Gå til innhold

Nesten ny


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Fuglehue

hei jeg er nesten ny her, jeg har bare tullet litt rundt her før men vurderer å holde en seriøs mine fra nå av, iallfall halvseriøs. Hvis jeg sier hvem jeg var før blir dere sikkert bare noen sinnatagger, så det lar vi ligge. Nå skal jeg få meg avatar tjohei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

uffda ? Var du så useriøs ? :ler:

Tror d går bra jeg :D

Velkømmin hit til vårs da!

Håper du vil trives her :)

Hilsen Diva : - )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fuglehue

Ja jeg snakket masse om øyenbryn og tysk bare for drit men nå gidder jeg ikke sånt mer og takk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fuglehue

Hirr hirr ja... :)

Men jeg har faktisk en interesse for øyenbryn, en skjult en. Alt jeg ønsker meg er bare mer hår på mine øyenbryn og permanent mørke istedenfor å tegne med blyant på de flisete hårene der, huff! Men de blir fine etterpå, er bare noe forbaska stress! Pføy! :-?

Dessuten må jeg jo være seriøs nå, har jo bilde av meg selv og greier, så dere kan spore meg opp om jeg skriver tull! ØÆÆÆ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyh! Er det DEG ? hihihi :)

Synes du var ganske så artig og fresh jeg, i allefall som tysker :ler:

Øyenbryn ER noe forbaska stress, har bare lyst til å shave de av og få meg kosmetisk tattoo istedet...hehe. Neida, tror jeg holer meg til gode gamle pinsett og øyenbrynsblyant.

Ha en fin dag :D

*humre fremdeles* :ler:

Diva

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fuglehue

Oh ja ich bin Helga!

*passe kjeften nå* harr harr

Ja men tenk om du tatoverte de på, tatoveringer blir GRØNNE etterhvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler::ler:

Hehe, tror ikke jeg hadde turt å gjøre det.

Tenk å barbere / nappe / vokse vekk hele stripa over øyet, og så måtte vedlikeholde og ta vekk alt gang på gang.... Usja.

Nei, akkurat DER er jeg konservativ :lol:

- vi vaffal ikke ha grønne hår over de vakre grønnblå :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fuglehue

Nei det er bedre å gjøre det på denne måten, iallfall bedre enn før, da hadde jeg ikke noe å tegne etter! Men jeg fåkke nappet disse ordentlig til, de får meg til å se ut som en sinna gneldredame! Men men man kan vel ikke ha alt perfekt heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen tilbake da OgaBoga! Tror de fleste tilgir deg, siden du har et utseende som gjør at du ser veldig uskyldig ut. *løfter øyenbrynet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fuglehue

Missuganda hvorfor så hissig? Det er jo sommer og sol, og jeg gnafser melon! Ikke noen grunn til å surmule!

Takk til dere andre, og om noen andre sier "velkommen" kan vi sikkert gjøre en avtale om at jeg takker dere også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Missuganda
Missuganda hvorfor så hissig? Det er jo sommer og sol, og jeg gnafser melon! Ikke noen grunn til å surmule!

Neida ikke hissig :blunke: skulle bare tulle litt med deg, for du er vist en tullejente? Men så at den fort kunne misforstås

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja men tenk om du tatoverte de på' date=' tatoveringer blir GRØNNE

?blir de? Jeg har tatovering som er 8-9 år nå, og den er svart der den skal være svart enda den! uten noe etterarbeid i det hele tatt.

Bare sånn for å kommentere det liksom....

Jeg har helt mørke øyenbryn jeg, som jeg nesten ikke trenger å nappe engang!! :sjarmor: bruker øyenbrynsgele for at de skal være i rett form hele dagen, thats it!! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fuglehue

missuganda det jeg skrev var bare morrosvar på morsomheten din :)

aline: ja det er noen som har det, makan! Nå skal jeg tegne øyenbryn og sminke øyer og lage musefletter, så skal jeg kjøpe en søt gjole på dtm-ero :oops: hehe! Kjoler er gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...