Gå til innhold

Kvise på øyet?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jeg vet ikke om milier kan forsvinne av seg selv, og er det en kvise, så er det logisk at den før eller siden vil fordufte på noe vis. 

Endret av lunamuna
Videoannonse
Annonse
Skrevet
19 timer siden, lunamuna skrev:

Jeg har milier (som ligner din) rundt øynene. Jeg har ikke høyt kolesterol, det er sjekket (arvelig faktor, ikke pga disse prikkene). Jeg har prøvd å klemme dem, stikke hull på dem, skrape dem bort... De sitter dønn. Kanskje fordi de fleste sitter i den tynneste huden, og jeg får ikke nålen skikkelig til der uten fare for å stikke meg i øyet. Men sånn helt ærlig, så er de knapt synlige (for andre enn meg), de er små, ikke utstående på en synlig måte (kan kjenne den ene som sitter på øyebrynet, de andre sitter under øyet og er helt myke/går i ett med huden) og slettes ikke plagsomme, så de får bare være. 

Flere milier er selvfølgelig mulig. Jeg har i hvert fall tre, som jeg husker uten å se meg i speilet.

Kan du fjerne siteringen din? Slik at bildet forsvinner? :) Vil helst at dette er anonymt, selv om ingen ser ansiktet mitt.

Skrevet

Det der er ikke en kvise, men jeg vetta f' hva det er hehe. Jeg tipper derfor på flat vorte ;)

Anonymkode: 4c785...2c9

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det der er ikke en kvise, men jeg vetta f' hva det er hehe. Jeg tipper derfor på flat vorte ;)

Ja, tenker noe slikt selv. Forsvinner de som oftest av seg selv, eller? 

Er vel ikke noe jeg bør oppsøke legen for?

Skrevet

Vorter skyldes vel virus og kan sikkert derfor forsvinne av seg selv med litt tid. Noen vorter vokser og kan bli ganske uappetittelige/kosmetisk skjemmende. Jeg kan ikke se at det er noen grunn til at du skal oppsøke lege med den du har på bildet. Ser helt ufarlig ut og ikke skjemmende ut. Skulle den endre seg på noe vis, vokse/endre farge/blir stor/blø osv hadde jeg vurdert det. Eller om jeg ønsket den raskt fjernet. Den der fryses nok enkelt bort. Men jeg vet jo ikke om dette er ei vorte da, så er du bekymret ta det opp med lege. 

Skrevet

Bildet i HI er fjernet etter forespørsel fra ts.

- pavilion, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...