3Aug2002 Skrevet 31. mai 2002 #1 Del Skrevet 31. mai 2002 Jeg ønsker å høre hvilken kjøreplan dere har for den store dagen. Skal dere ha taler under middagen, eller samle alle mellom middag og dessert. eller noe annet. Når skal dere ha kaker? Når skal kransekaken spises- til desseren eller til kakene? Skal dere danse før eller etter kakene? Hjelp meg er dere snille, jeg er så i tvil om denne rekkefølgen som er vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 31. mai 2002 #2 Del Skrevet 31. mai 2002 Slik blir dagen vår omtrent: 09:00: Frisør 13:30: Vielse 14:30: Fotograf 16:00: Mottagelse 16:30: Middag (her tar vi taler og sanger underveis) 21:00: Kaffegjestene kommer Så tenker jeg vi danser brudevalsen og så begynner vi på kaffe og kaker rett etterpå. Vi skal også ha et lite fyrverkeri rundt klokken 24. Vet ikke når vi drar fra festen enda.. kunne jo passet å dra etter fyrverkeriet, men vi får se hvordan det blir på dagen, det er kanskje litt tidlig å dra da.. ?! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. mai 2002 #3 Del Skrevet 31. mai 2002 Enn hva med kjøreplan under middagen???? Noen tips???????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. juni 2002 #4 Del Skrevet 1. juni 2002 Her er min kjøreplan for festen: 1700 aperitiff, brudeparet kommer litt senere til toner av Griegs Bryllup på troldhaugen. 1800 setter oss til bords -Skjenke vin -Velkomsttale, ordet blir gitt videre til toastmaster. Evnt velkomstsang i tillegg. -Toastmaster informerer om praktiske ting -som når taler og røyking etc. -Forrett -forrett ryddes -skjenke rødvin -inn med varme tallerkener -saus og poteter -servere hovedrett -skjenke rødvin og vann -fylle på hovedrett -rydde hovedrett, -skjenke rødvin, askebegre på bordene -taler, evnt sanger med skjenkepauser om nødvendig -skjenke dessertvin -servere dessert. Brudeparet har en kransekake foran seg som de skal ta toppen av. -rydde dessert -takk for maten tale og sang (pomp and circumstance) folk reiser seg til tilstøtende lokaler for kaffe avec. Det skal være taffelmusikk fra flygel under hele middagen. Regner med at klokken nå er ca 2200. kl 2230 polinaise som ender i brudevals, dans, baren åpner ca kl 2330 kaker ca 0130 brudeparet forlater lokalet festen fortsetter til ca 0300. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cream Skrevet 2. juni 2002 #5 Del Skrevet 2. juni 2002 Send meg gjerne en mail, så kan jeg sende med vedlegg av kjøreplanen vår for hele dagen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 3. juni 2002 #6 Del Skrevet 3. juni 2002 Kjøreplanen vår for middagen er det toastmasteren vår som tar seg av. Vi får visst ikke lov til å vite noe. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 3. juni 2002 #7 Del Skrevet 3. juni 2002 Her er kanskje en kjekk link: > http://www.dbas.no/Bryllupstips/festprogrammet.asp 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå