Gjest EryMax Skrevet 16. september 2012 #113541 Del Skrevet 16. september 2012 butikkene er ikke oppe, ingen vil finne på noe.. off. takk for sist du også Finn deg en Joker butikk eller ei brustadbu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruN Skrevet 16. september 2012 #113542 Del Skrevet 16. september 2012 butikkene er ikke oppe, ingen vil finne på noe.. off. takk for sist du også Hadde jeg ikke ventet besøk, hadde jeg funnet på noe med deg jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest henrix Skrevet 16. september 2012 #113543 Del Skrevet 16. september 2012 kunne ønske jeg bodde et sted med jokerbutikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest henrix Skrevet 16. september 2012 #113544 Del Skrevet 16. september 2012 Hadde jeg ikke ventet besøk, hadde jeg funnet på noe med deg jeg koselig! Jeg overlever nok. i morgen er det endelig mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 16. september 2012 #113545 Del Skrevet 16. september 2012 kunne ønske jeg bodde et sted med jokerbutikk Her er det Joker, bruker å handle der på søndager av og til. Du får komme hit så kan vi gå på bowling, men jeg suger i bowling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest henrix Skrevet 16. september 2012 #113546 Del Skrevet 16. september 2012 Her er det Joker, bruker å handle der på søndager av og til. Du får komme hit så kan vi gå på bowling, men jeg suger i bowling Jeg suger i bowling jeg også, så tenker vi ligger likt. Jeg hadde kommet om du bodde bittelitt nærmere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EryMax Skrevet 16. september 2012 #113547 Del Skrevet 16. september 2012 Jeg hater å bo i Bodø, spesielt om vinteren og på sommeren. Da er det enten helt mørkt eller sol hele døgnet. Hater vel egentlig høsten og våren også litt, men høststorm er sjarmerende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Surrehodet Skrevet 16. september 2012 #113548 Del Skrevet 16. september 2012 :kaklehone: :kaklehone: :kaklehone: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 16. september 2012 #113549 Del Skrevet 16. september 2012 Går det an å snakke 4 stk på samme facetime/skype/telefon eller noe sånt?? Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 16. september 2012 #113550 Del Skrevet 16. september 2012 Går det an å snakke 4 stk på samme facetime/skype/telefon eller noe sånt?? Noen som vet? Skype går det i hvert fall an Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest henrix Skrevet 16. september 2012 #113551 Del Skrevet 16. september 2012 IPhone også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 16. september 2012 #113552 Del Skrevet 16. september 2012 Jeg har prøvd med iphonen før, men da fikk jeg ikke til. Men en av oss har ikke iphone. går det da? Kanskje vi må skaffe oss skype allle sammen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 16. september 2012 #113553 Del Skrevet 16. september 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 16. september 2012 #113554 Del Skrevet 16. september 2012 Om ikke alle har iphone går det ikke. Skype går fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 16. september 2012 #113555 Del Skrevet 16. september 2012 Hei koseligste Rumletumle i hele verden! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 16. september 2012 #113556 Del Skrevet 16. september 2012 Hei koseligste Rumletumle i hele verden! Heiiiii på deg søte Roooooooflepoflen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rofl Skrevet 16. september 2012 #113557 Del Skrevet 16. september 2012 Hihi. Vi litt tullat Har alle det fint i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 16. september 2012 #113558 Del Skrevet 16. september 2012 Om ikke alle har iphone går det ikke. Skype går fint Jo, det gikk. Vi 4 som skal til Vietnam skal planlegge turen i morgen, og de andre synes chatten er slitsom, så vi tenkte å prate på samme samtale. Men hun ene har ikke iphone og er på jobb nå. Vi fant en til som ikke hadde smart-telf. Og det gikk fint. Vi var 4 stk på samme samtale nå. Men guuud så slitsomt, så det blir chat likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 16. september 2012 #113559 Del Skrevet 16. september 2012 bare bra her. Kom meg akkurat inn fra hagen før regnet startet - så det var jo noe nytt! Du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 16. september 2012 #113560 Del Skrevet 16. september 2012 Først: Gratulerer med dagen, Maya Så; AHHHRRRGGGHHHHHH!!!!!! Jeg kan si fra innerste del av hjertet mitt at jeg ikke kan fordra stebarna mine. Ikke mora deres heller for den del. Jeg er nok et særdeles ondt menneske, siden jeg kan mislike noen så sterkt. Men de driver meg til vannvidd *river seg i håret* Nå skal jeg lese, men må høre på diskusjon mellom frk. sta og faren. De diskuterer hva hun skal ha på seg. Moren sender henne med hullete tights og topper i str. M-L som er full i flekker som ikke går av i vask (jenta er 8 år) Jeg har satt foten ned og sagt at det dyre tøyet jeg kjøper til ungene IKKE skal tilbake til den heksa, så de får dra i litt mindre pent tøy -dog ikke i det jækelskapet de kommer i, det hiver jeg. Så nå vil jenta ha på seg den flotte nye toppen jeg kjøpte på fredag (jeg skjønner jo det, den er fin) og hun sitter på rommet og hyler fordi hun ikke får viljen sin. Puuhhh det var godt å få ut litt frustrasjon. Surreeeemin! det er ikke noe rart i det hele tatt at du har fått visse mennesker i huset ditt oppi halsen! Til og med JEG har fått dem oppi halsen jo! Det derre utspekulerte greiene som mamman holder på meg, har jeg hørt om såå mange før som gjør...... sender meg stygge klær, for at dere skal bruke deres penger på nye klær, så hun slipper det selv....... Dusteidiooooooot av et kvinnfolk! Du har ikke et bibliotek eller noe du kan rømme til da? eller bare en litt rolig kafè? Surre, hør på meg litt; Ikke kast en eneste av de fillene jentungen kommer i. Vær beinhard og send henne hjem igjen i de klærne hun kom i (bare at nå er de nyvaskede). Been there, seen it, - og gjort akkurat det moren kanskje håper på; nemlig å bruke på tusenvis av kroner på å kjøpe klær til to unger som reiser tilbake til mamma'n sin med nyklærne på, - og vips ! - det var det siste noen noengang så til de klærne. Ihht ubekreftede rykter ble klærne lagt innerst i skapet hos mor inntil de var for små, og da ble de puttet i pose og gitt til Fretex De klærne dere har kjøpt blir hos dere. Det er det eneste fornuftige med en slik mor. Alternativtet er at dere blir 'plukket helt rene' med tiden. Men ikke kast ett eneste plagg, - for påstandene om både tjuveri og annet kan henge veldig løst. Snakker av dyrkjøpt erfaring nå og håper for Guds skyld du ikke har vært like uheldig. ('mistet' bursdagsgavesmykkerfra mine egne foreldre for flerfoldige 10-talls tusen kroner, fordi 'mamma har sagt at hun hadde akkurat sånne, men de hadde pappa sjålet da hun flyttet' Ingen sjanse i havet for å få dem tilbake... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg