Gå til innhold

~ Offentlig klining ~


Livets datter

Anbefalte innlegg

Jeg bryr meg ikke noe om at folk kysser og koser litt med hverandre ute på gaten. Det er jo sommer, og det bruser vel i blodet på de fleste. Men jeg irriterer meg over par som står og rå-kliner "oppå" andre mennesker.

Tok toget her om dagen, og det var stappfullt. Ble stående i "gangen" ved dørene, og vi stod som sild i tønne. Hadde et par "midt i fjeset", omtrent 5-10 cm foran meg, som stod og rå-klinte (med tilhørende lyder). Ingen av oss som stod rundt hadde mulighet til hverken å snu oss, eller gå lengre vekk, og jeg la merke til at det var flere som var tydelig brydd.

Hva mener dere om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Poirot

Jeg synes det er litt respektløst ovenfor andre.

Rett og slett.

Hadde et vennepar en gang, som klina så mye at de ikke engang stoppet når man snakket med dem. Enten overhørte de deg, eller så svarte de MENS de fortsatte å kline...

:evil:

Litt diskret på gaten er helt greit, så lenge det ikke er hender over alt og i 5 minutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:oops: ... Jeg har alltid være veldig bestemt på at klining kan man gjøre hjemme... kyss er greit, men MÅ man mer en kysse, så kan man drøye det til private sfærer...

... men så ble jeg plusselig fjortiss igjen gitt... forelska som bare fjortisser kan være, med da også litt klining i all offentlighet.... :oops: Ikke på tettpakka tog riktignok, men på befolket gate.. det har skjedd for ikke lenge siden.

Er egentlig enig i at det er litt respektløst, og at man kan beherske seg.. men det er av og til som om det bare er vi to som eksisterer i hele verden, og da blir det bare sånn.... :oops: :lol:

Hadde vi enda vært 16 så hadde det jo vært en ting, men vi er begge rundt 30, så det ser sikkert ganske teit ut... men det er nå deilig lell da!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tabby

Et kyss eller tre er greit, men jeg vil ikke gjøre mer enn det. Tenk om noen av de som er i nærheten er skikkelig lei seg for å være alene eller noe tenker jeg, og blir det skikkelig klining og klåing så gjør jeg det jeg kan for å trekke meg unna de som holder på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns sånt kan vente til man kommer hjem. Et kyss er vel greit, men no mer en det? Nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Denne kan jeg ikke la være å svare 8)

La oss si at det var DEN :hjerte: personen jeg klinte med, tror dere virkelig jeg hadde brydd meg om både lensmannen, presten og gud vet hvem som sto å så på??? :sjokk:

NEI, hadde gitt faen i alle og klint og :kysse: SÅ inn i de grader, at de ALDRI ville glemt hva de var vitne til :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Søndagen tok jeg buss opp til pappa, og forran meg satt et par i 30-års alderen. De 15 minuttene turen varte satt de og råklina.

Pinlig var det.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går da an å vise litt hensyn til andre rundt deg, gjest!

Ikke noe gøy å få et klinende par "i fanget".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Jeg har heller ikke imot at folk viser at de er glad i hverandre,men alt med måte,da-.

Flere ganger har jeg opplevd å få par på besøk, som på død og liv skal sitte og kline i sofaen - jeg er p.t. singel og syns ikke dette er moro i det hele tatt! Det virker som om de prøver å si:- "se, hvor lykkelige vi er"!

Så sitter jeg der og føler meg som 3.hjul på vogna - festlig! :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke se på mennesker som må uttrykke sin kjærlighet i køen i matbutikken 20 cm fra ansiktet mitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere ganger har jeg opplevd å få par på besøk, som på død og liv skal sitte og kline i sofaen - jeg er p.t. singel og syns ikke dette er moro i det hele tatt! Det virker som om de prøver å si:- "se, hvor lykkelige vi er"!

Så sitter jeg der og føler meg som 3.hjul på vogna - festlig! :-?

DET er over grensa til og med for ei nyforelska fjortiss-kvinne!!!

Når man kliner på gata, har ihvertfall folk en mulighet til å snu seg vekk eller gå vekk, å nikline på tette busser eller andre steder der folk er "tvunget" til å "bli en del" av det, er også skrekkelig unødvendig! (men skal ikke si med 100% sikkerhet at jeg ikke hadde kunnet klart det akkurat om dagen, er liksom litt for oppslukt til å tenke klart... :oops: )

Men å sitte å kline når man er på besøk... det er laaangt over min grense! Er vi på fest/sammenkost med flere/mange mennesker, og man litt diskret stjeler seg til en liten klinsj.... joda, men er man som par på besøk uten andre festeligheter rundt, da kan man la det være synes jeg også!!

Selv i den deilige rusen av forelskelse så har man vel såpass omtanke for sine venner at man ikke setter dem i en ekkel situasjon for sin egen nytelses grunn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke se på mennesker som må uttrykke sin kjærlighet i køen i matbutikken 20 cm fra ansiktet mitt!

:oops: :oops: :oops: ups... nok en synd fra min side... ikke noe heftig våt klining, men absolutt uttrykk for min kjærlighet/forelskelse!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden ser ut som et ypperlig sted til å verve nye medlemmer til http://heim.ifi.uio.no/~hegelp/fmol.html - Foreningen mot offentlig lykkelige (FMOL) :ler:

Blir også pinelig berørt av folk som er på vei til å kle av hverandre på t-banen :oops: Det er lov å ense folk rundt seg, uansett hvor forelsket man er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Madley

YAKK... :o

Blir stående å stirre jeg..hehe...

Noen blir litt flaue når de ser at de blir stirret på. Det er jo lett å glemme seg litt da i "kampens" hete..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er ikke annet enn respektløst. Nå har jeg heldigvis ikke opplevd det mange ganger, men når jeg har blir jeg flau på deres vegne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zirine

Jeg hadde antagelig forsøkt å se hvor langt ned i halsen de stakk tunga - sånt er interessant.

Alternativt ser jeg ikke bort fra at jeg hadde blitt kåt, sett på det som et forspiel og gledet meg til å komme hjem til sambis :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...