lille mor Skrevet 13. oktober 2004 #41 Skrevet 13. oktober 2004 Bare overskriften fikk meg til å riste på hodet. Stakkars barn. Og dette må det vokse opp med.
Gjest gjest1 Skrevet 13. oktober 2004 #42 Skrevet 13. oktober 2004 Til gjest, har du lest det siste jeg skrev? så forstår du kanskje hvorfor vi ikke har det så lett.. Jeg sier bare at 7 år er mye bedre enn 6 år, og da tipper jeg at 8 år igjen er mye bedre enn 7 år.. Og når de er 11 er de på topp i snillhet og SÅ kommer puberteten - GLED DERE!!
Zaphirre Skrevet 13. oktober 2004 #43 Skrevet 13. oktober 2004 Jeg tror aldri mine brødre hadde pubertet... Hehe, noen kan jo være så heldige?
Gjest Tex Skrevet 13. oktober 2004 #44 Skrevet 13. oktober 2004 Og når de er 11 er de på topp i snillhet og SÅ kommer puberteten - GLED DERE!! He he he ja her er det stille før stormen, jentungen fyller elleve i morgen. Kusina er fjorten, så jeg vet godt hva jeg har i vente..... Og det kan ikke sammenlignes med en tur i parken såpass er soleklart....
Gjest gjest1 Skrevet 13. oktober 2004 #45 Skrevet 13. oktober 2004 Ta tak i det med en gang Tex, så du er litt føre var. Sett strenge grenser på alt nå som du vet du kan få mas om senere...... sånn i tilfelle. Mine har nemlig vært så snille i hele barndommen at de knapt har hatt en grense. Har ikke vært noe vits i liksom, for det var ikke noe å sette grenser for. Så ble de tenåringer - og da fikk jeg det igjen i tusenfold. Men det går bra nå - ungene mine har heldigvis hodet skrudd på med ansiktet forover....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå