Gjest Astrix01 Skrevet 20. januar 2016 #1 Del Skrevet 20. januar 2016 Hva syns du om denne buksa? Vurdere å kjøpe sånn til dama! Hvilken er finest? Hvit eller grå? http://m.ebay.de/itm/Huefthose-Nadelstreifen-Guertel-Schlaghose-Business-Schlag-Buero-Hose-Stoffhose-/140919844633?nav=SEARCH Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #2 Del Skrevet 20. januar 2016 Jeg syns den var hysterisk umoderne, men om dama di liker sånt, så for all del... Anonymkode: 5e29e...031 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olive_North Skrevet 20. januar 2016 #3 Del Skrevet 20. januar 2016 Har hun noe lignende fra før av? Det er en veldig prangende bukse, jeg hadde ikke gått med den 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #4 Del Skrevet 20. januar 2016 Den var grei i grått. Anonymkode: 88989...cd9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adara Skrevet 20. januar 2016 #5 Del Skrevet 20. januar 2016 Den er ikke så veldig kul, men den grå så litt kul ut på en 90talls rar måte. Gå for grå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venus24 Skrevet 20. januar 2016 #6 Del Skrevet 20. januar 2016 Ingen av dem. Vær så snill. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #7 Del Skrevet 20. januar 2016 Stakkars dame. Nei, den buksa er ikke kul! Anonymkode: bea5c...7ac 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest New Girl Skrevet 20. januar 2016 #8 Del Skrevet 20. januar 2016 Syns ikke den grå var så verst, med litt annet tilbehør. Bare modellen som ødelegger inntrykket av den. Den hvite var grusom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 20. januar 2016 #9 Del Skrevet 20. januar 2016 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg syns den var hysterisk umoderne, men om dama di liker sånt, så for all del... Anonymkode: 5e29e...031 og akkurat HVA var det som var umoderne mente du? Det eneste jeg kan se er evt at den ikke rekker til midt på leggen *lol* men ellers har den fasongen, slengen, den grå har også mønsteret og fargen personlig villejeg kanskje droppet beltet men ellers er den vel så in som det går i forhold til "it buksene" nå om dagen siden den smale modellen skal erstattes av bootcut og sleng.. Her er en Link til trend 2016 bildet fra denne artikkelen og som du ser er snittet i buksen helt i tråd med dette... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 20. januar 2016 #10 Del Skrevet 20. januar 2016 Åh, hallo 1998. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Margit Spat Skrevet 20. januar 2016 #11 Del Skrevet 20. januar 2016 Den hvite var veldig 1998, men den grå så slett ikke så ille ut, selv om den er ganske lav i livet og er utstyrt med et belte som ikke akkurat gjør antrekket classy. Slengbukser er absolutt på vei tilbake, men stoff og snitt må velges med omhu. Ikke alt ser bra ut, og ikke alle kler alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uhumskheter Skrevet 20. januar 2016 #12 Del Skrevet 20. januar 2016 90 tallet Ikke kul, bare nostalgisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Astrix01 Skrevet 20. januar 2016 #13 Del Skrevet 20. januar 2016 1 time siden, Olive_North skrev: Har hun noe lignende fra før av? Det er en veldig prangende bukse, jeg hadde ikke gått med den Ho har noe lignende fra før, men det er mer dressbukse fassong, i grått. Og noen Miss Sixty bukser med boot cut/sleng. Ellers er det stort sett stretch jeans som er stramme helt ned ho går i... Men ho har ganske fyldige lår, så da tenker jeg at sleng kanskje er finere enn de buksene som er stramme hele veien?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 20. januar 2016 #14 Del Skrevet 20. januar 2016 Den hvite var kjempefin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olive_North Skrevet 20. januar 2016 #15 Del Skrevet 20. januar 2016 2 minutter siden, Astrix01 skrev: Ho har noe lignende fra før, men det er mer dressbukse fassong, i grått. Og noen Miss Sixty bukser med boot cut/sleng. Ellers er det stort sett stretch jeans som er stramme helt ned ho går i... Men ho har ganske fyldige lår, så da tenker jeg at sleng kanskje er finere enn de buksene som er stramme hele veien?! Bruker hun de med boot cut? Jeg forstår tankegangen din, men en flare jean kan også slå helt andre veien. At hun kan se kortere og fyldigere ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Astrix01 Skrevet 20. januar 2016 #16 Del Skrevet 20. januar 2016 59 minutter siden, Honey Dew skrev: Den hvite var kjempefin Ja, det syns jeg og! 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Astrix01 Skrevet 20. januar 2016 #17 Del Skrevet 20. januar 2016 57 minutter siden, Olive_North skrev: Bruker hun de med boot cut? Jeg forstår tankegangen din, men en flare jean kan også slå helt andre veien. At hun kan se kortere og fyldigere ut. Ja, ho bruker de bootcut/sleng buksene innimellom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aintnofun Skrevet 20. januar 2016 #18 Del Skrevet 20. januar 2016 Den buksa var direkte stygg etter min mening. Du kan sikkert finne en mye finere enn det, om det skal være sleng på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Willat Skrevet 20. januar 2016 #19 Del Skrevet 20. januar 2016 Ikke bruk penger på dem. Slett de buksene fra verden! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Astrix01 Skrevet 20. januar 2016 #20 Del Skrevet 20. januar 2016 7 minutter siden, Aintnofun skrev: Den buksa var direkte stygg etter min mening. Du kan sikkert finne en mye finere enn det, om det skal være sleng på. Hva syns du var så stygt a? har du noe tips om noen som er finere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå