Gå til innhold

Datoliste for 2006-brurer

Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oppdatert Corazon! ;)

Er litt opptatt om dagen ja, Huldra, men om 8 dagar er eg ferdig med siste eksamen, så då blir det andre boller!!!!! Takk for lykkeønskingar! :) Går forresten fint med vår planlegging, i juleferien står invitasjons-laging, duk- serviett-sying og anna småpusling til bryllupet på programmet! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til dere nye :vinke:

Tenk at vi snart er inne i 2006, og at vi snart skal ha en ny liste med de som er nygifte!! Utrolig rart å tenke på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til dere nye :vinke:

Tenk at vi snart er inne i 2006, og at vi snart skal ha en ny liste med de som er nygifte!! Utrolig rart å tenke på..

:enig::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det i planleggingen, jenter? (regner med at de fleste av dere er av det kjønnet nemlig ;) ).

Her går det hovedsaklig i invitasjonslaging om dagen. Begynner å se lyset i enden av tunnelen her nå ja. Ellers er jeg litt i gang på både kirkeprogram og takkekort også. Sambo holder på med siste innspurt på serviettringene :kline:

Ellers er ønskelista klar, og nå skal jeg rense armebåndet jeg antakelig skal bruke.

Sambo skal snart ut å prøve antrekk han også - gleder meg så til å se han på dagen vår :hoppe:

Er litt redd for å ha glemt noe, men tror at vi har det meste under kontroll....

God helg alle sammen! Nå er vi enda ei uke nærmere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Oktavia

Så mange dere er :)

Innrømmer at jeg er en smule misunnelig...

*giftesyk*

lykke til med planleggingen alle sammen!

:klem: fra Oktavia, som absolutt ikke burde være på bryllups-forumet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -eline-
Så mange dere er :)

Innrømmer at jeg er en smule misunnelig...

*giftesyk*

lykke til med planleggingen alle sammen!

:klem: fra Oktavia, som absolutt ikke burde være på bryllups-forumet

Du er ikke den eneste! *giftesyyyyyk* ..eller, fornuften tilsier jo at man bør vente et år eller tre, men jeg må innrømme at dersom min kjære hadde fridd så hadde jeg sagt ja på flekken... Får liksom ikke mindre lyst av å titte på kjoler, høre om invitasjoner og fest og....

Lykke til alle sammen, jeg følger litt med jeg, selv om jeg kanskje ikke burde ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Trina_*

Tror at det er Trina som er nicket mitt :rodme:

Så det er Trina og Geir som gifter seg 18 mai :kline:

Er ny på dette så har ikke helt skjønt hvordan ting fungerer her, men jeg får ikke poste innlegg når jeg er logget på, kun som gjest??? (Får opp en feilmelding om at jeg ikke har tillatelse).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Markblomsten
Tror at det er Trina som er nicket mitt  :rodme:

Så det er Trina og Geir som gifter seg 18 mai :kline:

Er ny på dette så har ikke helt skjønt hvordan ting fungerer her, men jeg får ikke poste innlegg når jeg er logget på, kun som gjest??? (Får opp en feilmelding om at jeg ikke har tillatelse).

Det slet jeg med også.

Har du aktivert medlemskapet ditt via den linken du fikk i bekreftelsesmailen?

Evt kan du sende mail/pm til Hege, så fikser hun opp... :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Trina_*

Trykte på linken jeg fikk i mailen, men når jeg gjorde det kom jeg kun inn på siden jeg først registrerte informasjonen på.

Har sendt mail til Hege, men har ikke fått noe svar så jeg får vel purre på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...