Gå til innhold

Lillelous lille liv


Gjest frulou

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest lillelou

Hurraaaaa!Jeg har dagbok! *danser rundt, yr av glede*

I dag er det 1. desember, og jeg har åpnet advendtskalenderen. Der lå det et rødt gelèhjerte! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Jess...fornøyd....og i morra skal jeg se om jeg klarer å legge inn link til dagboka mi , også....for jeg er et sånt teknisk vidunder :plystre: ....

Uansett; Hjertelig velkommen til dem som deiser innom...Her blir det liv, rai-rai, som det heter så vakkert i sangen.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

hallais, dagbok!

hmmm....det er lørdag, og jeg er ikke helt sikker på hcor mange dager det er igjen til jul. det som ihvertfall ER helt sikkert, er at jeg skal på juleverksted i kveld, og jeg gleeeder meg villt til det! jeg skal male små treengeler hvit, og pynte dem med gull og anna dill...gøygøygøy!

Ellers; Jeg har samboer og hund og katt, og det har jeg kanskje ikke sagt før, nei! Samboeren er verdens vakreste og mest fantastiske mann, og bikkja er verdens søteste og galeste lille ting. Jeg elsker begge to alldeles villt.

Jeg sjøl...jo,jeg er egentlig student (interiørdesign), men så ble jeg rammet av kyssesyken i september, og whosj, der rauk det studieåret.. :-( . Nå prøver jeg å planlegge hva jeg skal gjøre det neste halve året før det er sommer igjen :wink: .

Hmm...hvordan skal jeg spreke opp denne dagboka, mon tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med dagbok!! :-)

Kjedelig at du fikk kyssesjuka då... Interiørdesign virkar kjempesepennande! Det skulle eg gjerne gått på og egentlig.

Fortsatt god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Drit...Får ikke til å lenke til dagboka,ser det ut til....får spørre kjæresten når han kommer hjem fra jobb :-) .

Takk for alle hilsnene!Kjempekoselig!

Juleverkstedet var knallbra-fikk laga tre engler med villt blondinehår, og en til/fra-lapp som kjæresten skal få på pakken sin. Og så fikk vi deilig gløgg, rødvin, non-stop og pepperkaker! Deilig,deilig!

Søndag var tidenes sløvedag, for da var vi ikke oppe og påkledd før klokka var halv tre... :oops: ...men det var unektelig gaaanske deilig. Bikkja, derimot, syns ikke det var noe særlig deilig å bare bli sluppet ut for å tisse, i stedet for den sedvanlige rundturen...Menmen, hun fikk nok tur senere.Hjalp venninne med å pakke, for hun skal flytte til Gokk :grine: , så hun har hundre tusen saker og ting som skal pakkes og kastes og vaskes. Lukta Jif da jeg kom hjem. Vanlig Jif, ikke sitron :-) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Fanget! Ute er det bare is, og det er umulig å få fotfeste!Selv bikkja sklir rundt som den reneste Bambi, og ser skikkelig forvirra ut....stakkars lille søte voffsen! Så her sitter jeg, da, som prinsessa på glassberget ,og kikker ut på verden. Egentlig ikke så spennende, for det er stort sett bare gamle pensjonister som går forbi, og en og annen liten unge med skolesekken på halv åtte :-)

Men; Jeg har lage ferdig et julevindu, så nå begynner det faktisk å bli litt koselig her også! Kjører ikke på med full julepynting, men vinduet i kjøkkenet er litt nakent, så det trengte litt pynt, og å er det jo snaaart jul, da. :nisse:

Nei, nå skal jeg være flink husmor og rydde og støvsuge litt. Vi får nemlig ny komfyr i dag, og da er det greit at det ser litt okei ut når "bæremannene"kommer med den...skal bli DEILIG med ordenltig komfyr, og mat som ikke enten blir brent eller flat eller bare ekkel. Hurra! Og sååå...hvis jeg er ekstra flink, blir det kanskje litt :husarbeid: . Tjobing!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

Aiiiiiaiiiiiii....julebordet på lørdag satte meg fullstendig ut i går...VIRKELIG dagen derpå, med sullin rundt og opp og ned av senga hele dagen, med påfølgende burgerorgie på Sesam på kvelden...Menmen,det var en hyggelig fest, og EN gang i året må det da være lov å flippe ut såpass :wink: .

Ellers er juleforberedelsene i full gang. Har laget tre juleesker med glansbilder og stjerner og glitter i dag, og rullet ut tusen sjokoladetrøfler, så det går ihvertfall rette veien; FREMOVER! men nå skal jeg til byen og treffe sambo og kjøpe julegave til søstra hans og hennes samboer...Deilige fargesterke tøfler fra Marimekko, tror jeg det blir! :P Har egentlig litt lyst på sånne selv....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...