Gå til innhold

Sara Freder, Clairvoyant som opererer på nett

Gjest gjest1

Bruker du spådamer som opererer på nett eller i avisannonser?  

1. 1. Bruker du spådamer som opererer på nett eller i avisannonser?

• Nei, aldri
      17
    • Har gjort det én gang
      2
    • Gjør det ganske ofte/regelmessig
      0

Anbefalte innlegg

Jeg husker ikke hvordan jeg kom borti siden hennes, men jeg registrerte meg i hvert fall, og mottok en gratis rapport med noen spådommer og forklaringer på hvorfor alt går på tverke for tiden, samt noen lysere fremtidsutsikter.

Mailene som kommer derfra virker bestandig FOR personlige, de går litt sånn: Jeg fikk ikke sove inatt, fordi jeg er så urolig. Jeg la nemlig kortene for deg i går, og der så jeg at du sliter med ....bla bla bla....

Men nå har jeg løsningen og bla bla bla.. for bare 24,95 dollar kan jeg utføre de magiske og okkulte ritualer som skal gi deg hell i penger og bla bla bla..

Jeg syntes dette var litt vel merkelig etter en stund, for et menneske som kommer i kontakt med "klientene" sine over internett, og sikkert har tusenvis av klienter kan umulig ha noe spesiell interesse av én enkelt person.

Så jeg registrerte meg med en profil til og sendte henne. Samme fødselsdato, annet navn og mailadresse. Og så ville jeg vente å se om disse to profilene på mirakuløst vis ville få samme mailen en eller annen gang. Selv om jeg egentlig ikke trodde det. De sendes jo sikkert ut litt vilkårlig. Men i dag skjedde det! Begge mine profiler fikk nøyaktig samme mail på samme dag!

Glad er jeg for at jeg ikke har betalt henne en krone, selv om jeg har hatt lyst noen ganger, med tanken om at det er verdt et forsøk; ingen ting kan bli verre enn det er allikevel!

Noen flere som har stiftet bekjentskap med denne damen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke testet noen av de synske på nettet selv, men har fått med meg at man må være litt skeptisk denne bransjen. Nå synes jeg det var latterlig enkelt å avsløre hun du forteller om, og det var nok fornuftig av deg å teste henne først. Det som er synd er at noen er seriøse også, men de er vanskelige å finne innimellom alle de useriøse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes nok mange som er seriøse, men jeg tror at man bør ha kontakt med dem ansikt til ansikt jeg, og enda bør man være skeptisk. Dette er en lett bransje og lure til seg penger i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes nok mange som er seriøse' date=' men jeg tror at man bør ha kontakt med dem ansikt til ansikt jeg, og enda bør man være skeptisk. Dette er en lett bransje og lure til seg penger i.[/quote']

Det er bare en ting å si til dette:

Ligg unna disse charlatanene som ser sin chanse til å tjene penger på andres små og store problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har dessverre brukt Sara Freder for mange år siden.

Bare sprøyt.

Jeg har imidlertid lært en del siden den gang, og avviser ikke alle. Noen er meget redelige og oppriktige.

Forskjellen på Sara Freder (og hennes like) er at de tibyr gratis-konsultasjon først for så å ta betalt etterpå - og skape "problemer" som du så vil ha en løsning på...

Andre redelige tar betaling fra første konsultasjon og prøver ikke å få deg til å bestille mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Jeg vil bare kommentere innleggene vedrørende Sara Freder.Jeg kom borti nettsiden hennes selv.Det som jeg synes er ganske så fantastisk med hennes "spådommer", er det at ifølge henne så er mitt liv så trist og meningsløst at det er kun hennes spådommer som kan få meg opp av gjørma.(!)

Jeg satt der med en underlig følelse og kjente meg ikke igjen, da jeg er i grunnen ganske så tilfreds med mitt liv.Sendte henne en mail hvor jeg poengterte dette, og sa at om hun virkelig er clairvoyant, så burde hun, av alle, se dette.

Fikk tilbake et svar med samme svadaen som hun serverte i de andre mailene.. :-? Advarer sterkt mot denne dama ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg mener jeg har hørt navnet Sara Freder nevnt i forbindelse med "Marie France" o.l. navn som egentlig bare er svindel, med flere personer som står bak (?). Ren spekulasjon i å lure penger fra folk, overhodet ikke seriøst. "Marie France" har vært omtalt på Tv2 hjelper deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener jeg har hørt navnet Sara Freder nevnt i forbindelse med "Marie France" o.l. navn som egentlig bare er svindel' date=' med flere personer som står bak (?). Ren spekulasjon i å lure penger fra folk, overhodet ikke seriøst. "Marie France" har vært omtalt på Tv2 hjelper deg.[/quote']

Jeg har faktisk kommet over webadressen til SF som identisk med andre tjenester også, så jeg kan godt tenke meg at dette er tilfelle ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er bare humbug, ja... Jeg fikk også mail fra Sara Freder, der hun fortalte meg hvor trist og meningsløst livet mitt var og eneste redningen var henne. Og hvis jeg ikke tok imot hjelp fra henne til den og den prisen, så ville det skje virkelige forferdelige ting i livet mitt...

Jeg fikk vel tilsendt et brev i posten også, med et bilde av denne dama.

Har hørt om mennesker som har blitt redde av dette faktisk. De tror på dette fordi det er skrevet i en så personlig stil. Med navn og greier.

Det samme gjelder ei som kaller seg Maria Duval. Innimellom er det anonnser i aviser og blader der du kan sende inn for å motta et talisman som hun programmerer og skal beskytte deg.

Jeg bestilte noe greier av henne en gang. Noen lykketall, tror jeg - og en "forecast" over det neste året. Det var jo bare svada.

Tror man må være nøye med å sjekke de ut først, som ei over her nevnte. De seriøse gir ikke ut gratis først for så å ta penger - og mer og mer penger også...

Uff, jeg får helt vondt i magen av å tenke på hvor mange mennesker som har blitt skremt av disse damene til å betale penger for å få et bedre liv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg er faktisk utrolig glad for å lese at andre tar til fornuften myyyyyye tidligere enn meg: rett etter min mors død så jeg en annonse for Maria Duval, og tenkte at WOW!! ,dette var et tegn fra Gud eller min mor eller noen, så jeg skrev til Maria Duval. Fikk et horoskop tilbake, og deretter maaaaange brev der jeg skulle bli millionær, møte min store kjærlighet, bli elsket og beundret av alle osv. Ingenting skjedde...

Deretter kom et brev fra Marie France, der hun skrev at noen jeg elska og savna høyt (min mor, i min fantasi..), så at jeg trengte hjelp, og hun hadde tatt kontakt med Marie France for å hjelpe meg. Jeg bet på, gang på gang på gang...

Så sa samboeren min at jeg måtte slutte, livet var fortsatt like crappy som før, det eneste var at jeg hadde forsynt disse damene med den nette sum av: 10000 kroner... DA slutta jeg!

I sommer, derimot, et helt år etter at jeg kutta all kontakt med disse lurendreierene, fikk jeg et brev fra ei ny dame: Anastacia. Hun sendte med et horoskop som var mer likt eg enn noe jeg hadde sett før, og hun kunne love meg å hjelpe meg til å vinne 1. premien i Lotto. Jeg prøvde, men vant jeg noe? Nope.

Grunnen til at jeg forteller dere dette og får meg selv til å se utrolig DUM og NAIV ut, er at jeg vil hindre andre i å gå i samme fella... Mitt nye motto er: Hvis noe ser for godt ut til å være sant, er det sannsynligvis akkurat dèt det er... I hvertfall i denne bransjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...