AnonymBruker Skrevet 19. januar 2016 #21 Skrevet 19. januar 2016 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke verpesyk, jeg er ikke i noe forhold men vil en dag ha barn. Dette er snakk om 5-10 år frem i tiden. Singel eller ei, jeg skal ha barn. Men jeg har en hemmelighet. Jeg har allerede kjøpt inn babyklær. Unisex så klart, og det er ting som har vært på supertilbud. Her snakker vi opp til 60% av halvpris. Utsalg og slike ting. Klær jeg bare MÅ ha til min(e) fremtidlige barn. Klær i den stilen jeg elsker som har da vært på supertilbud. Er jeg unormal? Utrolig flaut å si det høyt. Jeg kan fint gå inn i spedbarnsavdelingen, eller barneavdelingen og finne ting som er søtt. Men ikke kjøpt det, ser ikke for å kjøpe til meg. Kun til familie og venner. Det jeg har kjøpt har jeg funnet ved en tilfeldighet, eller mens jeg så på klær til venner og familie's barn. Dette er som sagt klær jeg elsker, drømme plaggene og til skampris. Det å gå ifra de klærne hadde vært idiotisk av meg, mener nå jeg da. Anonymkode: 78833...644 Anonymkode: 40c83...a64 1
bib_84 Skrevet 19. januar 2016 #22 Skrevet 19. januar 2016 Jeg har en gutt på 1,5 år, og tar meg nå i å se på søøøte babyklær til jenter har kjøpt ett plagg på tilbud som jeg ikke kunne motstå, men det blir nok med det ettersom jeg ikke vet når en eventuell baby nr to kommer, om det blir sommer- eller vinterbaby eller om det i det hele tatt blir jente. så jeg sier kjør på, bare vær obs på at du ikke vet om klærne kommer til å passe i forhold til babyens størrelse på den gitte årstiden (hvis du kjøper typisk sommerklær eller vinterklær).
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2016 #23 Skrevet 19. januar 2016 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser det er så mange som skriver her "tenk om det ikke klaffer", og at man må tenke på om man kanskje ikke kan få barn i det hele tatt. Jeg har iallefall tenkt å få barn uansett om jeg så må adoptere. Anonymkode: 94d91...e34 Jeg tenker også slik. Jeg skal ha barn, samme om jeg har født de, adoptert de eller via Danmark. Så klart, graviditet høres koslig ut (selv med potensielle plager), men jeg må ikke føde de for å føle at de er mine. Har tenkt tanken på at jeg kanskje er steril. Uten å vite det. Aldri vært gravid, aldri prøvd heller. Går ikke på p-piller men aldri hatt uhell eller noe. Så tanken har jo slått meg, men føler ikke det er verdens undergang. For i dag så har du så mange muligheter! Også har du adopsjon også. ts Anonymkode: 78833...644 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2016 #24 Skrevet 19. januar 2016 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke verpesyk, jeg er ikke i noe forhold men vil en dag ha barn. Dette er snakk om 5-10 år frem i tiden. Singel eller ei, jeg skal ha barn. Men jeg har en hemmelighet. Jeg har allerede kjøpt inn babyklær. Unisex så klart, og det er ting som har vært på supertilbud. Her snakker vi opp til 60% av halvpris. Utsalg og slike ting. Klær jeg bare MÅ ha til min(e) fremtidlige barn. Klær i den stilen jeg elsker som har da vært på supertilbud. Er jeg unormal? Utrolig flaut å si det høyt. Jeg kan fint gå inn i spedbarnsavdelingen, eller barneavdelingen og finne ting som er søtt. Men ikke kjøpt det, ser ikke for å kjøpe til meg. Kun til familie og venner. Det jeg har kjøpt har jeg funnet ved en tilfeldighet, eller mens jeg så på klær til venner og familie's barn. Dette er som sagt klær jeg elsker, drømme plaggene og til skampris. Det å gå ifra de klærne hadde vært idiotisk av meg, mener nå jeg da. Anonymkode: 78833...644 Jeg synes absolutt ikke at du skal skamme deg i det hele tatt. Du høres meget fornuftig ut i alle innleggene dine her, TS Selv ser jeg ofte på babyklær og utstyr på nett som er på tilbud. Hadde det ikke vært for at jeg ikke har noe som helst lagringsplass i leiligheten, så hadde jeg nok gjort det samme som deg og hatt boden full av babyting Anonymkode: 28bde...4a9 1
Pås Skrevet 20. januar 2016 #25 Skrevet 20. januar 2016 Jeg har veldig lyst å kjøpe babyklær til mine fremtidige barnebarn... Men jeg tør ikke, mine (voksne!) barn hadde friket ut hvis de hadde oppdaget det!
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #26 Skrevet 20. januar 2016 Skamme deg behøver du jo ikke, men jeg hadde jo ikke snakket høyt om det heller... Litt sært syns jeg. Hadde en bekjent som snakket mye om serviset, bestikket og glassene hun begynte å spare på i 17-års alderen, de skulle inngå i en større plan der alt skulle være på plass til "hun ble gift". Med en velstående mann, og de skulle bo i enebolig i Bærum. Hun har ikke blitt gift til nå, og er vel 45. Mannen var liksom underordnet glassene, hvis du forstår. Men noen har stor glede av ting, å kjøpe ting og samle på ting og eie ting, så hvis dette gir deg litt glede, så hvorfor ikke? Bare du husker på at hvilken far du finner til barna er viktigere enn hvilke klær du finner til dem, og også mye viktigere å ha på plass i god tid på forhånd. Jeg hadde kjøpt en t-skjorte og en nydelig uro før jeg var gravid selv. Det var jo ikke noe jeg skrøt av, men det var deilig å ta det fram da barnet var et faktum Anonymkode: 1646b...f08
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå