Gå til innhold

tinder - blir bare såret

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har datet noen personer fra Tinder, og kontakten har bare blitt mindre og mindre med dem. Dette har skjedd hver gang, og jeg har blitt såret et par ganger. Hadde nå kontakt med en i flere mnd hvor vi snakket hver dag sammen og jeg følte han var annerledes, vi har vært på date 3 ganger de siste to ukene (vi valte å vente med å møtes). På lørdag spurte han meg om å komme over og overnatte hos han til søndag og snakket om hvor mye han savnet meg. Jeg følte det var litt tidlig så jeg sa jeg ville vente med det. Da sa han at det var greit og at vi kunne heller bare møtes og se film istedet neste uke og at han gledet seg til å møte meg igjen. I går fikk jeg melding fra han hvor han skrev at han ikke var intressert alikvel og at han hadde fått intressen for noen andre men vi kunne fortsatt være venner. Dette såret meg sinnsykt mye. Vet ikke helt hva jeg ville med innlegget men jeg har det helt forferdelig nå, det høres så dumt ut å gråte over noen jeg har bare møtt tre ganger. Føler meg så mislykket over at ingen av de jeg møter vil noe mer. De syns jeg er kjempe pen og de vil jo møtes igjen men tydeligvis er det jo noe galt med meg.

Anonymkode: d66e0...b96

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Honeyblossom
Skrevet

Ta en pause fra Tinder og fokuser på noe annet. Jeg ble også bare skuffet over av fyrene der og endte opp med å kutte det helt ut. Har det mye bedre nå :) 

Skrevet

Kanskje du bare har møtt feil menn? :) 

Skrevet

Jeg spør alltid mennene hva de er ute etter. Det høres nesten litt ut som han fyren der bare var ute etter sex, men man vet jo ikke. 

Når man spør mennene kan de jo selvsagt lyve, men hvis de sier at de vil se hva som skjer, eller noe sånn, så er de som regel ute etter sex. 

Lykke til med jakten! Du finner nok noen som fortjener deg snart! :)

• Liker 3
Skrevet

Nå vet jeg ikke hvor gammel TS er, men til opplysning så er det en app for å møte tilfeldige sexpartnere blant de under 40 i hvert fall. Jeg tror TS kommer til å bli såret mer hvis hun fortsetter å bruke Tinder til å finne drømmemannen hun skal gifte seg med.

Anonymkode: 7eda0...a8b

Skrevet

Jeg har heller ikke hatt noe hell med Tinder. Tror for å være ærlig at de færreste faktisk finner kjærligheten der, selv om man jo selvsagt hører om folk som gjør det. Men da tror jeg man har større sjangs på Sukker eller Match f eks.

Ang dette å spørre hva mannen er ute etter på Tinder; dette har jeg gjort hver gang før jeg har møtt noen og i 99% av tilfellene har fyren sagt "Jeg er ute etter noe som forhåpentligvis kan bli seriøst". For så å prøve å få meg til å spre beina på første date. Når jeg da sier at jeg ikke vil ha sex med en fremmed, er de ikke interesserte i å treffes mer. Har vært borti én fyr som var ærlig og sa han i utgangspunktet var ute etter en potensiell friends - with - benefits dame.

Og de aller verste når det gjelder dette med å være ute etter et lettvint knull på Tinder er faktisk de i kategorien 30 - 40 år har jeg funnet ut. Spesielt 35/36 åringene.

Ta en pause fra Tinder og prøv heller igjen om noen måneder, evnt prøv andre kanaler.

Klem fra jente 28

Anonymkode: 95407...90e

• Liker 3
Skrevet

Min erfaring med dating gjennom Tinder er at man er interessant helt til de møter en mer interessant jente. Og med så mange mennesker som bruker Tinder er det alltid en mer spennende jente rett rundt hjørnet, uansett hvor bra du faktisk er. Ofte har mennene jeg har møtt datet mange andre jenter samtidig. Tinder er et helvete sånn sett, og etter å ha blitt såret flere ganger har jeg gitt opp.

Anonymkode: 65cbb...91b

• Liker 1
Skrevet

Føler med deg. Jeg trodde jeg fant drømmegutten. Vi snakket sammen hver dag og han sa han savnet meg og alt det tullet. Plutselig slettet han meg. Helt uten videre. Jeg maste ikke på han, vi snakket på samme måte hele tiden.

Jeg høres kanskje dramatisk ut men jeg fikk kjærlighetssorg. Hjertet hoppet opp i halsen, jeg følte meg lurt og dum, slet med å puste og begyne å gråte. Trodde aldri jeg kunne reagere på den måten, og jeg var glad for at jeg merket det når jeg var alene og ikke på bussen. Dette har skjedd 2 ganger nå. De må ha snakket mye med andre jenter samtidig og valgt dem.

Dette er noen dager siden. Er så trist, orker nesten ikke bruke Tinder, men man kan samtidig ikke forvente at drømmeprinsen kommer ridenes opp til huset mitt. 

Jo, noen er ute etter forhold. Han første jeg forelsket meg i ble sammen med en og de har vært sammen i snart 2 år nå.

De var sikkert ikke verdens peneste, men vi snakket så godt og ''klikket'' sammen følte jeg. Så ikke kom med at jeg skal senke kravene, det var først da vi begynte å snakke en del at jeg var så dum å bli forelsket. Det gjør vondt. Klem til deg TS!

Anonymkode: 15848...3b1

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Føler med deg. Jeg trodde jeg fant drømmegutten. Vi snakket sammen hver dag og han sa han savnet meg og alt det tullet. Plutselig slettet han meg. Helt uten videre. Jeg maste ikke på han, vi snakket på samme måte hele tiden.

Jeg høres kanskje dramatisk ut men jeg fikk kjærlighetssorg. Hjertet hoppet opp i halsen, jeg følte meg lurt og dum, slet med å puste og begyne å gråte. Trodde aldri jeg kunne reagere på den måten, og jeg var glad for at jeg merket det når jeg var alene og ikke på bussen. Dette har skjedd 2 ganger nå. De må ha snakket mye med andre jenter samtidig og valgt dem.

Dette er noen dager siden. Er så trist, orker nesten ikke bruke Tinder, men man kan samtidig ikke forvente at drømmeprinsen kommer ridenes opp til huset mitt. 

Jo, noen er ute etter forhold. Han første jeg forelsket meg i ble sammen med en og de har vært sammen i snart 2 år nå.

De var sikkert ikke verdens peneste, men vi snakket så godt og ''klikket'' sammen følte jeg. Så ikke kom med at jeg skal senke kravene, det var først da vi begynte å snakke en del at jeg var så dum å bli forelsket. Det gjør vondt. Klem til deg TS!

Anonymkode: 15848...3b1

Been there, done that, noe så jævlig også. Du får tenke at slike krek ikke er verdt tiden din uansett. :hug: 

Anonymkode: 65cbb...91b

• Liker 2
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har heller ikke hatt noe hell med Tinder. Tror for å være ærlig at de færreste faktisk finner kjærligheten der, selv om man jo selvsagt hører om folk som gjør det. Men da tror jeg man har større sjangs på Sukker eller Match f eks.

Ang dette å spørre hva mannen er ute etter på Tinder; dette har jeg gjort hver gang før jeg har møtt noen og i 99% av tilfellene har fyren sagt "Jeg er ute etter noe som forhåpentligvis kan bli seriøst". For så å prøve å få meg til å spre beina på første date. Når jeg da sier at jeg ikke vil ha sex med en fremmed, er de ikke interesserte i å treffes mer. Har vært borti én fyr som var ærlig og sa han i utgangspunktet var ute etter en potensiell friends - with - benefits dame.

Og de aller verste når det gjelder dette med å være ute etter et lettvint knull på Tinder er faktisk de i kategorien 30 - 40 år har jeg funnet ut. Spesielt 35/36 åringene.

Ta en pause fra Tinder og prøv heller igjen om noen måneder, evnt prøv andre kanaler.

Klem fra jente 28

Anonymkode: 95407...90e

TS her. Akkurat sånn har det vært med meg også, men han her pratet med i flere mnd og virka helt annerledes men viste seg at han var akkurat som alle andre på tinder. Har han på fb og ser at han har blitt venner med 10 nye jenter, og liker flere jenter sine bilder (kommer opp på nyhetsopdateringen når han liker bilder, også ser jeg det kanskje bevisst også) Har vært på tinder i 1 år og alle har vært det samme, ute etter å bare ha sex. Møter ellers ikke nye folk generelt så vet ikke hvor jeg skal treffe andre ellers. Der jeg jobber er vi bare 5 stykker, så møter hvertfall ingen på jobb. Er foressten 27 år, og de jeg har datet har vært mellom 26-30. Blir bare deppa hver gang og tenker det er noe galt med meg. Kanskje jeg ikke er pen nok, intressant nok osv. Har egentlig bare fått dårlig selvtillit av tinder. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg lurer på om det er litt annerledes på landet jeg. Nå har jeg ikke vært på så mange tinder-dater da, men de jeg har vært på har vært gode, og jeg har møtt mennene flere ganger, uten å ha sex. Jeg trodde at på sukker var de fleste ute etter et forhold, men det viste seg at det var heller innpå der jeg ble brukt.

Jeg har trua på å møte mannen så fort som mulig, ikke snakke i månedsvis med han uten å treffe han(vet ikke om det er tilfelle her da), for da ser man ikke hvordan ha egentlig er. 

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS her. Akkurat sånn har det vært med meg også, men han her pratet med i flere mnd og virka helt annerledes men viste seg at han var akkurat som alle andre på tinder. Har han på fb og ser at han har blitt venner med 10 nye jenter, og liker flere jenter sine bilder (kommer opp på nyhetsopdateringen når han liker bilder, også ser jeg det kanskje bevisst også) Har vært på tinder i 1 år og alle har vært det samme, ute etter å bare ha sex. Møter ellers ikke nye folk generelt så vet ikke hvor jeg skal treffe andre ellers. Der jeg jobber er vi bare 5 stykker, så møter hvertfall ingen på jobb. Er foressten 27 år, og de jeg har datet har vært mellom 26-30. Blir bare deppa hver gang og tenker det er noe galt med meg. Kanskje jeg ikke er pen nok, intressant nok osv. Har egentlig bare fått dårlig selvtillit av tinder. 

Det er ikke noe galt med deg i det hele tatt. Jeg hadde det også sånn med Tinder. Jeg har alltid fått høre at jeg er en flott dame som også det er kjekt å prate med/være med. Men Tinder reduserte selvtilliten min kraftig. Selv om jeg ikke heller alltid var veldig interessert i de jeg traff så er det vanskelig å håndtere de bølgedalene av skuffelser hele tiden. Hver gang man snakker med en ny en så håper man at dette skal gå veien, har jo liksom hørt om andre som har lyktes på Tinder. Etter et år så orket jeg ikke mer. Slettet kontoen (og andre nettdatingskontoer) for godt! Jeg vet at du sier at du ikke kommer til å møte noen utenom, men jeg tror man helt ubevisst får annet fokus og oppsøker automatisk flere måter å treffe folk på hvis du kutter ut den nettdatingen. 

Anonymkode: 0da32...348

Skrevet
19 timer siden, Doge skrev:

Kanskje du bare har møtt feil menn? :) 

Det tror jeg også. Mange er useriøse på Tinder og ser på det litt som vindus shopping. Så fort de går litt lei vet de det er lett å finne noen nye. Det er en uting, og jeg syns det høres ut som han siste dagen din ikke gadd mere bare fordi du ikke lå med han, og sånne menn er det jo uansett likegreit å få sortert vekk!  Prøv å ikke gi opp og prøv å ikke legg så mye følelser i det i starten, så du ikke tar eventuelle avslag så personlig. Er jo sjeldent noe personlig uansett men rett og slett det at kjemien ikke stemmer godt nok eller at man vil forskjellige ting!  Du er sikkert en flott jente og ikke noe galt med deg :) Har nettopp blitt kjæreste med min tinder date etter mange avslag og raring dates, så hold håpet oppe :) 

Anonymkode: bc84d...276

• Liker 2
Skrevet

Prøvde meg på Tinder i fjor høst. Fikk noen matcher av og til men ingen av dem svarte meg, eller så sluttet de å svare etter veldig kort tid. De spurte ALDRI om meg heller. Hvordan skal man da bli kjent? Til slutt så begynte jeg faktisk å tvile på meg selv, om jeg var ålreit eller ikke. Så jeg slettet appen. Det eneste jeg ville/vil er å treffe ei hyggelig jente og bli kjent men traff ingen som ville det samme der hvertfall. Mulig jeg kanskje ikke er noe særlig attraktiv, men føler ikke at jeg er såå stygg. Kanskje det var bildene, eller teksten, aner ikke. Haha... Men uansett, det er HVERTFALL ikke noe galt med deg TS. Prøv heller å møt folk i det virkelige liv :)

Anonymkode: 6b561...1c6

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Prøvde meg på Tinder i fjor høst. Fikk noen matcher av og til men ingen av dem svarte meg, eller så sluttet de å svare etter veldig kort tid. De spurte ALDRI om meg heller. Hvordan skal man da bli kjent? Til slutt så begynte jeg faktisk å tvile på meg selv, om jeg var ålreit eller ikke. Så jeg slettet appen. Det eneste jeg ville/vil er å treffe ei hyggelig jente og bli kjent men traff ingen som ville det samme der hvertfall. Mulig jeg kanskje ikke er noe særlig attraktiv, men føler ikke at jeg er såå stygg. Kanskje det var bildene, eller teksten, aner ikke. Haha... Men uansett, det er HVERTFALL ikke noe galt med deg TS. Prøv heller å møt folk i det virkelige liv :)

Tinder er brutalt for 70-80% av mennene der ute. Med mindre du har adonis kropp så skriver ikke damene til deg først. De resterende 15% som er attraktive men ikke har adoniskropp får svar.

Anonymkode: 43c62...e36

Skrevet

Nå synes jeg det er merkelig å si at Tinder ikke er det virkelige liv. Det er jo virkelig mennesker som bruker appen. 

Jeg tror man bør være forsiktig med å legge for mye følelser inn i starten. Jeg hadde appen noen uker før jeg gikk på første date, og da var jeg veldig påpasselig på at de jeg møtte var folk jeg hadde fått god kontakt med over chatten. Føler jeg på den måten silte ut dem som bare var ute etter sex. 

Når du tar deg så nær av at du blir avvist så ville jeg kanskje unngått tinder en stund. Men jeg skjønner godt at det er kjipt. 

Skrevet
22 minutter siden, Pompom skrev:

Nå synes jeg det er merkelig å si at Tinder ikke er det virkelige liv. Det er jo virkelig mennesker som bruker appen. 

Jeg tror man bør være forsiktig med å legge for mye følelser inn i starten. Jeg hadde appen noen uker før jeg gikk på første date, og da var jeg veldig påpasselig på at de jeg møtte var folk jeg hadde fått god kontakt med over chatten. Føler jeg på den måten silte ut dem som bare var ute etter sex. 

Når du tar deg så nær av at du blir avvist så ville jeg kanskje unngått tinder en stund. Men jeg skjønner godt at det er kjipt. 

Det er jo ikke det. Du snakker med en person som du liker basert på bilder av personen. Du aner jo ikke hvordan h*n er i væremåten, om dere har kjemi etc. Bedre å treffe de du treffer ansikt til ansikt, det kan ikke sammenlignes! En begynner jo å tenke over ting når man ikke får noe respons eller matcher engang da. Det er jo det hele greia handler om, om man er pen eller ikke. Ja, jeg tok meg nær av det en stund men så innså jeg at jeg vet jeg er bra nok som jeg er.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo ikke det. Du snakker med en person som du liker basert på bilder av personen. Du aner jo ikke hvordan h*n er i væremåten, om dere har kjemi etc. Bedre å treffe de du treffer ansikt til ansikt, det kan ikke sammenlignes! En begynner jo å tenke over ting når man ikke får noe respons eller matcher engang da. Det er jo det hele greia handler om, om man er pen eller ikke. Ja, jeg tok meg nær av det en stund men så innså jeg at jeg vet jeg er bra nok som jeg er.

Jeg kan jo bare snakke for meg selv, men bildene var bare avgjørende for om sveipet ja eller ikke. Etter det så prøvde jeg å se om vi kunne holde en god og morsom samtale gående over tekst. Men så er det ganske viktig for meg å kunne kommunisere over tekst da jeg er veldig opptatt i hverdagen og ikke har så mye tid til å møtes. 

Om man er pen eller ikke føler jeg ikke er SÅ viktig når man først har fått en match. Da er det mer om kjemi og en god samtale. Appen legger jo opp til at man skal chatte litt, det finnes jo en app hvor man ikke kan chatte i det hele tatt før man møtes. 

Det er nok mange som synes det er best å møtes med en gang ansikt til ansikt, men jeg personlig ville ikke møte noen før jeg følte at vi hadde fått en kontakt. Har endt opp med to gode venner og noe som ser ut som det blir et forhold på denne måten.

Godt at du har innsett at du er bra nok uansett. Det er dumt å la sin egen selvfølelse defineres av fremmede på en sjekkeapp.

Skrevet
9 minutter siden, Pompom skrev:

Jeg kan jo bare snakke for meg selv, men bildene var bare avgjørende for om sveipet ja eller ikke. Etter det så prøvde jeg å se om vi kunne holde en god og morsom samtale gående over tekst. Men så er det ganske viktig for meg å kunne kommunisere over tekst da jeg er veldig opptatt i hverdagen og ikke har så mye tid til å møtes. 

Om man er pen eller ikke føler jeg ikke er SÅ viktig når man først har fått en match. Da er det mer om kjemi og en god samtale. Appen legger jo opp til at man skal chatte litt, det finnes jo en app hvor man ikke kan chatte i det hele tatt før man møtes. 

Det er nok mange som synes det er best å møtes med en gang ansikt til ansikt, men jeg personlig ville ikke møte noen før jeg følte at vi hadde fått en kontakt. Har endt opp med to gode venner og noe som ser ut som det blir et forhold på denne måten.

Godt at du har innsett at du er bra nok uansett. Det er dumt å la sin egen selvfølelse defineres av fremmede på en sjekkeapp.

Ja, skjønner. Det kan være at jeg er av den oppfattning fordi jeg aldri møtte noen å snakke med der inne.

Skrevet

Jeg hadde også tinder en periode, men i det jeg slettet appen og sluttet å "lete" så møtte jeg på drømmemannen min. Jeg tror trikset er å ikke tvinge fram følelser eller prøve å dyrke de fram basert på Tinder chat og bilder.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...