Gå til innhold

Gammel episode av sex&singelliv i kveld?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei

Jeg er også like forvirret........ble såååååååååå skuffa i går da den gamle episoden kom sukkkkkkkkkkkk!!!!

-Charmina :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt det ikke bare var meg! Jeg var helt forvirra og skikkelig sur der jeg satt i spent forventning... :(

Det kunne da ikke være riktig????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig, det var skikkelig nedtur. Synes det er mye rot og frem/tilbake med akkurat dette programmet, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sikkert noen av dere satc-ere vet, så ble sesong utrolig forkortet pga SJP graviditet. I og med at serie-skaperne bestemte seg for ikke å skrive graviditeten inn serien, ble sesong 5 veldig kort, og det ble da bestemt at sesong 6 skulle bli litt lengre enn vanlig. (Vanlig er 18 episoder, jeg tror denne sesongen blir 22 episoder, men jeg er ikke sikker.)

Det som er, er at HBO (de som eier serien) bare spiller inn disse i løpet av sommerhalvåret, hovedsakelig. (Også sen vår, evt høst.)

Men siden sesong 6 da inneholder flere episoder, og skaperne har bestemt seg for ikke å selge "hele kua" med en gang - for å si det sånn, har de delt innspillingen i 2. (Eller så ville de ha en laaang juleferie!)

Altså, de første 12 episodene ble spillt inn sommeren/høst 2003, så tok de seg en dugelig pause, og nå har de nettopp begynnt å spille inn de resterende episodene.

Så vidt jeg har fått med meg har det til pr dd ikke blitt vist flere enn 3 episoder på amerikansk tv.

Så, vi får bare være litt tålmodige, for jeg er sikker på at tv3 kommer til å sende de nye episodene så snart de har muligheten til det!

(For de av dere som ikke holder ut å vente, kan dere jo sjekke episodene etter hver uke på hjemmesidenen til HBO www.hbo.com/city Jeg har da ikke klart å holde meg unna, så jeg vet hva som skjer de kommende 3 episodene... Sukk, jeg må virkelig slutte med det der. Nesten ikke noe moro å se episodene på tv... :klaske: Men bare nesten.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...