Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Vil ikke gå off-topic i spør en bruker, men takk for meget utdypende svar Jack!

Kjente meg godt igjen i enkelte punkter, husker godt siste turene på skytebanen kun for å skyte opp ammoen vi hadde igjen, ellers fikk de jo mindre neste år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan fortelle noe uinteressant! det at ting blir uinteressant, er når hjernen og underbevisstheten din fokuserer kun på det du ser på, og ikke kobler det til andre bilder å tanker. Når du leser det folk svarer på forumet her uten å tenke på hva personen som skrev det tenkte på når han skrev det, og ikke tenke på hvordan type person det er som skrev det:) hvordan han har det hjemme, hvor gammel han er osv! Da blir det uinteressant!

Fantasien gjør ting interessant, og fokus som kan gjøre ting uinteressant, men hvis du bruker fokus på fantasien, kommer du til å få en mye mer interessant hverdag :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var mange morsomme svar på tråden her, men hvis du virkelig ville ha fått mange uinteressante svar, burde du heller ha snudd spørsmålet ditt! Du burde ha bedt folk skrive noe interessant!

Da hadde du sikkert fått masse opplysninger om tidens samfunnsproblemer, og mye fakta svar om forskjellige ting som er aktuelt i media osv. Da blir det vanskelig for hjernen å koble det til minner og tanker.

Vet ikke hvordan det er med resten her, men når jeg går inn å svarer på forum, er det andre ting en aktuelle saker i media jeg er ute etter å engasjere meg i :) man bruker allerede for mye tanker og bekymringer på aktuelle samfunnsproblemer.

Spør du meg da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et annet godt poeng for at fantasien gjør at ting blir interessante!

Hadde du startet en tråd med " si noe interessant", er jeg sikker på at det hadde blitt mange færre lesere og svar!

grunnen til det, er at man må bruke mer fantasi på å tenke ut noe uinteressant å si, i forhold til hva man gjør når man skal tenke ut noe interessant å si! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest Surrehodet

Eh.. Nei. Det som skjer når du følger den der er at du skjermer deg selv fra å se når de kommenterer og liker noe, siden du stiller inn instillingene dine til å ikke se dem i Newsfeeden din... Og da forsvinner plutselig hele pointet med Facebook..

Så den der kan du fint hoppe over som et hoax blant alle de andre. :klemmer:

Bare velg "Venner" når du publiserer, du. Du trenger ikke styre med noe mer.

He he skjønte det idag jeg, var litt overtrøtt og så ikke skogen for bare trær.

Men jeg har blokka alle spill invitasjonene så noe godt kom utav det for min del :smilorange:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...