Sofia Skrevet 20. februar 2004 #1 Del Skrevet 20. februar 2004 Må bare komme med en liten jeg også. En venninne etter en altfor fuktig kveld på byen kommer hjem og skal så fjerne tampongen. Da var det 2 stk der inne.... Jeg bruker aldri slikt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saga Skrevet 20. februar 2004 #2 Del Skrevet 20. februar 2004 2?? :o :oops: Uff, kunne ikke dy meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 20. februar 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 20. februar 2004 2?? :o :oops: Uff, kunne ikke dy meg. Vi har ledd av det maaaange ganger vi også. Sinnsykt! Men da var hun passe drita også dah... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 20. februar 2004 #4 Del Skrevet 20. februar 2004 En venninne etter en altfor fuktig kveld på byen kommer hjem og skal så fjerne tampongen. Da var det 2 stk der inne.... :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saga Skrevet 20. februar 2004 #5 Del Skrevet 20. februar 2004 Det er det jeg alltid har sagt.. Alkohol er ikke sunt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma21 Skrevet 20. februar 2004 #6 Del Skrevet 20. februar 2004 He he... Jeg våknet også opp en morning med 2 tamponger i meg.. :oops: Å det HELT edru!! Aner ikke hvordan det kan ha skjedd men... Hoppet ganske høyt på doen når det fortsatt var en snor igjen når jeg hadde dratt ut den første ja.... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saga Skrevet 20. februar 2004 #7 Del Skrevet 20. februar 2004 Må begynne å passe på, ja 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 20. februar 2004 #8 Del Skrevet 20. februar 2004 :o Jeg blir helt satt ut, jeg... Er det mulig? Selv bruker jeg sjelden tamponger... Men fant en tyggis mellom kjønnsleppene engang i min ungdom, da holdt jeg på å dø! Har enda ikke funnet ut hvordan, noen forslag? :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saga Skrevet 20. februar 2004 #9 Del Skrevet 20. februar 2004 :o Jeg blir helt satt ut, jeg... Er det mulig? Selv bruker jeg sjelden tamponger... Men fant en tyggis mellom kjønnsleppene engang i min ungdom, da holdt jeg på å dø! Har enda ikke funnet ut hvordan, noen forslag? :oops: Hadde tenkt å komme med ett, men vet ikke helt om det passer seg :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. februar 2004 #10 Del Skrevet 20. februar 2004 :o Jeg blir helt satt ut, jeg... Er det mulig? Selv bruker jeg sjelden tamponger... Men fant en tyggis mellom kjønnsleppene engang i min ungdom, da holdt jeg på å dø! Har enda ikke funnet ut hvordan, noen forslag? :oops: Nå satte jeg faktsik teen i vrangstrupen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 20. februar 2004 #11 Del Skrevet 20. februar 2004 Hadde tenkt å komme med ett, men vet ikke helt om det passer seg :oops: :oops: Si det, da!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 20. februar 2004 Forfatter #12 Del Skrevet 20. februar 2004 Nå satte jeg faktsik teen i vrangstrupen hehehe... ler meg ihjel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saga Skrevet 20. februar 2004 #13 Del Skrevet 20. februar 2004 :oops: Si det, da!!! Jeg tenkte mest på om du kanskje hadde hatt noen, der nede.. :oops: Og kanskje han hadde blitt litt ivrig og spyttet tyggegummien ut.. men, ja... jeg vet ikke, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 20. februar 2004 Forfatter #14 Del Skrevet 20. februar 2004 Må le. For nye lesere som aldri har "hørt" et ord fra noen av oss før...så de jo virkelig lure på hva det er for en gjeng galninger som holder til på KG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saga Skrevet 20. februar 2004 #15 Del Skrevet 20. februar 2004 Og det er det! Vi er alle galninger som har fått sponset laptop inne på lukket avdeling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 20. februar 2004 #16 Del Skrevet 20. februar 2004 Ikke jeg! Jeg er veldig normal hvis du ser bort fra rykningene mine... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 3llie Skrevet 20. februar 2004 #17 Del Skrevet 20. februar 2004 :o Jeg blir helt satt ut' date=' jeg... Er det mulig? Selv bruker jeg sjelden tamponger... Men fant en tyggis mellom kjønnsleppene engang i min ungdom, da holdt jeg på å dø! Har enda ikke funnet ut hvordan, noen forslag? :oops:[/quote'] :ler2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 20. februar 2004 #18 Del Skrevet 20. februar 2004 :oops: Tror kanskje jeg veldig trøtt, spyttet tyggisen ut i dopapir, og brukte samme papir til å tørke meg med etterpå... Så oppdaget jeg det neste gang jeg gikke på do...Følelsen var helt ubeskrivelig, da jeg satt på do, tørka meg og kjente en ganske stor klump mellom leppene... Trodde jeg skulle dø på meg! :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 20. februar 2004 Forfatter #19 Del Skrevet 20. februar 2004 :oops: Tror kanskje jeg veldig trøtt' date=' spyttet tyggisen ut i dopapir, og brukte samme papir til å tørke meg med etterpå... Så oppdaget jeg det neste gang jeg gikke på do...Følelsen var helt ubeskrivelig, da jeg satt på do, tørka meg og kjente en ganske stor klump mellom leppene... Trodde jeg skulle dø på meg! :oops:[/quote'] Ehem. Som vi sier i nord... ro ro ro.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 20. februar 2004 #20 Del Skrevet 20. februar 2004 Jeg var så ung at det var en "hubbaBubba" hvis det hjelper noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå