Gå til innhold

huff ,enda mer utroskap-eller??


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest bønna

hei alle sammen

jeg lurer på deres synspunkt(er) på dette "problemet"

hva om jeg blir sugd av en jente uten å være nær henne med noe annet en pikken. det dreier seg ikke om noe annet enn en god gammeldags avsugning.. er jeg da utro??

lurer fælt på dette, da en venninne ønsker å "vise meg hva hun kan" :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hallo..tror Bill Clinton en gang for alle fastslo at å SUGE ikke er SEX!

Herregud, av og til blir man lei av slike evige spørsmål...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ok, da kommer jeg med et motspørsmål.

Ville DU ha ansett det som utroskap om din kjæreste lot seg frivillig bli slikket nedentil av en mann? Og til og med NØT det? :oops:

Jeg tror jeg vet svaret.

Herregud, flere dumme spørsmål,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Det er utrolig hva noen prøver å innbille seg selv, i et desperat forsøk på å "rettferdiggjøre" sine hardt tiltrengte handlinger og behov!!!!!!!!!!!!!!!! :-?

Hva blir det neste? Herregud!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg begynner å bli lei av, er slike "herregud, enda et slikt spørsmål!" kommentar! :-?

Noen brukere er nye og vet lite om hva som har vært oppe før, og alle vil ha svar på akkurat sitt spørsmål. La dem få lov til det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤_Fairytale_¤

La hun suge i vei, men hvis du møter kjæresten din med ren samvittighet etterpå, er du rar. Virkelig rar! Men gjør som du selv vil.. Vil du kaste bort et forhold på en blowjob? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janna

Jeg mener dette er utroskap, ja.

Men bestem selv.

Tipper denne venninnen frister deg, men tenk over hvilket forhold du vil ha til kjæresten din da... Please :)

Og spør deg selv hvordan du hadde reagert dersom det gjaldt en mann som sa til kjæresten din: "Jeg vil gjerne vise deg hva jeg kan" og jenta di tvilte, men ville gjerne, hva hadde du følt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, det er utroskap ! Jeg hadde ikke godtatt det, men kan skjønne at det frister å finne ut av det, (når hun vil vise hva hun "kan") . Men tenk deg godt om først, så du vet hva du gjør. Det er din samvittighet, og det er kanskje ikke verdt det ? JEG mener at det ikke er verdt det ! :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

I mine øyne er dette utroskap ja, men du kan jo spørre kjæresten din om hva hun mener? :hoho: Sjangsen er nok stor at hun vil mene det samme, men jeg kjenner henne ikke... Men hvis kjæresten din tenker som meg, kan jeg ikke si annet enn at etter den søte kløe, kommer den sure svie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avsugd???? Var det det de gjorde i gamle dager, sugde den tvert av???

Vel vel, om du da bestemmer deg for å gå for denne avsugingen så vil jeg anbefale deg å klarlegge denne hendelsen med dama di først.

I mine øyne blir det nok pittelitt vanskelig å lyve angående utroskapen din når dama oppdager at pillen er borte vekk.

Tenk på den du :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Verdande
Avsugd????  Var det det de gjorde i gamle dager, sugde den tvert av???

Hehe, betimelig spørsmål, Thea. Apropos dette: På dansk har man uttrykket sutte den af, bare på et annet språk, virker det likevel langt mindre brutalt.

*flirer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol::lol::lol::lol: God ide Verdande. Den skal jeg definitivt forsøke på honeyen.Tenker han smelter umiddelbart når fruen kryper ned på kne, ser på han med store våte dådyr øyne og spør om å få sutte den af :lol::lol::lol:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Tror du at hin kan så mye mere enn hva din kjære kan?

Hva er målet til hun som frister deg for dette?

Det skjer ikke så mye annet, uaNSETT HVEM SOM SUGER DEG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...