Gå til innhold

Hva gjør du i kveld?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva gjør dere i kveld? Jeg sitter her alene. Hadde i utgangspunktet planer i kveld, men fant ut at jeg ville være alene, så nå sitter jeg her og prøver å få meg selv i bedre humør med chips og redbull. :(

Anonymkode: 56b37...550

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sitter og ser once upon a time mens jeg gjør litt matte :) 

Etterpå skal jeg vel lage litt mat til meg og samboeren, også skal vi vel se litt serie mens vi spiser. 

Anonymkode: 5f904...f88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Yvonne skrev:

Har planlagt sommerferien vår, nå skal jeg se film. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Høres hyggelig ut! Hvor går turen i sommer? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sitter/ligger i sofaen og ser Keeping up with the Kardashians mens jeg drikker brus og spiser godteri og potetgull :) 

I andre enden av sofaen sitter min samboer og spiller nettpoker, samtidig som han masserer føttene mine. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Blåklokke skrev:

Høres hyggelig ut! Hvor går turen i sommer? 

To uker ved den den engelske riviera, nærmeste bestemt Torquay. Blir to netter i London også. :) Gleder oss veldig!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt besøk av tre venninner, møtt ei annen venninne med barn men nå skal jeg bare slappe av og snart sove :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat sett The Vow, spist pizza, sjokolade og mango :) Har huset for meg selv i kveld, så deilig! Mulig jeg tar kvelden tidlig, ev. leser Harry Potter til langt på natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cheshirecat

Drikker meg kanakas på rødvin og promper i meg sjokolade samtidlig som jeg forsøker sakte men sikkert å skape borgerkrig inne på KG forumet.. - og hører på musikk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, Yvonne skrev:

To uker ved den den engelske riviera, nærmeste bestemt Torquay. Blir to netter i London også. :) Gleder oss veldig!

Så herlig! Er uhelbredelig anglofil:) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gjort Yoga, spist god kveldsmat og slapper av med en blanding av New Girl og musikkvideoer..

Anbefale og sette på shake it off og shake it litt off for å få opp humøret :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Koser meg med litt anglofil nostalgi: "Foyle's War" på VOX (tror vi kjenner de episodene som "Inspektør Foyle" her hjemme :klo:     - men dobbeltbunnen i originaltittelen forteller så mye mer).

Ellers har jeg kost meg med litt pizza og en øl i kveld :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom akkurat fra jobb, lagt meg for å se om jeg får sove litt før jobb igjen.. :sFun_sleeping: god lørdag 😚

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Blåklokke skrev:

Så herlig! Er uhelbredelig anglofil:) 

Samme her! :)

3 minutter siden, Mis(s)Understood skrev:

Koser meg med litt anglofil nostalgi: "Foyle's War" på VOX (tror vi kjenner de episodene som "Inspektør Foyle" her hjemme :klo:     - men dobbeltbunnen i originaltittelen forteller så mye mer).

Ellers har jeg kost meg med litt pizza og en øl i kveld :nigo:

Ah, har hele Foyle's War på dvd. Elsker britiske serier. :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...