AnonymBruker Skrevet 19. januar 2016 #21 Skrevet 19. januar 2016 Tinder er bare tull. De på 35+ har det fint med lettvinte sextreff. De er jo ikke ute etter noe mer. Jeg ser på tinder som en gratis prostitusjonsapp så sletta hele driten. Min eks på 37 er der og vet han dater mange. Men når de er på tinder måneder etter måneder...ja da vet man at de bare er ute etter en ting. Så jenter: ikke date menn på tinder. De vil bare såre dere! Anonymkode: d55fe...538 1
Flynn Skrevet 19. januar 2016 #22 Skrevet 19. januar 2016 Tror jeg bare må holde meg unna disse appene. Har også blitt såret alt for mange ganger... Sliter med selvtilliten pga det. 1
Prinsesse788 Skrevet 19. januar 2016 #23 Skrevet 19. januar 2016 (endret) Som med alt må man kysse noen frosker før man finner prinsen! Jeg møtte min drømmemann (kjærester i 1 år and going strong) på Tinder. Alt handler om innstilling, timing og en god porsjon uhøytidelighet Endret 19. januar 2016 av Prinsesse788 2
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2016 #24 Skrevet 19. januar 2016 13 minutter siden, Snadder skrev: Jeg hadde også tinder en periode, men i det jeg slettet appen og sluttet å "lete" så møtte jeg på drømmemannen min. Jeg tror trikset er å ikke tvinge fram følelser eller prøve å dyrke de fram basert på Tinder chat og bilder. Helt enig. Jeg slettet min Tinder for noen dager siden, det føles fantastisk. Det føles litt risky å la det være helt opp til skjebnen, men bare tanken på å gå inn igjen på Tinder får meg deprimert. Anonymkode: 0da32...348 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2016 #25 Skrevet 19. januar 2016 13 minutter siden, Prinsesse788 skrev: Som med alt må man kysse noen frosker før man finner prinsen! Jeg møtte min drømmemann (kjærester i 1 år and going strong) på Tinder. Alt handler om innstilling, timing og en god porsjon uhøytidelighet Enig om at det handler om innstilling og uhøytidelighet, men alle har ikke riktig innstilling og da mener jeg også meg selv. Jeg har prøvd å ta det for det det er, ikke tenke at dette er mer enn date uten å legge så mye press på den jeg dater, har prøvd å være superselektiv når jeg har sveipet høyre osv. Men det ble aldri klaff. Mulig jeg et utålmodig, men etter et år så orket jeg ikke mer. Anonymkode: 0da32...348 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2016 #26 Skrevet 19. januar 2016 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tinder er bare tull. De på 35+ har det fint med lettvinte sextreff. De er jo ikke ute etter noe mer. Jeg ser på tinder som en gratis prostitusjonsapp så sletta hele driten. Min eks på 37 er der og vet han dater mange. Men når de er på tinder måneder etter måneder...ja da vet man at de bare er ute etter en ting. Så jenter: ikke date menn på tinder. De vil bare såre dere! Anonymkode: d55fe...538 Jeg tenker at vi over 35 er mer seriøse, for utseendet er på hell, og man gidder vel ikke lenger å fly rundt og ha ONS i såpass voksen alder. Anonymkode: 1d4ba...c71
Prinsesse788 Skrevet 19. januar 2016 #27 Skrevet 19. januar 2016 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig om at det handler om innstilling og uhøytidelighet, men alle har ikke riktig innstilling og da mener jeg også meg selv. Jeg har prøvd å ta det for det det er, ikke tenke at dette er mer enn date uten å legge så mye press på den jeg dater, har prøvd å være superselektiv når jeg har sveipet høyre osv. Men det ble aldri klaff. Mulig jeg et utålmodig, men etter et år så orket jeg ikke mer. Anonymkode: 0da32...348 Jeg var av og på i et års tid før, man blir jo selvsagt lei - men er det ikke sånn å være "på leting"?
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2016 #28 Skrevet 19. januar 2016 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker at vi over 35 er mer seriøse, for utseendet er på hell, og man gidder vel ikke lenger å fly rundt og ha ONS i såpass voksen alder. Anonymkode: 1d4ba...c71 Jeg er 35 og tenker at burde ikke vi har lært etterhvert ? Anonymkode: 0da32...348
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2016 #29 Skrevet 19. januar 2016 Jeg møter en fra Tinder som er 30, og han er seriøs. Ønsker å gifte seg og få barn om ikke all for lang tid. Anonymkode: d68fb...c3d
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2016 #30 Skrevet 19. januar 2016 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg møter en fra Tinder som er 30, og han er seriøs. Ønsker å gifte seg og få barn om ikke all for lang tid. Anonymkode: d68fb...c3d Jeg tror absolutt at det er seriøse på Tinder. De som jeg traff fra Tinder var ute etter kjæreste. For min del var det mer at etter all den datingen der det aldri ble klaff så orket jeg ikke mer. Orket ikke reise inn til sentrum og sitte på en kafé i to timer for så å reise tilbake skuffet. Det ble gjerne flere dater enn det altså og noen tilfeller korte forhold. Men orker ikke at livet mitt skal dreie seg om matcher på diverse dating-Apper og kaffedating. Anonymkode: 0da32...348 1
Summers Skrevet 19. januar 2016 #31 Skrevet 19. januar 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Enig om at det handler om innstilling og uhøytidelighet, men alle har ikke riktig innstilling og da mener jeg også meg selv. Jeg har prøvd å ta det for det det er, ikke tenke at dette er mer enn date uten å legge så mye press på den jeg dater, har prøvd å være superselektiv når jeg har sveipet høyre osv. Men det ble aldri klaff. Mulig jeg et utålmodig, men etter et år så orket jeg ikke mer. Anonymkode: 0da32...348 Det hjelper vel ikke så mye å være superselektiv på sveipingen når det er på personlighet du ikke får klaff?
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2016 #32 Skrevet 19. januar 2016 Jeg synes det er rart at folk finner så mange å date. Jeg har vært på Tinder i over et halvt år og har til gode å finne en å gå på date med der. Har hatt noen matcher, chattet litt med noen, men ikke noe mer. Kanskje det har med alderen min å gjøre. Jeg er kvinne 40+, holder meg godt, men mennene foretrekker vel yngre damer uansett. Og de fleste menn over 40 er ikke akkurat fryd for øyet. Men jeg har ikke gitt opp ennå! Anonymkode: 1d4ba...c71 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #33 Skrevet 20. januar 2016 Jeg synes det er rart at jenter som vil ha forhold fremdeles er på Tinder. Det er bedre å finne noen på gamlemåten. Når jeg hører en jente si at hun er på Tinder tenker jeg automatisk at her jeg en jente som virker litt for desperat og har sikkert blitt lurt til sex og hatt følelsene sine knust, kanskje flere ganger. Prøver desverre å unngå disse jentene Anonymkode: cb848...724
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #34 Skrevet 20. januar 2016 8 timer siden, Summers skrev: Det hjelper vel ikke så mye å være superselektiv på sveipingen når det er på personlighet du ikke får klaff? Jeg prøvde å velge ut de som jeg mente kunne være noe for meg (type mann) selv om det er nesten umulig å si utfra bilder. De som jeg synes var dritkjekke som jeg vet jeg ikke har sjans på uansett sveipet jeg til venstre. Og de som ikke har sjans på meg gikk samme veien. Men det er helt umulig å skulle selektere ut fra Tinder. Dritt-app. Anonymkode: 0da32...348
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #35 Skrevet 20. januar 2016 Den 1/18/2016 at 3.46, AnonymBruker skrev: Har datet noen personer fra Tinder, og kontakten har bare blitt mindre og mindre med dem. Dette har skjedd hver gang, og jeg har blitt såret et par ganger. Hadde nå kontakt med en i flere mnd hvor vi snakket hver dag sammen og jeg følte han var annerledes, vi har vært på date 3 ganger de siste to ukene (vi valte å vente med å møtes). På lørdag spurte han meg om å komme over og overnatte hos han til søndag og snakket om hvor mye han savnet meg. Jeg følte det var litt tidlig så jeg sa jeg ville vente med det. Da sa han at det var greit og at vi kunne heller bare møtes og se film istedet neste uke og at han gledet seg til å møte meg igjen. I går fikk jeg melding fra han hvor han skrev at han ikke var intressert alikvel og at han hadde fått intressen for noen andre men vi kunne fortsatt være venner. Dette såret meg sinnsykt mye. Vet ikke helt hva jeg ville med innlegget men jeg har det helt forferdelig nå, det høres så dumt ut å gråte over noen jeg har bare møtt tre ganger. Føler meg så mislykket over at ingen av de jeg møter vil noe mer. De syns jeg er kjempe pen og de vil jo møtes igjen men tydeligvis er det jo noe galt med meg. Anonymkode: d66e0...b96 Vel, dere jenter gjør det samme, så det er ikke noe nytt. Anonymkode: e3c8e...1f4
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #36 Skrevet 20. januar 2016 Det handler jo om kjemi, har vært på dater der jeg har følt at begge er stilltiende enige om at det ikke vil bli noe mer. Jeg skulle helst ha møtt noen på gamlemåten, men samtlige kolleger og venner er småbarnsforeldre, så møter ingen gjennom dem. På byen er det iallfall mest useriøse folk. Tror nettdating er min beste sjanse, selv om jeg hater det. De få jeg har møtt har stort sett vært seriøse, men kjemien har manglet. Anonymkode: 0cae9...ad2
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #37 Skrevet 20. januar 2016 Hva? Prøve å finne kjærligheten på Tinder??? Alle vet at 98 % der er ute etter eventyr, spenning, sex. Anonymkode: de231...feb 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2016 #38 Skrevet 20. januar 2016 Den 19.1.2016 at 19.01, AnonymBruker skrev: Tinder er bare tull. De på 35+ har det fint med lettvinte sextreff. De er jo ikke ute etter noe mer. Jeg ser på tinder som en gratis prostitusjonsapp så sletta hele driten. Min eks på 37 er der og vet han dater mange. Men når de er på tinder måneder etter måneder...ja da vet man at de bare er ute etter en ting. Så jenter: ikke date menn på tinder. De vil bare såre dere! Anonymkode: d55fe...538 Samme erfaring som jeg har.. de i midten av 30 årene (som i tillegg er barnløse) er de som er mest desperate etter easy sex og ingen forpliktelser. Jeg er 27 og har kun truffet menn mellom 32 - 38 og hele hurven har vært ute etter uforpliktende sex pakket inn i "jeg er ute etter noe seriøst". Anonymkode: 95407...90e 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2016 #39 Skrevet 21. januar 2016 Du kan sile ut ganske godt bare ved å chatte en stund først. Jeg er 25 år og er ute etter menn mellom 25-33 ca, og ingen av de jeg har møtt, utenom den aller første, var kun ute etter sex. Han første forstod jeg det på i løpet av første daten, så det var greit. Med de andre snakket vi ikke direkte om hva vi var ute etter, men vi hadde kun dater ute og hvis noen foreslo en hjemmedate som 2. date, sa jeg nei. Nå har jeg brukt Tinder i 1 år, møtt ca 8 stykker, og han jeg treffer nå er på god vei til å bli kjæresten min. Vi tok det ganske rolig i starten, men det var en god kjemi fra 1. date og vi snakket mye gjennom sms når vi ikke var på dates. Anonymkode: d5b9f...a32
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2016 #40 Skrevet 21. januar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du kan sile ut ganske godt bare ved å chatte en stund først. Jeg er 25 år og er ute etter menn mellom 25-33 ca, og ingen av de jeg har møtt, utenom den aller første, var kun ute etter sex. Han første forstod jeg det på i løpet av første daten, så det var greit. Med de andre snakket vi ikke direkte om hva vi var ute etter, men vi hadde kun dater ute og hvis noen foreslo en hjemmedate som 2. date, sa jeg nei. Nå har jeg brukt Tinder i 1 år, møtt ca 8 stykker, og han jeg treffer nå er på god vei til å bli kjæresten min. Vi tok det ganske rolig i starten, men det var en god kjemi fra 1. date og vi snakket mye gjennom sms når vi ikke var på dates. Anonymkode: d5b9f...a32 Snakket mye gjennom SMS? Høres skikkelig lovende ut. Hva med å ringe hverandre? Jeg hadde aldri giddet å holde på lenge med en som jeg bare sendte meldinger med. Men for all del, lykke til. Anonymkode: 0da32...348
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå