Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!


AUF

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er en fantastisk telefon. Hadde en som reserve når min Desire døde. Nesten så jeg ikke byttet tilbake :fnise:

Det lages ikke sånt lenger. Betaler seg ikke godt nok, tenker jeg. De tjener mer på at folk må bytte ut utsyret ofte fordi det streiker fortere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg venter på Note 2, selv om jeg har vært meget fornøyd med min iPhone 3gs :)

Fanbois på begge sider har hobbyproblemer i mine øyne :lur:

Enig.

Jeg liker min tlf, "d"u liker din. Hvorfor krangle? Er ikke verden fantastisk når jeg liker mine ting og du liker dine :vetikke: jeg tvinger ikke mine ting på deg, og du trenger ikke tvinge dine ting på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg fortelle deg at selvom jeg er uenig i noe- så er du og denne posten helt fantastisk? :hjerte:

Ens unnfangelse er mer heldig enn å vinne i lotto. Folk som klager over å ha uflaks er sytere.

der er vi helt enige. jeg respekterer og verdsetter alt liv, og folk har til tider problemer med å se hvordan jeg kan være så imot dødsstraff og lignende, med tanke på den bakgrunnen jeg har.

det har for så vidt jeg også hatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest + Carnage +

Tusen takk for diskursen folkens. Jack, din post var på kanten til å printes ut og henges over sengen min. Så søt er du :hjerte:

Natta alle forskrudde søtnoser.

Endret av + Carnage +
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva slags smågodt? Melkepletter? :spise:

Tror melkepletter inngikk der ja. Mye sjokolade ihvertfall *gulpe*.

Hadde jeg visst skulle du fått halve, da hadde jeg ikke vært så stappa nå. Og med cola i tillegg......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror melkepletter inngikk der ja. Mye sjokolade ihvertfall *gulpe*.

Hadde jeg visst skulle du fått halve, da hadde jeg ikke vært så stappa nå. Og med cola i tillegg......

:daane: *skraper på døren din* Jeg vil iiiiiiiiiiiiinn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:daane: *skraper på døren din* Jeg vil iiiiiiiiiiiiinn!

hehe, du kan få komme inn, men det er desverre tomt nå. Tror bensinstasjonen med den typen smågodt er stengt nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for diskursen folkens. Jack, din post var på kanten til å printes ut og henges over sengen min. Så søt er du :hjerte:

Natta alle forskrudde søtnoser.

jeg hører til I sengen, ikke hengende over den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...