Mynona Skrevet 16. september 2012 #113701 Del Skrevet 16. september 2012 Åhh, nå får jeg dårlig samvittighet Surre. Du har fått gjort så mye skolearbeid i helgen, og jeg har bare gjort littegrann!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 16. september 2012 #113702 Del Skrevet 16. september 2012 :hoppendeglad: Jeg har levert 1 utkast av exphil. Dette er tøft for en gammal "tante" Og Maruu kom som du vil, bare ikke i antrekket som du har på avataren. CJ. Du og jeg MÅ ha en prat om destruktive forhold. Mortem i denne tråden kan du bruke så mye smileys du barre vil. Rofl, takk for at du ga meg en god pause fra lesingen igår, smakte subben din? Arabella Værsågod frøken. Jeg glemte å kjøpe det faktisk. Så får bli nå til uken heller. Alltid koselig og latterfylt å møte deg vi har Civ, ser jeg. noen andre spill du anbefaler? Civ = vi ikke kommer oss i seng før de andre i tråden står opp og skal på jobb Men hadde nok vært meget kjekt selv om. Em, har så mange jeg at jeg ikke har helt styr på de Arma 2 kjekt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maruu Skrevet 16. september 2012 #113703 Del Skrevet 16. september 2012 Og Maruu kom som du vil, bare ikke i antrekket som du har på avataren. Den er grei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maruu Skrevet 16. september 2012 #113704 Del Skrevet 16. september 2012 jeg har sagt stopp til henne, men jeg savner henne allikevel. og vet du hva det verste er? det mest patetiske jeg har sett fra hennes side. hun hadde en viss forestilling om at hun skulle overnatte her, og spilte alt hun kunne på de strengene hun vet var hennes hos meg. jeg fant kameraet mitt på badet idag, hun har tatt bilder av brystene sine og underlivet mens hun lånte toalettet. litt av en gave. her annonserer man alt for salg i håp om at jeg skal kjøpe det. Oh, my.. Dustekjerring, as. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 16. september 2012 #113705 Del Skrevet 16. september 2012 jeg har sagt stopp til henne, men jeg savner henne allikevel. og vet du hva det verste er? det mest patetiske jeg har sett fra hennes side. hun hadde en viss forestilling om at hun skulle overnatte her, og spilte alt hun kunne på de strengene hun vet var hennes hos meg. jeg fant kameraet mitt på badet idag, hun har tatt bilder av brystene sine og underlivet mens hun lånte toalettet. litt av en gave. her annonserer man alt for salg i håp om at jeg skal kjøpe det. Skulle tro hun og min første har gått på samme "bitch" skole Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 16. september 2012 #113706 Del Skrevet 16. september 2012 Litt musikk i natten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 16. september 2012 #113707 Del Skrevet 16. september 2012 Værsågod frøken. Jeg glemte å kjøpe det faktisk. Så får bli nå til uken heller. Alltid koselig og latterfylt å møte deg Civ = vi ikke kommer oss i seng før de andre i tråden står opp og skal på jobb Men hadde nok vært meget kjekt selv om. Em, har så mange jeg at jeg ikke har helt styr på de Arma 2 kjekt? armaII er storbjeff! vi er en gjeng på 5 fallskjerm-jegere og 2 panserførere som har mye gøy sammen med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maruu Skrevet 16. september 2012 #113708 Del Skrevet 16. september 2012 Åhh, nå får jeg dårlig samvittighet Surre. Du har fått gjort så mye skolearbeid i helgen, og jeg har bare gjort littegrann!! Littegrann er bedre enn ikkeno. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maruu Skrevet 16. september 2012 #113709 Del Skrevet 16. september 2012 Skulle tro hun og min første har gått på samme "bitch" skole Jeg er sikker på de har en bitch-skole. Det må være de timene på ungdomsskolen der de deler klassen i to... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 16. september 2012 #113710 Del Skrevet 16. september 2012 fint for deg også, da kan du banke oss i alt fra gran theft auto til armaII ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 16. september 2012 #113711 Del Skrevet 16. september 2012 Littegrann er bedre enn ikkeno. Takk Jack: Hun bruker deg sikkert bare til å få opp selvtillitten sin. Høres ut som hun bare må sørge for at du fortsatt liker henne - bare for at hun skal føle seg bra. Og blåser i deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 16. september 2012 #113712 Del Skrevet 16. september 2012 vi kan lage vår egen KG-hær i arma! så kan jeg lære bort heftig kampstrategi og vise dere den tynne linjen mellom å ha store baller og å ha lite vett i kamp ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 16. september 2012 #113713 Del Skrevet 16. september 2012 Banke meg i Guitar Hero eller Rock Band? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehodet Skrevet 16. september 2012 #113714 Del Skrevet 16. september 2012 (endret) jeg har sagt stopp til henne, men jeg savner henne allikevel. og vet du hva det verste er? det mest patetiske jeg har sett fra hennes side. hun hadde en viss forestilling om at hun skulle overnatte her, og spilte alt hun kunne på de strengene hun vet var hennes hos meg. jeg fant kameraet mitt på badet idag, hun har tatt bilder av brystene sine og underlivet mens hun lånte toalettet. litt av en gave. her annonserer man alt for salg i håp om at jeg skal kjøpe det. Hmm, godt du sendte henne avgårde. Men er det henne du savner eller forestillingen om at dere kunne ha "noe" godt sammen? Og MY. Jeg hadde overhodet ikke jobbet så hardt i helgen om ikke disse stebarna mine var her. Måtte jo rømme huset. Endret 16. september 2012 av Surrehodet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 16. september 2012 #113715 Del Skrevet 16. september 2012 Den er jeg med på, Ery! Men da må du synge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maruu Skrevet 16. september 2012 #113716 Del Skrevet 16. september 2012 vi kan lage vår egen KG-hær i arma! så kan jeg lære bort heftig kampstrategi og vise dere den tynne linjen mellom å ha store baller og å ha lite vett i kamp ^^ Jeg er pasifist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 16. september 2012 #113717 Del Skrevet 16. september 2012 Takk Jack: Hun bruker deg sikkert bare til å få opp selvtillitten sin. Høres ut som hun bare må sørge for at du fortsatt liker henne - bare for at hun skal føle seg bra. Og blåser i deg. jeg antar det er noe sånt. jeg holder det heller ikke som spesielt usannsynlig at jeg er veldig attraktiv nå når jeg har hjem, uhorvelig god økonomi og i tillegg har diverse goder gjennom jobben hun allerede har satt stor pris på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 16. september 2012 #113718 Del Skrevet 16. september 2012 Hmm, godt du sendte henne avgårde. Men er det henne du savner eller forestillingen om at dere kunne ha "noe" godt sammen? Jeg trodde det var en annen du savner Jack. Hun fra England. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 16. september 2012 #113719 Del Skrevet 16. september 2012 Den er jeg med på, Ery! Men da må du synge... Kommer ikke til å skje, jeg synger ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 16. september 2012 #113720 Del Skrevet 16. september 2012 Jeg er pasifist psj, ikkeno som er så gøy som å skyte på slemme pixler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg