ashera Skrevet 4. juni 2005 #61 Skrevet 4. juni 2005 Jo' date=' og nå er det snart sommer igjen, og høysesong for kognitiv kløe... [/quote'] Kjempeuttrykk!
Væren Skrevet 4. juni 2005 #62 Skrevet 4. juni 2005 Jeg skjøt mange scnappier i går. Litt trist, men godt!
Trampe Skrevet 4. juni 2005 #63 Skrevet 4. juni 2005 Hihi, for et spill.... Kom til 11000 jeg, da gadd jeg ikke mer
Gjest Emera Skrevet 5. juni 2005 #65 Skrevet 5. juni 2005 Nei, Schappi-tråden lever i beste velgående!
Superlammet Skrevet 6. juni 2005 #66 Skrevet 6. juni 2005 Måtte Schnappi og alle som har med denne bedritne krokodillen å gjøre avgå ved en grusom død som innebærer dehydrering via endetarmen, store larver ut gjennom genitalier og blemmer i nesehuset!
Superlammet Skrevet 6. juni 2005 #68 Skrevet 6. juni 2005 Etter en lang uke med kommersjradio som det eneste motakelig epå jobben har jeg funnet ut følgende: Ravi m/følge skal kokes levende i innvollene til Schnappi. Deretter skal hele dritten kastes i en navnløs grav som skal støpes igjen med sement. Sementgraven skal så deles opp i biter som skal senkes på forskjellige havdyp rundt om på kloden.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå