Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Jeg angrer på at jeg har tidlig jobb imorgen for jeg var ute og kjedelig å dra hjem kl tolv :(

Åå kjipt. Jeg hadde venninnebesøk tidligere, og vi koste oss med film og vin, men hun måtte også hjem tidlig. Så da ble jeg sittende alene med vinen, og den går jo fortsatt ned :fnise: Men jeg merker at dansefoten er rastløs!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åå kjipt. Jeg hadde venninnebesøk tidligere, og vi koste oss med film og vin, men hun måtte også hjem tidlig. Så da ble jeg sittende alene med vinen, og den går jo fortsatt ned :fnise: Men jeg merker at dansefoten er rastløs!

Sånt er kjedelig, når man har humøret men ikke selskapet eller tiden :( nabo har høøøy musikk så spørs om jeg får sove.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hahaa... joooh! det var en bruker her som slettes seg en liten stund før du kom, som kom med sånne her påstander hele tida :ler:

han kom med teite eventuyr også... heeeele tiden.... av typen " det var en gang en jente som skulle sove. hun sovnet etter 30 minutter.

snipp snapp snute, så var egentyret ute."

:daane:

Soo?

Er ikke dette her en tråd for uinteressante ting?

Kutt ut å dra fram gamle brukere og slenge med leppa om dem. Sorry, as.

( I crack down on s#it like that, like Hell on earth...)

Endret av Maruu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

-This machine will, will not communicate

These thoughts and the strain I am under

Be a world child, form a circle

Before we all go under

And fade out again and fade out again-

Endret av Maruu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skååååål! :vin: Hvordan står det til i natten? :)

Det står bra til, jeg har hatt en koselig kveld med venninne, vin og musikaltitting!! Også må jeg jo drikke opp vinen!! Der da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står bra til, jeg har hatt en koselig kveld med venninne, vin og musikaltitting!! Også må jeg jo drikke opp vinen!! Der da?

Høres koselig ut! :) Joda, står bra til her også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...