Gå til innhold

Schni schna schnappi..

Anbefalte innlegg

Gjest Lille Solstråle
Skrevet

Jeg blir gal!! Selv om man gjør alt for å unngå den, er den overalt! På radioen på sats, på ringetoner på t-banen, på fest... :evil: Den er da virkelig ikke så bra?? Jeg våkner annenhver morgen med forskjellige schnappiremixer i hodet :( Dette er til og med verre enn fjorårets maia-hii maia-hoo.

Hvorfor??

Videoannonse
Annonse
Gjest Violetta
Skrevet

Er det ikke tradisjon for å ha slike låter hvert år da? Husker mange eksempler fra tidligere år i hvert fall på sånne landeplager... :ler:

Gjest Emera
Skrevet

Jo, og nå er det snart sommer igjen, og høysesong for kognitiv kløe... :ler:

Gjest Gjesta
Skrevet

har ikke hørt den mer enn en gang og det var på mess-tv........

Gjest Moonshadow
Skrevet

Slitsom sang :evil: Tar meg selv i å gå og synge på refrenget rett som det er.. Den bare popper opp i hodet..

Gjest Catwoman
Skrevet

Har faktisk ikke hørt den sangen jeg... bare et lite klipp av den på vg-nett.

Men hvis hele sangen går i samme dur som de tklippet, så vet jeg ikke om jeg har så lyst til å høre den.

Må ha vært for lite ute på byen den siste tiden. :ler:

Skrevet

Elsker den sangen . . . :grinele:

Skrevet

Nå er jo dette faktisk en barnesang....."laget" for barn og sunget av ei 9 år gammel tysk jente. Den var helt sikkert ment som akkurat det - en barnesang i Tyskland også har det bare tatt helt av.....

Sønnen min på snart 6 elsker den!

Gjest gjest1
Skrevet

jeg elsker schnappi, det samme gjør min to år gamle nevø. Vi koser oss glugg ihjel med der kleine krokodill :)

Gjest Spacegirl
Skrevet

Huff den sangen er slitsom :evil: . Men eneste gangen jeg har hørt den er da jeg lastet den ned for å finne ut hva det dreide seg om. Og da forsvant den fort som fy fra pc'en igjen ja :roll:

Gjest gjest1
Skrevet
Nå er jo dette faktisk en barnesang....."laget" for barn og sunget av ei 9 år gammel tysk jente. Den var helt sikkert ment som akkurat det - en barnesang i Tyskland også har det bare tatt helt av.....

Sønnen min på snart 6 elsker den!

4-åring faktisk :) (hvorfor vet jeg dette her?)

Gjest Lille Solstråle
Skrevet

4-åring faktisk :) (hvorfor vet jeg dette her?)

5-åring, faktisk... (hvorfor vet jeg dette her?2)

Skrevet

Det er kanskje sånn at sangen var spilt inn i 2001 og da var hun 5 og nå er hun 9?! Helt uvesentlig men jeg ble nysgjerrig på de ulike tallene bare....

Skrevet

Holder på å bli sprø av den sangen. Har de ingen bedre sanger å spille

Gjest Lille Solstråle
Skrevet
Det er kanskje sånn at sangen var spilt inn i 2001 og da var hun 5 og nå er hun 9?! Helt uvesentlig men jeg ble nysgjerrig på de ulike tallene bare....

Bingo

Gjest Anonymous
Skrevet

Stilig konsept, til og med Daniel på halvannet år elsker denne sangen - og ikke minst videoen. Vi pleier å ha en gjennomgang med denne på kvelden, og vår godt oppdradde sønn avslutter deretter kveldens lek og hærverk på samme vis som Schnappi:

"...dann schlaf' ich einfach ein..."

Gjest Litjmæ
Skrevet

Men :frustrert:

Hvem er det som driver å dytter opp denne tråden hele tida! Får jo aldri den j***a sangen ut av hodet....

:roll:

Eller... oops... :sexy:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...