Gå til innhold

Å glemme tampong i skjeden del 2

Sofia

Anbefalte innlegg

Må bare komme med en liten jeg også. En venninne etter en altfor fuktig kveld på byen kommer hjem og skal så fjerne tampongen. Da var det 2 stk der inne.... :roll::roll:

Jeg bruker aldri slikt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2??  :o  

:hoho:  :tunge1:  :ler:  :oops:  

Uff, kunne ikke dy meg.

Vi har ledd av det maaaange ganger vi også. Sinnsykt! Men da var hun passe drita også dah...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky
En venninne etter en altfor fuktig kveld på byen kommer hjem og skal så fjerne tampongen. Da var det 2 stk der inne....   :roll:  :roll:  

:o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he... Jeg våknet også opp en morning med 2 tamponger i meg.. :oops: Å det HELT edru!! Aner ikke hvordan det kan ha skjedd men... Hoppet ganske høyt på doen når det fortsatt var en snor igjen når jeg hadde dratt ut den første ja.... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest glamourgirl

:o Jeg blir helt satt ut, jeg... Er det mulig? Selv bruker jeg sjelden tamponger... Men fant en tyggis mellom kjønnsleppene engang i min ungdom, da holdt jeg på å dø! Har enda ikke funnet ut hvordan, noen forslag? :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o Jeg blir helt satt ut, jeg... Er det mulig? Selv bruker jeg sjelden tamponger... Men fant en tyggis mellom kjønnsleppene engang i min ungdom, da holdt jeg på å dø! Har enda ikke funnet ut hvordan, noen forslag?  :oops:

Hadde tenkt å komme med ett, men vet ikke helt om det passer seg :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
:o Jeg blir helt satt ut, jeg... Er det mulig? Selv bruker jeg sjelden tamponger... Men fant en tyggis mellom kjønnsleppene engang i min ungdom, da holdt jeg på å dø! Har enda ikke funnet ut hvordan, noen forslag?  :oops:

:hoho::hoho::hoho: Nå satte jeg faktsik teen i vrangstrupen :hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:oops: Si det, da!!!

Jeg tenkte mest på om du kanskje hadde hatt noen, der nede.. :oops: Og kanskje han hadde blitt litt ivrig og spyttet tyggegummien ut.. men, ja... jeg vet ikke, jeg :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må le. For nye lesere som aldri har "hørt" et ord fra noen av oss før...så de jo virkelig lure på hva det er for en gjeng galninger som holder til på KG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:o Jeg blir helt satt ut' date=' jeg... Er det mulig? Selv bruker jeg sjelden tamponger... Men fant en tyggis mellom kjønnsleppene engang i min ungdom, da holdt jeg på å dø! Har enda ikke funnet ut hvordan, noen forslag? :oops:[/quote']

:sjokk::ler2: :ler2: :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

:oops: Tror kanskje jeg veldig trøtt, spyttet tyggisen ut i dopapir, og brukte samme papir til å tørke meg med etterpå... Så oppdaget jeg det neste gang jeg gikke på do...Følelsen var helt ubeskrivelig, da jeg satt på do, tørka meg og kjente en ganske stor klump mellom leppene... Trodde jeg skulle dø på meg! :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:oops: Tror kanskje jeg veldig trøtt' date=' spyttet tyggisen ut i dopapir, og brukte samme papir til å tørke meg med etterpå... Så oppdaget jeg det neste gang jeg gikke på do...Følelsen var helt ubeskrivelig, da jeg satt på do, tørka meg og kjente en ganske stor klump mellom leppene... Trodde jeg skulle dø på meg! :oops:[/quote']

Ehem. Som vi sier i nord... ro ro ro....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...