trenger jo ikke ligge så lenge heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Goliat

Hei!

Vet akkurat hvordan du føler deg....

Selv er jeg mye plaget med kløe/eksem. Har vært hos hudlege og fått kortison, den aller mildeste og har gått på allergitab nå siden jul.

Men jeg tar sol 15 min to til tre dager i uka og det er utrolig hvordan det har hjulpet meg.

Formen er så mye bedre og jeg føler meg mye bedre.

Leste det ene svaret her om at det var ufornuftig og ta sol. Det er mulig det, men har ikke mor det bra og sliter, så må man faktisk få lov til og gjøre noe som gjør at en føler seg bedre.

Selvfølgelig er det mye annet man kan prøve, men det er ikke alt man føler seg vel med.

Det er faktisk gravide mennesker verden over med mange mange grader varmere enn vi noen gang vil oppleve og de barna kommer da velskapte og flotte ut de også.

Jeg syns vi skal slutte og være så "hysteriske".

Det er ganske utrolig hva disse fostrene tåler. Og jeg vet det er mange som mener at vi kan klare oss uten mye de ni mnd vi går gravide, men det er noe med hvordan vi føler oss også.

Og vi må ikke se bort i fra at mange sliter med depresjoner i et svangerskap pga at vi føler at alle ting blir så forandret. Vi skal jo nesten ikke lukte på et glass vin engang uten at det er skadelig.

Nå verken drikker jeg alkohol eller røyker, men barn vokser da opp i alle slags samfunn!!

Ta litt sol du, men husk med måte! :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

vel flere her inde har lurt på det med at tage sol, jeg er veldig imod at ligge og stege i en grill med en lille en i maven, en sagde at hun ville lægge et håndklæde over maven med hva er så vitsen da bliver man jo ikke brun, hvad med heller at prøve den nye teknink med at blive airpaintet med brun farve det er ikke så dyrt og man får en fin og jevn farve over det hele og helt ufarlig for dig og fostret, man kan få disse behandlinger på mange salonger rundt omkring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Airpainting slenger jeg meg på! Det har jeg virkelig lyst til å prøve! Så hvis noen vet om hvor i Oslo-området man kan få gjort dette, så si i fra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...