Gjest Maruu Skrevet 17. september 2012 #113941 Del Skrevet 17. september 2012 Jeg tror det involvere å finne en fin stein til dama, så danse rundt den, mens du vifter med hale fjærene og kvittrer. jeg har ikke fjær :/ da blir det ikkeno på meg altså? Ikke i følge David Attenborough jaja, ville ikke ha sex med ham uansett :skratte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maruu Skrevet 17. september 2012 #113942 Del Skrevet 17. september 2012 (endret) He he skjønte det idag jeg, var litt overtrøtt og så ikke skogen for bare trær. Men jeg har blokka alle spill invitasjonene så noe godt kom utav det for min del Endret 17. september 2012 av Maruu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maruu Skrevet 17. september 2012 #113943 Del Skrevet 17. september 2012 faen, var vi ikke alene? jeg som løp for å hente marvin gaye på høytalere og fristende væsker å skjenke cordelia med her :/ Jeg vil anbefale Barry White. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 17. september 2012 #113944 Del Skrevet 17. september 2012 Det var derfor jeg spurte. Natten min har vært tung og lang uten deg.. vi kan ikke ha denne avstanden stort lengre, mine armer føles ubrukelige uten deg i dem. come hither, me darlin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maruu Skrevet 17. september 2012 #113945 Del Skrevet 17. september 2012 Her Jack. Du kan takke meg seinere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 17. september 2012 #113946 Del Skrevet 17. september 2012 denne rocker mer ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maruu Skrevet 17. september 2012 #113947 Del Skrevet 17. september 2012 Også når du har fått i henne middagen til levende lys, så gir du henne et glass vin på saueskinnet foran bålet i peisen mens du spiller denne http://youtu.be/qdTDFUaaL9s Da bør det være i boks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maruu Skrevet 17. september 2012 #113948 Del Skrevet 17. september 2012 http://www.youtube.com/watch?v=BKPoHgKcqag denne rocker mer ^^ Njaa. Ikke mase, vettu. Roooolig. Rolig er bedre. Damene er ikke så hektiske, ser du. (Det er oss det.. ) Damer , vil dere ha oss i seng så sett på litt Marvin. Dere kan takke meg seinere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 17. september 2012 #113949 Del Skrevet 17. september 2012 Også når du har fått i henne middagen til levende lys, så gir du henne et glass vin på saueskinnet foran bålet i peisen mens du spiller denne http://youtu.be/qdTDFUaaL9s Da bør det være i boks. jeg har noe MYE bedre når vi er kommet så langt. ved en "tilfeldighet", så kommer min stemme ut fra squeeze-boksen. "hvem er det som synger der?" "det er meg, faktisk" "herregud, det er nydelig! kan du synge for meg?" "♫oooooooh my love, my darlin, I huuuuunger for your touch♫♫♫" bankers. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maruu Skrevet 17. september 2012 #113950 Del Skrevet 17. september 2012 jeg har noe MYE bedre når vi er kommet så langt. ved en "tilfeldighet", så kommer min stemme ut fra squeeze-boksen. "hvem er det som synger der?" "det er meg, faktisk" "herregud, det er nydelig! kan du synge for meg?" "♫oooooooh my love, my darlin, I huuuuunger for your touch♫♫♫" bankers. Åh... Lykke til, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 17. september 2012 #113951 Del Skrevet 17. september 2012 funket på gia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maruu Skrevet 17. september 2012 #113952 Del Skrevet 17. september 2012 (endret) Njaa. Ikke mase, vettu. Roooolig. Rolig er bedre. Damene er ikke så hektiske, ser du. (Det er oss det.. ) Hm. Nå føler jeg at jeg må kommetere meg sjøl, litt. Noen ganger vil de jo heller at man bare kræsjer inn døra sammen før man tar dem oppetter veggen i gangen. Før man har fått av klærne. ... Men, nå begynner vi jo å snakke om ting som er interessante. Så.. Jeg tenker, hvis vi tok dette her inn i Samlivsforumet og lagde en poll, så ville vi uansett bare fått svar om å dumpe henne. :gjeiper: Eller at hun bør dumpe oss. Asap. Endret 17. september 2012 av Maruu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest henrix Skrevet 17. september 2012 #113953 Del Skrevet 17. september 2012 vi kan ikke ha denne avstanden stort lengre, mine armer føles ubrukelige uten deg i dem. come hither, me darlin Jeg vet det kjære, jeg vet det. Men vi kan klare denne uutholdelige smerten sammen, oktober er ikke langt unna ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 17. september 2012 #113954 Del Skrevet 17. september 2012 funket på gia .....jeg bare spilte med, for jeg skjønte at dette kunde komme til å gjøre vondt..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 17. september 2012 #113955 Del Skrevet 17. september 2012 (endret) jeg har følt det og hørt om det jeg har kjent en kvinnes kjærlighet jeg har tatt det og deretter sløst det en kvinnes kjærlighet og jeg vet jeg aldri vil greie tyde de små tingene som gjør det større en kvinnes kjærlighet jeg vet også ingenting kan måle seg med de opplevelsene som følger med en kvinnes kjærlighet ja, jeg har kysset det og prøvd å holde rundt det jeg har misforstått en kvinnes kjærlighet og jeg har hatet tatt for gitt, ikke aktet en kvinnes kjærlighet tro meg, jeg har vært trengende bedende og lengtende og jeg har tapt en kvinnes kjærlighet og jeg har tilbedt grått og forbannet en kvinnes kjærlighet og jeg vet jeg aldri vil greie tyde de små tingene som gjør det større en kvinnes kjærlighet jeg vet også ingenting kan måle seg med de opplevelsene som følger med en kvinnes kjærlighet uansett, jeg elsker det og håper jeg fortjener det en kvinnes kjærlighet Endret 17. september 2012 av CadillacJack Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 17. september 2012 #113956 Del Skrevet 17. september 2012 Jeg vet det kjære, jeg vet det. Men vi kan klare denne uutholdelige smerten sammen, oktober er ikke langt unna ! vi begynner få litt dårlig tid. vi bør vel snakke med en byfogd og ordne avtale nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 17. september 2012 #113957 Del Skrevet 17. september 2012 vi begynner få litt dårlig tid. vi bør vel snakke med en byfogd og ordne avtale nå? Har det begyndt å vises? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest henrix Skrevet 17. september 2012 #113958 Del Skrevet 17. september 2012 vi begynner få litt dårlig tid. vi bør vel snakke med en byfogd og ordne avtale nå? Kan vi ikke bare reise bort da? Gifte oss i hawaii eller noe sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 17. september 2012 #113959 Del Skrevet 17. september 2012 Kan vi ikke bare reise bort da? Gifte oss i hawaii eller noe sånt? klart vi kan, men jeg kommer ikke unna noe seremoni her i norge. det er rett og slett en hel del venner som ville blitt lei seg om så ikke skjedde. gia, feks, jeg tenkte ha ham som forlover - for det har jeg faktisk drømt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maruu Skrevet 17. september 2012 #113960 Del Skrevet 17. september 2012 Har det begyndt å vises? Jeg trodde det var deg han drev og rota med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg