Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!


AUF

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har ikke forelesning tirsdag og onsdag denne uken, men jeg mååå lese. Baksiden med studielivet. Alltid å ha noe hengene over seg :/

Jeg vet :( Alltid dårlig sammvittighet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og før jeg logger helt av. Fant denne på FB. Kan være greit å dele den her inne også.

Til alle mine Facebook-venner, vennligst gjør meg en tjeneste: Jeg vil gjerne være din venn og dele ting med deg. Dessverre - med de siste endringene i FB, kan dessverre alle se all aktivitet på alles vegger. liker du, eller kommenterer du en venn, vil vedkommendes venner og venners venner automatisk se ditt innlegg. Dette kan vi ikke velge bort selv, så derfor trenger jeg din hjelp - før musen ov

er mitt navn over her (ikke klikk), - da vises et vindu - før musen over "Venner" (uten å klikke) gå videre til "Innstillinger", klikk her og en liste vises. Fjern haken på "Kommentarer og ting folk liker". Hvis du gjør det vil mine aktiviteter forbli blant mine venner og familie, og ikke publiseres videre. Kopier dette til din status, slik at dine kontaktene også blir tipset om dette. Takk skal du ha

Eh.. Nei. Det som skjer når du følger den der er at du skjermer deg selv fra å se når de kommenterer og liker noe, siden du stiller inn instillingene dine til å ikke se dem i Newsfeeden din... Og da forsvinner plutselig hele pointet med Facebook..

Så den der kan du fint hoppe over som et hoax blant alle de andre. :klemmer:

Bare velg "Venner" når du publiserer, du. Du trenger ikke styre med noe mer.

Endret av Maruu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva med såpass høye hopp at du må ha surstoffmaske? :) hoppe med våpen og full oppakning, vel vitende at der nede venter kun havet? jeg elsker sånt!

Da er det fint at vi har sånne som deg som kan gjøre det :tommelopp:

Jeg tror bare jeg hadde svimt av, ramla ut av det flyet og ikke merka noe mer før dere andre måtte dra meg ut igjen av sjøen... :closedeyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh.. Nei. Det som skjer når du følger den der er at du skjermer deg selv fra å se når de kommenterer og liker noe, siden du stiller inn instillingene dine til å ikke se dem i Newsfeeden din... Og da forsvinner plutselig hele pointet med Facebook..

Så den der kan du fint hoppe over som et hoax blant alle de andre. :klemmer:

Jeg har facebook på engelsk, og tror det valget må være det som heter "show in newsfeed" hos meg. For jeg har ingenting annet som ligner. Så du har nok rett her. Hvis jeg tar av den haken vil jeg ikke se noe som vennen min poster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og før jeg logger helt av. Fant denne på FB. Kan være greit å dele den her inne også.

Til alle mine Facebook-venner, vennligst gjør meg en tjeneste: Jeg vil gjerne være din venn og dele ting med deg. Dessverre - med de siste endringene i FB, kan dessverre alle se all aktivitet på alles vegger. liker du, eller kommenterer du en venn, vil vedkommendes venner og venners venner automatisk se ditt innlegg. Dette kan vi ikke velge bort selv, så derfor trenger jeg din hjelp - før musen ov

er mitt navn over her (ikke klikk), - da vises et vindu - før musen over "Venner" (uten å klikke) gå videre til "Innstillinger", klikk her og en liste vises. Fjern haken på "Kommentarer og ting folk liker". Hvis du gjør det vil mine aktiviteter forbli blant mine venner og familie, og ikke publiseres videre. Kopier dette til din status, slik at dine kontaktene også blir tipset om dette. Takk skal du ha

det der stemmer ikke. det kan du fint regulere i menyen for privacy. jeg skal dog være litt enig med at det kanskje er blitt noe kronglete å finne frem, men samtidig synes jeg folk burde tenke seg litt mer om hva de poster på FB uansett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NozMonster

Jeg så Varg Veum her om dagen! I Folketeaterpassasjen! Kom jeg på nå som jeg så Varg Veum på TV. Var vel egentlig ikke Varg jeg så, men Trond Espen Seim. Han er kjekk på en rufsete måte. :ler:

ja, i know! de aller fleste menn har det med å bli kjekkere med alderen!

Helt enig. Men jeg får bare 3-dagers arbeidsuke neste uke da, så skal vel ikke klage da...

hvilke dager har du fri? :)

---

rofl- ja, jeg har mer, men akkuratt nå så er alt borte inni hjernen min! herremin! jeg kommer ikke på navnene :bond: ...det er så typsik! jeg kommer sterkere tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det fint at vi har sånne som deg som kan gjøre det :tommelopp:

Jeg tror bare jeg hadde svimt av, ramla ut av det flyet og ikke merka noe mer før dere andre måtte dra meg ut igjen av sjøen... :closedeyes:

hva dra ut av sjøen? her snakker vi airborn RIB og tøffe innover mot land i en times tid ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvilke dager har du fri? :)

Torsdag og fredag. Vi skal på blåtur med jobben. På kosetur med god mat, vin og helt sikkert litt shopping. Og sightseeing. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Torsdag og fredag. Vi skal på blåtur med jobben. På kosetur med god mat, vin og helt sikkert litt shopping. Og sightseeing. :hoppe:

åååh :) *krysse fingre for go`vær*

i oslofjorden eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååh :) *krysse fingre for go`vær*

i oslofjorden eller?

Til en hovedstad i Europa. BLÅtur, ikke båttur :ler: Jeg tror det er London eller Paris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det der stemmer ikke. det kan du fint regulere i menyen for privacy. jeg skal dog være litt enig med at det kanskje er blitt noe kronglete å finne frem, men samtidig synes jeg folk burde tenke seg litt mer om hva de poster på FB uansett.

Ja, akkurat det der er jeg litt irritert på. At det har blitt så mye vanskeligere å finne fram i det der.

Eller ikke bare litt irritert. Irritert, er ordet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men rofl- du kan jo alltids teste ut " wo tang clan" i mellomtiden :hoppe:

De har jeg hørt en del på før :) Ikke så gale de heller. Du må teste ut Jedi Mind Tricks :jepp:

Noen tullat løver i natten?

5376496_460s.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...