Nanami Skrevet 21. januar 2016 #41 Skrevet 21. januar 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Snakket mye gjennom SMS? Høres skikkelig lovende ut. Hva med å ringe hverandre? Jeg hadde aldri giddet å holde på lenge med en som jeg bare sendte meldinger med. Men for all del, lykke til. Anonymkode: 0da32...348 Det er ikke alle som liker å snakke i telefonen, noen foretrekker SMS. Jeg foretrekker SMS, han jeg dater foretrekker å ringe - så vi gjør begge deler. 2
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2016 #42 Skrevet 22. januar 2016 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Snakket mye gjennom SMS? Høres skikkelig lovende ut. Hva med å ringe hverandre? Jeg hadde aldri giddet å holde på lenge med en som jeg bare sendte meldinger med. Men for all del, lykke til. Anonymkode: 0da32...348 Ja, SMS, fordi vi begge ikke alltid har tid til å sitte i telefonen. Jeg jobber skift, og vi har da ofte fri på ulike tidspunkter. Du trenger ikke ønske meg lykke til. Anonymkode: d5b9f...a32 2
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2016 #43 Skrevet 22. januar 2016 Gitt opp tinder. Ender bare opp såret. Anonymkode: d4fb8...009
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå