Purple Basil Skrevet 20. januar 2016 #21 Del Skrevet 20. januar 2016 Hjelpes, den der var ikke særlig pen. Men nå spørs det jo på hva slags stil hun har, det vet jo du bedre enn oss her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 20. januar 2016 #22 Del Skrevet 20. januar 2016 Hehe, minner mye om Tobacco-buksa mi fra slutten av 90-tallet Av de to buksene likte jeg den grå best. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Astrix01 Skrevet 20. januar 2016 #23 Del Skrevet 20. januar 2016 3 timer siden, Jolene skrev: Hehe, minner mye om Tobacco-buksa mi fra slutten av 90-tallet Av de to buksene likte jeg den grå best. Ja, jeg husker godt Tobacco-buksene! Kule bukser det! Har du den buksa enda eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Honeyblossom Skrevet 20. januar 2016 #24 Del Skrevet 20. januar 2016 Den kunne vært kul uten sleng, men med sleng.. meh. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Julebrus Skrevet 20. januar 2016 #25 Del Skrevet 20. januar 2016 Synes den var drittstygg! Alt for mye sleng. Den hadde sikkert vært kul på 90-tallet, men ikke nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #26 Del Skrevet 20. januar 2016 Det dukker alltid opp en 90-tallsfest, så greit å ha passende klær liggende. Gå for hvit Anonymkode: f9eb5...3b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle âme Skrevet 20. januar 2016 #27 Del Skrevet 20. januar 2016 Ser for meg at buksa revner om ho bøyer seg eller setter seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #28 Del Skrevet 20. januar 2016 Akkurat bukser må man kjøpe selv. Det skal litt for mye til at den skal passe i lengde og vidde og i livet og i stil. Anonymkode: 4379f...460 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 20. januar 2016 #29 Del Skrevet 20. januar 2016 Aiaiai, hvis kjæresten min kjøpte meg verdens styggeste bukse for å få kamuflert lårene mine Fornærme smak OG størrelse i ett, sikker suksess! Ville satsa på å spørre henne først jeg, TS 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Astrix01 Skrevet 20. januar 2016 #30 Del Skrevet 20. januar 2016 43 minutter siden, kisskissbangbang skrev: Aiaiai, hvis kjæresten min kjøpte meg verdens styggeste bukse for å få kamuflert lårene mine Fornærme smak OG størrelse i ett, sikker suksess! Ville satsa på å spørre henne først jeg, TS Snakker jo ikke om å kamuflere låra eller fornærme størrelsen hennes! Jeg syns ho er flott, og liker at ho har litt lår! 😊 Og jeg vet jo at ho liker bukser med sleng! Er jo bare at nesten alle bukser nå om dagen er stramme helt ned! Mener du virkelig at det er verdens styggeste bukse? Hvorfor det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
peppermyntete Skrevet 20. januar 2016 #31 Del Skrevet 20. januar 2016 Den hvite var i alle fall skikkelig grusom! Den grå kan til nøds gå uten det horrible beltet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 20. januar 2016 #32 Del Skrevet 20. januar 2016 5 minutter siden, Astrix01 skrev: Snakker jo ikke om å kamuflere låra eller fornærme størrelsen hennes! Jeg syns ho er flott, og liker at ho har litt lår! 😊 Og jeg vet jo at ho liker bukser med sleng! Er jo bare at nesten alle bukser nå om dagen er stramme helt ned! Mener du virkelig at det er verdens styggeste bukse? Hvorfor det? Jeg var ikke helt seriøs altså, unnskyld hvis du synes jeg var frekk. Neida, ikke verdens styggeste, men jeg får nok i overkant sterke nittitallsassosiasjoner til å klare å se objektivt på den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #33 Del Skrevet 20. januar 2016 Den hvite var fæl (men så kan jeg sjelden fordra hvite bukser), men den grå kunne jeg godt finne på å kjøpe. Men jeg hadde droppet beltet, alt det gjør er å ødelegge fasong/linjer i mine øyne. Så brede belter må ha mye bedre "passform" enn som så. Anonymkode: 9ccb3...a4a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #34 Del Skrevet 20. januar 2016 Å like bukse med sleng er ikke det samme som at man liker akkurat denne buksa. Denne buksa oser "glam model style". Om det er stilen hennes, så kjør på. Om ikke, styr unna! Anonymkode: 8ace3...ec5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Astrix01 Skrevet 20. januar 2016 #35 Del Skrevet 20. januar 2016 1 time siden, Fireproof skrev: Ser for meg at buksa revner om ho bøyer seg eller setter seg. Ja, særlig! Hvorfor tror du det? Det er jo stretch da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Astrix01 Skrevet 20. januar 2016 #36 Del Skrevet 20. januar 2016 2 minutter siden, kisskissbangbang skrev: Jeg var ikke helt seriøs altså, unnskyld hvis du synes jeg var frekk. Neida, ikke verdens styggeste, men jeg får nok i overkant sterke nittitallsassosiasjoner til å klare å se objektivt på den. 90-talls stilen er vel på vei inn igjen, er den ikke det a? Jeg ser ikke noe negativt med det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 20. januar 2016 #37 Del Skrevet 20. januar 2016 (endret) Hadde jeg fått en av de to buksene så hadde det bare blitt et plagg som tok opp plass i skapet, dessverre. Endret 20. januar 2016 av Teriyaki Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle âme Skrevet 20. januar 2016 #38 Del Skrevet 20. januar 2016 1 minutt siden, Astrix01 skrev: Ja, særlig! Hvorfor tror du det? Det er jo stretch da! Den ser ut som eit pølseskinn, derfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #39 Del Skrevet 20. januar 2016 Det beltet gjorde alt 10 x verre. Du finner bedre slengbukser der ute, som er mer moteriktig. Anonymkode: 58aeb...d33 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 20. januar 2016 #40 Del Skrevet 20. januar 2016 7 minutter siden, Astrix01 skrev: 90-talls stilen er vel på vei inn igjen, er den ikke det a? Jeg ser ikke noe negativt med det! Så go for it Jeg bare svarte på det du spurte om, du bestemmer jo helt sjøl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå