Gå til innhold

Fortell noe helt uinteressant!

AUF

Anbefalte innlegg

Ooh la la! Sexy!

Du er herved invitert på whiskynach

Det er noe med blikket ditt her... en farlig sjarmør!

Beklager, men jeg har ikke nok bein i nesa til å drikke whisky. Som du ser på bildet, er jeg veldig feminin av meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest LillaGorilla

Beklager, men jeg har ikke nok bein i nesa til å drikke whisky. Som du ser på bildet, er jeg veldig feminin av meg.

Jeg ser det. Du kan få være med som pynt.

Men du, glemte du å barbere leggene eller er du bare litt frigjort og liberal av deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser det. Du kan få være med som pynt.

Men du, glemte du å barbere leggene eller er du bare litt frigjort og liberal av deg?

Jeg har en forferdelig hårete kropp, så det nytter ikke å barbere den... Høvelen blir sløv bare den får et glimt av den tykke hårveksten min. Vil du epilere meg med kjærlighet fra hjertet ditt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I oh I got burned.

Men nå skal jeg ta å se på Mamma Mia.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LillaGorilla

Jeg har en forferdelig hårete kropp, så det nytter ikke å barbere den... Høvelen blir sløv bare den får et glimt av den tykke hårveksten min. Vil du epilere meg med kjærlighet fra hjertet ditt?

Om jeg vil?!

Kom hit så skal du få en natt med pasjon, smerte og nærhet... skal gi deg all den epilerende kjærligheten jeg har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I oh I got burned.

Men nå skal jeg ta å se på Mamma Mia.

Hah! Men det går bra da... Mamma Mia er jo utrolig flotte greier :nigo:

Om jeg vil?!

Kom hit så skal du få en natt med pasjon, smerte og nærhet... skal gi deg all den epilerende kjærligheten jeg har.

Det er det snilleste noen noen gang har sagt til meg :klemmer:

Jeg kan ikke på søndag, for da skal jeg spise fårikål, men etter det har jeg fri resten av livet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LillaGorilla

Det er det snilleste noen noen gang har sagt til meg :klemmer:

Jeg kan ikke på søndag, for da skal jeg spise fårikål, men etter det har jeg fri resten av livet!

:klemmer:

Flott! Da koser du deg først med fårikål og så slår du på tråden en gang etter det ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

Flott! Da koser du deg først med fårikål og så slår du på tråden en gang etter det ;)

Deal! Lover å pynte meg litt opp, med trendy klesplagg. Akkurat fått meg disse fantastiske tightsene!

2012-07-31185731.jpg

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det feil og synes at Yme var veldig søt på det bilde? Sånn minus de rosa tigtsene å sånn?

hehe, sjarmør i rosa. "The man in Pink". :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde Fårikål forrige helg :opplyser:

Foretrekker kålen fremfor fåret. Hater å grave i bein.

Alt er godt! Jeg tror egentlig fårikål er det eneste som gjør kål godt... Og kålstuing da!

Er det feil og synes at Yme var veldig søt på det bilde? Sånn minus de rosa tigtsene å sånn?

Klart det ikke er feil! Jeg er jo utrooolig søt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Ååååå, jeg angrer sånn på at jeg ikke dro ut i kveld!!!

Jeg angrer på at jeg har tidlig jobb imorgen for jeg var ute og kjedelig å dra hjem kl tolv :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LillaGorilla

Deal! Lover å pynte meg litt opp, med trendy klesplagg. Akkurat fått meg disse fantastiske tightsene!

Herregud, can't wait!

:D Love it (you?)

PS! Pass på å gro mye pels til vi sees da, sånn at epileringen bare varer og varer og varer... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...