Gjest Astrix01 Skrevet 21. januar 2016 #61 Del Skrevet 21. januar 2016 6 timer siden, The Lost Dreamer skrev: Syns den hvite er finest. Om den er i svart (ikke den grå på bildet), hadde jeg kanskje likt den best. Det er faktisk blitt mer og mer populært å kjøpe/bruke lignende bukser. Ser flere jenter (vgs elever) som bruker lignende sånne slengbukser. Så lenge slengbuksa ikke er i ola, men stoff syns jeg det er fint Jeg syns den hvite var finest jeg og! 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kim Skrevet 21. januar 2016 #62 Del Skrevet 21. januar 2016 Aiaiaiai, så harry! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EvaLena Skrevet 21. januar 2016 #63 Del Skrevet 21. januar 2016 Har damene fått ett nytt plagg godkjent og evt bestilles den evt fra Nord-Korea? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blue Ivy. Skrevet 21. januar 2016 #64 Del Skrevet 21. januar 2016 Den hvite ble for 90 talls. Hadde en nesten lik bukse sånn på begynnelsen av 2000 tallet. Kjøp i hvert fall den gråe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2016 #65 Del Skrevet 21. januar 2016 Skjønner ikke hvorfor du spør når du ikke vil høre at folk mener noe annet enn det du mener? Anonymkode: 54dc4...d2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #66 Del Skrevet 2. april 2016 Fyyyyyy søren så stygge bukser! Hvor i landet holder du til? Hvor er liksom dette moderne? Anonymkode: ed74f...003 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #67 Del Skrevet 2. april 2016 Den 19. januar 2016 at 12.04, Astrix01 skrev: Hva syns du om denne buksa? Vurdere å kjøpe sånn til dama! Hvilken er finest? Hvit eller grå? http://m.ebay.de/itm/Huefthose-Nadelstreifen-Guertel-Schlaghose-Business-Schlag-Buero-Hose-Stoffhose-/140919844633?nav=SEARCH Jeg har en slik som jeg brukte for 15 år siden, ligger lagret på loftet. Anonymkode: e107c...b0f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
michaeline__07 Skrevet 3. april 2016 #68 Del Skrevet 3. april 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en slik som jeg brukte for 15 år siden, ligger lagret på loftet. Anonymkode: e107c...b0f Samme her. Sånne bukser er fortsatt moderne i Polen, Iran, Irak, og Tyrkia. for de som er litt vestligere. Jeg syntes ikke de er så fine, men folk må jo få gå i det de trives i. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigress Skrevet 3. april 2016 #69 Del Skrevet 3. april 2016 NEI! Aldri kjøpe bukser eller undertøy til andre enn deg sjølv, det er mest umogleg å finne noko som passar skikkeleg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 3. april 2016 #70 Del Skrevet 3. april 2016 Hmm, snubler i bukse med sleng. Helst ikke. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 3. april 2016 #71 Del Skrevet 3. april 2016 Den grå kunne jeg brukt med et annet belte. Den hvite kunne jeg bare brukt på 90-tallsfest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå